Błaganie do św. Judy Tadeusza

O chwalebny apostole, Święty Judo Tadeuszu, prawdziwy ziemski krewny Jezusa i Maryi, zwracam się do ciebie, doskonale znającego godność i moc Boskiego Serca Jezusa. W Sercu tym uwielbiam Boga i błogosławię Mu za wszystkie łaski, jakimi cię napełnił.
Pokornie stając przed tobą, przez wzgląd na Serce Jezusa proszę cie, byś zwrócił na mnie swoje współczujące spojrzenie i byś nie odrzucał mojej skromnej modlitwy, tak aby moja nadzieja nie okazała się próżna [przedstaw łaskę, której pragniesz].
Bóg dał ci tę możliwość, byś pomagał potrzebującym poprzez swoje wstawiennictwo. Przyjdź mi więc z pomocą, abym mógł wychwalać Boże miłosierdzie.
Przez całe moje życie będę twoim gorliwym i pełnym wdzięczności wiernym, tak bym mógł kiedyś wielbić cię i wychwalać w niebie. Amen.

za: Św. Juda Tadeusz. Patron od spraw beznadziejnych, Wyd. Esprit, Kraków 2018.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz