Litania do św. Judy Tadeusza

Kyrie eleison, Chryste eleison, Kyrie eleison.
Chryste, usłysz nas.
Chryste, wysłuchaj nas.
Ojcze z nieba, Boże, zmiłuj się nad nami.
Synu Odkupicielu świata, Boże, zmiłuj się nad nami.
Duchu Święty, Boże, zmiłuj się nad nami.
Święta Trójco, jedyny Boże, zmiłuj się nad nami.
Święta Maryjo, módl się za nami
Święta Boża Rodzicielko, módl się za nami
Królowo Apostołów, módl się za nami

Święty Judo Tadeuszu, módl się za nami
Święty Judo, chwalebny Apostole, módl się za nami
Święty Judo, gorliwy wyznawco, módl się za nami
Święty Judo, przyjacielu Chrystusa, módl się za nami
Święty Judo, wierny sługo Boży, módl się za nami
Święty Judo, powołany do głoszenia Ewangelii, módl się za nami
Święty Judo, głosicielu Słowa Bożego, módl się za nami
Święty Judo rozniecający miłość bożą w ludzkich duszach, módl się za nami
Święty Judo, występujący mężnie w obronie wiary świętej, módl się za nami
Święty Judo, który jesteś dla nas przykładem życia chrześcijańskiego, módl się za nami
Święty Judo, który cierpiałeś prześladowania dla wiary, módl się za nami
Święty Judo, potwierdzający własną krwią wiarę w Chrystusa, módl się za nami
Święty Judo, Patronie w sprawach szczególnie trudnych i beznadziejnych módl się za nami

Abyśmy z naszych grzechów powstali, módl się za nami
Abyśmy szczerze pokutowali, módl się za nami
Abyśmy gorliwymi byli w służbie Bożej, módl się za nami
Abyśmy w dobrym robili postępy, módl się za nami
Abyśmy w zgodzie i jedności żyli, módl się za nami
Abyśmy wiarę zawsze zachowali, módl się za nami
Abyśmy nigdy nie ulegli zwątpieniu, módl się za nami
Abyśmy nigdy nie wpadli w rozpacz, módl się za nami
Abyśmy błądzącym zawsze mogli dopomóc, módl się za nami.
Abyśmy od wszystkich niebezpieczeństw duszy i ciała uwolnieni byli, módl się za nami.
Abyśmy po naszym życiu na ziemi z Tobą się połączyli, módl się za nami.

Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, przepuść nam Panie.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, wysłuchaj nas Panie.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, zmiłuj się nad nami.

Módlmy się: Boże, który nas przez Świętego Judę Tadeusza raczyłeś doprowadzić do poznania Swojego Imienia, spraw prosimy Cię abyśmy, oddając Mu należną cześć, coraz bardziej postępowali w dobrym. Amen.

75 komentarzy:

  1. Św Judo Tadeuszu proszę o zdrowie dla mnie i całej rodziny. Miej w opiece całą moją rodzinę Amen

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2.7.22

    Dziękuję za opiekę . Proszę o zdrowie i rozwiązanie mego problemu .

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy4.7.22

    Święty Judo Tadeuszu orędowniku w sprawach trudnych i beznadziejnych,wstawiaj się za Mateuszem, który uległ wypadkowi i ma uszkodzony kręgosłup. Polecam Ci Święty orędowniku również Annę by Bóg pomógł jej pokonać depresję i lęki

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy5.7.22

    Święty Judo Tadeuszu, patronie od spraw beznadziejnych, proszę o pomoc dla mojej córki Darii, by otworzyła oczy i dostrzegła, jakie problemy ją czekają, gdy nie zejdzie z drogi, którą aktualnie kroczy. Wstaw się za nią św Tadeuszu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy6.7.22

    Święty Tadeuszu Judo, nasz patronie od spraw trudnych i beznadziejnych, proszę wstaw się za moją córeczką Darią, aby zeszła z drogi, którą w tej chwili podąża ku upadkowi

    OdpowiedzUsuń
  6. Wanda - matka15.7.22

    Święty Judo Tadeuszu błagam cię o pomoc Mój syn Ryszard leży w śpiączce. Błagam wyproś u Naszego Najwyższego Pana jego powrót do życia i zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20.7.22

    Kochany Judo proszę Cię o zdrowie dla Agaty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Święty Judo Tadeuszu proszę cię o zdrowie dla mnie i całej mojej rodziny .Miej nas wszystkich w swojej opiece .

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy27.7.22

    Święty Judo Tadeuszu poukładaj nasze sprawy w rodzinie.Pokieruj naszą drogą w życiU. Wstaw się za nami do Miłosiernego Boga.
    Chroń nas od wszelkiego złego pomagaj nam nieustannie i naszym dzieciA.Upros dla nich
    zdrowie i dobrych rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy29.7.22

    Błagam cię św Tadeuszu Judo miej w opiece mojego kochanego wnuka,uzdrow jego ciało i duszę, kieruj nim każdego dnia. Tobie go polecam i oddaje w opiekę, bo jesteś patronem spraw trudnych. Tobie ufam i wierzę w twoje wstawiennictwo. Zatroskana babcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy2.12.23

      Kto się modli z wiarą, otrzymuje

      Usuń
  11. Anonimowy2.8.22

    SW.Judo,apostole pełnej chwały,wstaw się u Najwyższego za mojego syna w sprawach zawodowych,poświęconych kościołowi SW.,aby dalej mógł uświetniać te zdolności, które dostał od Boga i dawały mu radość i satysfakcję do życia .
    Jezu,ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Święty Judo Tadeuszu proszę Cię o zdrowie dla całej rodziny . Miej mojego syna w swojej opiece i żeby te moje nogi znów były sprawne i zdrowe .

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy6.8.22

    Św. Judo proszę Cię o łaskę i wstawiennictwo o cudowne uzdrowienie dla mojej córeczki Joanny i dla mnie. Obydwie chorujemy na nowotwory. Potrzebujemy tego. Uproś Pana Boga najwyższego o zdrowie dla nas. Weznas w swoją opiekę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bartek8.8.22

    Swiety Judo Tadeuszu, wstaw sie za mna u Pana Boga aby okazalo sie w wyniku ostatnich i ewentualnie najblizszych badan ze nie jestem smiertelnie chory.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy12.8.22

    Święty Judo Tadeuszu W Twoje święte ręce powierząc moich
    bbliskich i proszę o pomoc
    W Tobie wiadomych trudnych sprawach zdrowotnych które
    utrudniają im życie.
    Błagam o pomoc Milosiernego
    Boga za Twoim wstawiennictwem.
    Pukam do wszystkich drzwi
    jakie znam.
    Proszę o cud. Bo po ludzku
    jest to nnierozwiazywalne

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy13.8.22

    Święty Judo Tadeuszu błagam Cię z całego serca o cudowne uzdrowienie Tobie Wiadomch
    Osób Ty Wiesz co im Dołęga
    i zagraża życiu.
    Spraw aby ich choroby nie
    zagrazaly ich życiu i pozwoliły
    normalnie żyć o nie bać się każdego dnia co się wydarzy.Jezu ufam Tobie.
    Jezu Ty się nimi Zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy18.8.22

    Proszę o zdrowie dla Oliwki pomyślny przebieg zabiegu . Udana operację powrót do zdrowia . Wytrwałość dla rodziców .

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy20.8.22

    SW Judo Tadeuszu proszę i błagam o zdrowie. Zaradz mojej prośbie i usuń to o co się martwię. Proszę zlituj się wysłuchaj

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy21.8.22

    Święty Judo Tadeusz
    pukam do wszystkich znanych
    mi drzwi prosząc o cud .........
    Dziękuję z całego serca za
    słowa które usłyszałam............
    Bóg zapłać
    Jezu Ty się nimi zajmij

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy27.8.22

    Święty Judo Tadeuszu prosze Cię o wstawiennictwo do Pana Boga ,by mój zmarły syn twoj imiennik doznal za twymi modlitwami dostąpił Krolestwa Bożego. Oraz by mój wnuczek wrócil na własciwa drogę. Ty Judo Tadeuszu wstaw się za nim by zmadrzal i ze zlej drogi powrocil do rodzicow. Jezu ufam Tobie. Tyvsię tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wczoraj mój ukochany wnuczek został ochrzczony i stał się dzieckiem bożym proszę wypraszają dla niego i rodziców wszelkie potrzebne łaski na każdy dzień jego życia czuwaj nadal nad nim i otaczaj go swoją opieką oraz rodziców

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy2.9.22

    W intencjach Bogu wiadomych za Krzysztofa Filipa Magde mnie Adama z rodziną Jolantę Maćka Sławomira Stanisława Wioletę zmarłych z rodziny

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy12.9.22

    Kochany Judo dziękuję że dbasz o naszą rodzinę. Wierzę w twoją moc spełniania dobra. Nigdy mnie nie zawiodłeś.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy13.9.22

    Błagam o uzdrowienie psychiczne mojego kochanego wnuka,niech wróci na drogę wiary i miłości. Św Judo Tadeuszu módl i wstawiaj się za nim. Jesteś patronem spraw trudnych -pomóż nam błagamy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy5.10.22

    Błagam o wstawiennictwo za męża i wnuka uleczenia ich z choroby i daj im radość życia

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy11.10.22

    Proszę Św Judo Tadeuszu o Łaskę Zdrowia dla mnie Ilony Córki Klaudii Siostry Wiesi

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy12.10.22

    Święty Judo Tadeuszu
    uzdrow matkę i jej dzieci
    jeszcze małe

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy13.10.22

    Kochany Judo Tadeuszu
    błagam Cię z całego serca
    i z całych sił pomóż nam
    pomóż córce pomóż małym
    jeszcze wnukom daj im zdrowie
    którego im brakuje .
    Upros zdrowie i siły dla ich mamy która sama ich wychowuje i boryka się z chorobą.
    Jezu ufam Tobie
    Jezu Ty się nimi Zajmij
    Jezu daj mi zdrowie żebym
    mogła być pomocna

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy15.10.22

    Proszę o zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy18.10.22

    Błagam Ciebie sw.Judo Tadeuszu uratuj moją córkę
    żeby mogła spokojnie
    wychowywać małe jeszcze
    dzieci.
    Ulecz ja z tej strasznej choroby
    bo dzieci nie mają nikogo.
    Jezu Ty się nimi zajmij

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy18.10.22

    Święty Judo Tadeuszu błagam, proszę o życie i zdrowie dla mojego brata

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy19.10.22

    Sw Judo Tadeuszu, dopomóż nam proszę i módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy22.10.22

    Św Judo Tadeuszu przyjdź i dopomóż nam i rozwiąż szczesliwie te moje trudne sprawy
    Św Tadeuszu Judo módl się za nami 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy22.10.22

    Św Judo Tadeuszu upros dla męża miłosierdzie siły i nadzieje w chorobie.Św Judo,św Rito wstawcie się u Boga wszechmogącego w mojej prośbie🙏❤️

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy22.10.22

    Święty Judo Tadeuszu
    błagam Cię o ratunek i pomoc
    W uzdrowieniu mojej córki
    Z tej ciężkiej choroby w Tobie nadzieja.
    Proszę Cię również o ratunek dla mojego wnuczka któremu dolega bardzo ciężka alergia
    alergia która zagraża jego życiu.
    Każdy dzień boryka się z tym ciężarem bo niewiele pokarmów może jeść wszystko trzeba analizować.
    Błagam również o wstawiennictwo do miłosiernego Boga aby drugiemu wnuczkowi rozwiązał mowę.
    Św.Judo Tadeuszu wstaw się o pomoc dla nich u Boga.
    Miej dla nich litość Ty Wiesz Z jakimi problemami się borykają każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy23.10.22

    Drogi Judo Tadeuszu
    błagam o pomoc dla córkii
    i jej małych jeszcze dzieci.
    Nie opuszczaj ich w potrzebie.
    Uproś o ich uzdrowienie.
    Wyprostuj ich drogi życia.
    Daj dziecia prawdziwe spokojne
    dzieciństwo.
    Spraw aby dzieci nie były
    angażowane W konflikty
    dorosłych.
    Jezu ufam Tobie.
    Ty się nimi zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy23.10.22

    Sw.Judo Tadeuszu prosze Cie w intencji naszego brata Tadeusza ,o wyzwolenie z nalogu alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy26.10.22

    Św Judo Tadeuszu proszę w intencji męża i córki w dniu jej urodzin.❤️🙏🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy27.10.22

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o uzdrowienie mojej córki i o zdrowie dla całej rodziny. Św. Judo Tadeuszu miej nas w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  40. Święty Judo Tadeuszu, proszę Ci o moję i moej rodzimy mocniejszę wiarę i o pokój na świecie

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy27.10.22

    Świety Judo patronie spraw beznadziejnych proszę Cię o trafna diagnozę w leczeniu moich wnuków, które ciągle popadają w choroby i nikt nie może im pomóc. Ufam że za Twoim wstawiennictwem ktoś wreszcie się nimi odpowiednio zajmie

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy28.10.22

    Bałagam o nawrócenie moich dzieci

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy28.10.22

    O Boże Miłosierdzie dla Zbigniewa i osób bliskich

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy28.10.22

    Św Judo Tadeuszu proszę byś wstawiał
    się nieustająco u Serca Jezusowego za moim synem Ty wiesz że to jest dobre dziecko tylko pobłądziło i nie może podnieść się z tego upadku Błagam ratuj go Mama

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy28.10.22

    Dziękuję Ci, święty Judo za wszystkie otrzymane łaski. I proszę, miej nas nadal w Swej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy4.11.22

    Św Tadeusz Judo orędowniku w sprawach trudnych i beznadziejnych wstaw się u Pana Naszego i Jego Najświętszej Matki w wiadomej Tobie Sprawie . Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy4.11.22

    Św Tadeusz Judo proszę Cię o pomoc w mojej trudnej chwili bardzo proszę o wstawiennictwo w już i tak skomplikowanym życiu.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy8.11.22

    Św. Judo Tadeuszu wstawiaj się za mną i moimi bliskimi przed miłosiernym Bogiem i wyproś nam łaskę nawrócenia, jedności, miłości i zgody w rodzinie, zdrowie fizyczne i duchowe oraz zbawienie naszych dusz.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy18.11.22

    Proszę cię św Tadeuszu wstawiaj się za nami i uproś dar zdrowia dlanaszej rodziny a szczególnie dla wnuka ,który potrzebuje wsparcia i modlitwy w swoim młodym i trudnym życiu. Miej go w swej opiece i módl się za nim

    OdpowiedzUsuń
  50. Jacek6.4.23

    Święty Judo Tadeuszu, proszę Cię o wstawiennictwo za moim wnukiem Maksiem, o łaskę uzdrowienia z ciężkiej choroby

    OdpowiedzUsuń
  51. Jacek6.4.23

    Święty Judo Tadeuszu, proszę Cię o wstawiennictwo za moim wnukiem Maksiem, o uzdrowienie z ciężkiej choroby

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy6.4.23

    Św. Judo wstaw się za mnie w wyproszeniu łaski o miłość mojego życia.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy6.4.23

    Święty Judo Tadeuszu wyproś łaskę w sprawie Bogu wiadomej.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy7.4.23

    Swiety Judo prosze ciebie o pomoc w znalezieniu pracy

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy14.4.23

    Święty Judo Tadeuszu uproś u Boga dla mnie i mojej rodziny łaskę zdrowia, pojednania i rozwiązania trudnych codziennych spraw

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy20.4.23

    Św Judo proszę o udaną operację i dalsze zdrowie dla mojej córki oraz uproszenie łask Bożych dla całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy29.4.23

    Proszę aby dziś się udało bez łez i nerwow

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy1.5.23

    Proszę o pomoc aby zrozumiał. Bez nerwów i lez

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy2.5.23

    Święty Judo. Patronie spraw trudnych, miej nas w swojej opiece. Pomóż ten trydny czas znieść bezpiecznie i połącz rodzinę naszą

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy4.5.23

    Pomóż uratować rodzinę. Daj siłę i możliwość każdemu z nas

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy16.5.23

    Sw. Tadeuszu Judo proszę upros u Boga żeby moj syn zdecydowal zawrzeć związek małżeński i tak jak go wychwalam trwał w wierze.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy19.5.23

    Św Judo proszę przemianę serca u mojej synowej

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy30.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i szczęśliwy przebieg operacji 6 czerwca. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy4.6.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i szczęśliwy przebieg operacji 6 czerwca. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy15.6.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i bardzo dobre wyniki z histopatologii.Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  66. Święty Judo Tadeuszu proszę Cię, miej mnie pod swoją opieką. Wyproś u Pana Jezusa zdrowie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  67. Święty Judo Tadeuszu wyproś u Pana Jezusa, jeśli tylko jest taka Jego wola, zdrowie dla mojego taty, zdrowie dla mojego syna, zdrowie dla mnie, zdrowie dla całej mojej rodziny. Proszę miej pod opieką Miłosza, spraw aby odnalazł swoją tożsamość i szczęście w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy16.8.23

    Św Judo Tadeuszu wyproś u Pana Boga, jeśli jest taka jego wola, uzdrowienie z choroby psychicznej Małgosi i Damiana.

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy4.9.23

    Św. Judo proszę pomórz mi w uzdrowieniu i naprawieniu relacji w pracy wśród osób zatrudnionych.Nie pozwól mówić plotek na mój temat i działać przeciwko mnie,tak osobie zatrudnionej jak i mojej teściowej. Wyproś mi u Pana spokój i powrót do zdrowia,a mojemu synowi Jakubowi zaliczenie dwóch wrześniowych egzaminów.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy4.10.23

    Święty Judo proszę Cię o pomyślne zdanie testów i egzaminów lekarskich😇

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy27.10.23

    Swiety Judo Tadeuszu prosze Cie i blagam w intencji cudu uzdrowienia Syna.
    W intencji pomocy Twojej w jego i moich sprawach: zawodowych,urzedowych,mieszkaniowych..Spraw tez,,aby znalazl dobra kobiete i zalozyl sakrementalny zwiazek malzenski oparty na milosci.Dopomoz mu,by mial dobra zone,a ja dobra z synowa.Wybaw,tez z nienawisci Ewe,S.K.Z. Dziekuje bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy28.10.23

    Święty Judo proszę o opiekę nad moimi dziećmi, kieruj ich życiem, dodawaj odwagi i mądrości.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy25.12.23

    Proszę o zdrowie dla teściowej.blagam ocal ją.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy6.1.24

    Sw.Tadeuszu proszę o zdrowie dla całej rodziny i pomòż mi w moich problemach.

    OdpowiedzUsuń