Modlitwy do św. Judy Tadeusza

Modlitwa w ciężkim strapieniu

O święty Judo Tadeuszu, krewny Chrystusa Pana, wielki Apostole i Męczenniku, sławny cnotami i cudami, Ty jesteś potężnym Orędownikiem w przykrych położeniach i sprawach rozpaczliwych. Przychodzę do Ciebie z pokorą i ufnością i z głębi duszy wzywam Twojej przed Bogiem pomocy. O święty mój Patronie, któremu Bóg dał przywilej ratowania w wypadkach, gdzie już nie ma nadziei pomocy, spojrzyj na mnie łaskawie. Oto życie moje pełne cierpień i boleści; dzień za dniem upływa w ucisku, a serce moje wezbrało goryczą. Drogi mojego życia gęstym pokryły się cierpieniem i ledwie dzień mija bez troski i łez. Umysł mój otoczony ciemnością; niepokój, zniechęcenie i rozpacz nawet wdzierają się do duszy tak, iż niemal zapominam o Boskiej Opatrzności.

O święty mój Orędowniku, ty mnie nie możesz opuścić w tym moim smutnym położeniu. Nie odejdę od stóp Twoich, dopóki mnie nie wysłuchasz. Pospiesz ku ratunkowi mojemu, a wdzięczność moją okazywać Ci będę przez całe życie, szerząc cześć Twoją. Amen.

Modlitwa codzienna o opiekę do św. Judy Tadeusza

Święty Judo Tadeuszu, potężny mój Obrońco i opiekunie, w trosce i opuszczeniu oddaję się Twej cudownej opiece.
Wdzięczny Ci jestem za wszystkie łaski, jakie dla mnie już wyjednałeś, a proszę Cię i nadal wspieraj mnie w pracy, pocieszaj w smutku, strzeż przed pokusą. Bądź moją mocą w trudnościach, osłoną w niebezpieczeństwach.
Spraw, abym z Bogiem się budził i z Bogiem szedł na spoczynek.
Dzień po dniu prowadź mnie coraz bliżej Serca Jezusowego, abym spoczął w Nim po trudach i walkach życia, a zamiast miłości własnej, pychy i zniechęcenia, niech w mym sercu zapanuje miłość, ofiarność i pokora. Amen.


Modlitwa do św. Judy Tadeusza

Św. Judo Tadeuszu, spokrewniony z Jezusem Chrystusem i Matką Najświętszą, wybrany do godności apostolskiej, proszę cię przez te przywileje i przez chwałę Twoją, jaką otrzymałeś za trudy apostolskie i męczeństwa, uproś mi u Boga łaskę, której tak gorąco pragnę. Tobie Bóg oddaje w opiekę wszystkich zostających w beznadziejnym położeniu, abyś im przez swe orędownictwo przychodził z pomocą. Wejrzyj przeto i na mnie, uproś mi zmiłowanie Boże, bym wielbił zawsze miłosierdzie Pańskie nade mną, bym w swej nadziei nie był zawstydzony.
P. Św. Judo Tadeuszu, orędowniku w sprawach beznadziejnych.
W. Uproś mi zmiłowanie Boże. Amen.


Modlitwa dziękczynna do św. Judy Tadeusza

Najsłodszy Panie Jezu Chryste, w zjednoczeniu z niepojętą niebiańską chwałą, która z Trójcy Przenajświętszej spływa na ludzkość całą, na Pannę Najświętszą, na wszystkich aniołów i świętych, sławię, uwielbiam i składam Ci dzięki za łaski i dary, którymi obdarzyłeś Twego wybranego Apostoła, co miał szczęście do Twojej rodziny się zaliczać. Błagam Cię, racz mi udzielić Twej łaski dla jego zasług i wspieraj mnie za jego przyczyną we wszelkich potrzebach. Amen.

Modlitwa o błogosławieństwo dla ojczyzny

Św. Judo Tadeuszu, potężny Orędowniku, wyjednaj u Boga błogosławieństwo dla odrodzonej Ojczyzny naszej. Wejrzyj na cierpienia niewinnych, na łzy rodziców, którym w czasie wojny wydarto dzieci i na sieroty daremnie szukające matek.
Weź pod możną opiekę rozdarte rodziny, zapędzone w miejsca wygnania, bądź sprawcą ich szczęśliwego powrotu do ognisk rodzinnych.
Usuń piętrzące się wokół trudności, usuń szatańskie zapory zagradzające drogi do pokoju, ładu, sprawiedliwości i dobrobytu. Nie dopuść, aby zły duch pychy i niezgody spowodował nowy rozlew krwi i walk bratobójczych.
Przez swe zasługi wyjednaj nam u Boga łaskę długotrwałego pokoju, dobrobyt i rozwój kultury ducha.
Spraw, aby przeżyte cierpienia wojenne, zbliżały nas do Boga, niech się w nich odrodzą polskie dusze, niech się ożywią serca szczerą ofiarną miłością Ojczyzny i bliźnich, a wola polskiego ludu niech umocni swe niezłomne postanowienie wiernego trwania przy Bogu.
W odrodzonej Polsce z popielisk i mogił, rumowisk i krwi, niech wzrośnie nowe życie, zakwitnie pokój, zgoda i miłość. Praca wspólna i modlitwa niech budują gmach nowej Ojczyzny. Amen.

224 komentarze:

  1. Anonimowy8.7.22

    Proszę o przemianę serca dla Jana ,o wyjście z długów dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7.11.22

      Modlę się...

      Usuń
    2. Anonimowy19.11.22

      Święty Judo zwracam się z prośbą o zdrowie dla mojego maleństwa w brzuchu, by był zdrowy i nic mu nie grazilo

      Usuń
    3. Anonimowy26.4.23

      Święty Judo, błagam Cię o pomoc w moich trudnych zaliczeniach ma studiach. Proszę miej mnie w swojej opiece.

      Usuń
    4. Anonimowy15.6.23

      Sw Judo proszę Cie o spokój w pracy bo atmosfera i stosunki międzyludzkie staja się już nie do wytrzymania. Tylko z Twoja pomocą sytuacja może się uspokoić

      Usuń
    5. Anonimowy31.7.23

      Dziękuję Święty Tadeuszu za wszystkie łaski dla mojej rodziny.Proszę uproś u Boga szczęśliwy powrót i zdrowie dla Wnusi i całej rodzinie.

      Usuń
    6. Anonimowy11.8.23

      Swięty Judo Tadeuszu pomóż mi w trudnej sytuacji

      Usuń
    7. Anonimowy23.9.23

      Święty Judo Tadeuszu pomóż mojej córce w trudnej sytuacji, czuwaj nad nią każdego dnia.

      Usuń
  2. Anonimowy9.7.22

    Święty Judo Tadeuszu proszę o łaskę uwolnienia z nałogów dla syna, uproś u Boga miłosiernego wyzwolenie z otchłani zła, uzdrów go, ratuj moje dziecko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy3.6.23

      Święty Judo proszę uwolnij mnie od tych złych przyzwyczajeń,proszę o zdrowie dla córki ,wnuczki i moje,i wyjście z długów,miej nas w swojej opiece

      Usuń
    2. Anonimowy3.6.23

      Proszę Cię Judo o zdrowie dla całej rodziny

      Usuń
    3. Anonimowy10.7.23

      Swiety Judo, meczenniku bliski naszego Pana Jezusa Chrystusa ,Mari iJozefa prosze Cie prowadz rece lekarzy ktorzy operuja akurat moja corke, aby nie popelnili bledu i wszystko pokonali bez powiklan,oby moj corka znow mogla zyc bez bolu.

      Usuń
    4. Anonimowy10.9.23

      Św. Judo Tadeuszu proszę o uzdrowienie mojego Taty, o pomyślny przebieg leczenia i szczęśliwy powrót do domu ze szpitala

      Usuń
    5. Anonimowy24.9.23

      Sw.Judo błagam o twoją opiekę dla mojej rodziny chroń męża dzieci moje mnie samą a przedewszystkim mojego wnuka Olusia dziekuje że jesteś i tobie kiedyś zaufałam całym sercem.Amen.

      Usuń
  3. Anonimowy13.7.22

    Sw Judo opiekunie nasz mniej w opiece moją całą rodzinę, proszę o moc spraw aby przywrócili mojego męża do pracy a syn znalazł pracę z której będzie zadowolony .dziękuję za dotychczasową pomoc

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14.7.22

    Święty Judo, pomóż mi znowu zdobyć miłość partnera. Niech kobieta, która stoi pomiędzy nami odejdzie. Niech nasz związek odżyje na nowo. Błagam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy16.7.22

    Święty Judo dziękuję Ci za to że jesteś przy mnie duchowo. Proszę Ci o pomoc by moja zaczęła chodzić do lekarzy się badać kontrolnie, dogadała się z braćmi w sprawie spadku. Moja siostra przejrzała na oczy że Karolina ją manipuluje a relacje między mną a siostrą się polepszyły. Proszę spraw by mi przedłużyli umowę o pracę, bardzo mi zależy na tym by mieć pracę i stabilizację finansową. Błagam

    OdpowiedzUsuń
  6. Za pomyślną podròż z Kambodży,pomyślny pobyt w Kambodży dla Krzysztofa, za wygrane 2 konkursy KaVA / Cava dla Krzysztofa,o publikacje artykułu na 70 pkt dla Krzysztofa, o wygrane postępowanie rekrutacyjne na stanowiska Manager z pensją 13000 zł brutto dla Magdy, o pomyślne wyposażenie Goszczyńskiego i przeprowadzkę dla Magdy, o zdrowie oczu Filipa i zdrowie Jolanty, Maćka, Smugi, za Sławomira, Stanisława, Wioletę, za pojednanie mnie z ojcem, za szybką sprzedaż Karpiej i szybki zakup Płaszowa dla Jolanty, nietycie całej rodziny, amen.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20.7.22

    proszę o modlitwę w intencji zdrowia dla mojego dziadka Szczepana który właśnie jedzie do szpitala, aby wrócił do pełni sił i mógł żyć w zdrowiu długie lata

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21.7.22

    Św. Juda Tadeusz, pomógł już mojej rodzinie niejednokrotnie. Raz w sytuacji dosłownie bez wyjścia. Prosimy go o rozwiązanie trudnych spraw, ciągle modlimy się a On nam pomaga, sprawia ,że dostajemy nadziei. Pojawiają się pomocne dłonie a Bóg kieruje tak naszymi sprawami, że to co myślimy ,że jest dla nas fatalną sytuacją po czasie okazuje się dobrodziejstwem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7.11.22

      Wierzę że i nam też tak On pomaga, z Bogiem

      Usuń
    2. Andrzej13.8.23

      Sw judo Tadeuszu proszę błagam nowroc syna Mateusza i Anie na dobrą drogę

      Usuń
  9. Anonimowy28.7.22

    Proszę o zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy31.7.22

    Św. Judo Tadeuszu ,oddaję i zawierzam Tobie wszystkie moje troski, prośby, błagania i decyzje życiowe. Przepraszam za wszystkie złe uczynki, myśli i słowa. Miej w opiece mnie i całą moja rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy1.11.22

      Dołączam do próśb

      Usuń
    2. Anonimowy1.11.22

      Proszę o przebaczenie grzechów,pomoc dla męża pijaka
      i mnie w w sprawach prawno materialnych

      Usuń
    3. Anonimowy10.8.23

      PROSZĘ CIĘ O ZDROWIE DLA MOJEGO MĘŻA OBY WYNIK BYŁ POZYTYWNY

      Usuń
  11. Anonimowy31.7.22

    Proszę o zdrowie dla mojej rodziny i proszę św.Judo Tadeuszu pomóż mi rzucić palenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy1.8.22

    Św Judo proszę Cię
    -o zdrowie dla mnie i moich najbliższych
    - żeby nie brakowało mi pieniędzy na rachunki i życie
    -o partnera który będzie szedł ze mną przez życie

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy2.8.22

    Św. Judo proszę uproś u Boga pomocy leczenia mojej siostrze żeby była zdrowa i szczęśliwa. Pomóż jej I rodzinie. A wdziecznasc okazywać cie będę przez całe życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy2.9.22

      Św. Judo Tadeuszu Pomóż rozwiązać problem materialny. Pomóż znaleźć dobrze płatną pracę stałą w Londynie dla Adriana szybko.

      Usuń
    2. Anonimowy28.8.23

      Św. Tadeuszu Judo błagam o opiekę nad Nikodemem. Pomóż mu przezwyciezyć zło, by stał się dobrym człowiekiem.

      Usuń
  14. Anonimowy3.8.22

    Św. Judo Tadeuszu, błagam dopomóż w mojej sprawie beznadzjnej, widzisz jak bardzo cierpię każdego dnia. Będę Ci wdzięczna do końca życia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy4.8.22

    Św Judo Tadeuszu za Twoim wstawiennictwem proszę o nawrócenie i wyrwanie z ramion nałogu męża .

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy6.8.22

    Judo, prosze o pomoc. Ty wiesz

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy12.8.22

    Św Judo Tadeuszu błagam dopomóż w mojej beznadziejnej sprawie zdrowotnej widzisz jak bardzo CIERPIĘ Błagająca

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy13.8.22

    Św Judo Tadeuszu opiekunie nasz , proszę o opiekę w dalszym leczeniu po ciężkiej operacji , o zdrowie dla schorowanego męża, o dobrą pracę dla synów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy15.8.22

    Święty Judo proszę abym miała przedłużoną umowę. Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy30.10.22

      Św.Judo Tadeuszu przyjdź z pomocą mojemu wnuczkowi, który pogubił się, uproś mu łaskę zdrowia ducha, duszy i ciała, prostuj jego ścieżki życia razem ze Św. Rodziną Boże przejmij ster jego życia.Amen.

      Usuń
  20. Anonimowy18.8.22

    Święty Judo proszę Cię:
    -o zdrowie dla mnie, mojej mamy i siostry,
    -o przedłużenie umowy o pracę, bym miała stały dochód na najpotrzebniejsze wydatki,
    -spór o spadek uregulował się w spokoju, bracia mojej mamy dogadali i dali spokój mojej mamie,
    -moja siostra otworzyła oczy i przekonała się że Karoliną nią manipuluje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy18.8.22

    Proszę o zdrowie dla taty, żeby powrócił do zdrowia po śpiączce

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy21.8.22

    Św Judo Tadeuszu błagam Ciebie o pomoc Ty wiesz.
    Proszę pomóż
    Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy28.10.22

      Proszę o opiekę dla mojej rodziny zdrowie i strzez nas od złego

      Usuń
    2. Anonimowy8.5.23

      Św. Judo Tadeuszu wstaw się za mną w trakcie przygotowań do egzaminu i w trakcie tego jakże trudnego dla mnie wyzwania.

      Usuń
  23. SW Judo Tadeuszu dziękuję za wszelkie łaski jakie otrzymaliśmy i proszę czuwaj nadal nad ukochanym wnukiem strzeż go od wszelkiego zła

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy23.8.22

    Swiety Tadeuszu Judo dziekuje za wszystko dobre co mnie spotkalo ale prosze o wiecej. Ty sam wiesz o co. Bede wdzieczna Tobie do konca zycia i najwieksza Twoja oredowniczka. Amen

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy23.8.22

    Św Judo Tadeuszu proszę Cię o zdrowie dla mojej córeczki

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy24.8.22

    SwJudo Tadeuszu proszę o pomoc w powrocie do pracy i rozwiązanieproblemow finansowych

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy24.8.22

    SwJudo proszę o pomoc w powrocie do pracy i w sprawach finansowych.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy25.8.22

    Anonimowy
    Bardzo proszę o zdrowie dla całej mojej rodziny.
    Proszę o wyjście z nałogu męża i brata.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy25.8.22

    Anonimowy
    Proszę o zdrowie i pokonanie choroby dla moich dwóch koleżanek
    Kasi i Magdaleny

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy26.8.22

    Proszę Cię o wsparcie dla całej rodziny, o miłość i wzajemne zrozumienie, o szczęście dzieci i o to by znalazły własną drogę,

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy26.8.22

    Błagam o cofnięcie choroby mojego mężą

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy26.8.22

    Proszę o zdanie egzaminu poprawkowego dla córki i Oliwkę Bożą

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy28.8.22

    Sw.Judo proszę o pomoc w powrocie do pracy i w sprawach finansowych.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy31.8.22

    Aby moja żona na nowo mnie pokochała. Bez niej nic już nie ma znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy28.10.22

      Polecam zacząć stawiać Boga na pierwszym miejscu, a wtedy wszystko będzie na swoim miejscu, a w praktyce zacząć chodzić na Adorację Najświętszego Sakramentu, to jestem pewien, że Bóg się wszystkim zajmie i odzyska Pan pokój, tylko proszę nie tracić cierpliwości. Z Panem Bogiem

      Usuń
  35. Anonimowy31.8.22

    Św. Judo Tadeuszu, proszę Cię wyproś u Boga powrót ukochanej osoby, naprawienie naszych relacji i przemianę naszych serc.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy1.9.22

    Proszę o modlitwę w intencji zdrowia dla mojego dziadka Szczepana , aby wrócił do pełni sił i mógł żyć w zdrowiu długie lata oraz w intencjach Panu Bogu wiadomych

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy2.9.22

    Dziękuję święty Judo za wysłuchanie prośby o stabilną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy4.9.22

    Św Judo Tadeuszu wyproś łaskę uzdrowienia dla mojego syna i o dobre wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy4.9.22

    Błagam Cię Święty Tadeuszu Judo o zdrowie żeby Justynka moja żona, Dominika i Ja żebyśmy byli zdrowi. Wybacz jednocześnie moje grzechy, błędy, że wielokrotnie zawiodłem zaufanie Twoje, Pana Boga swoim postępowaniem. Daj m siłę naprawy swoich błędów, chcę stać się dobrym człowiekiem, który zawsze będzie blisko serca Pana Boga. Wyjednaj, wyproś mi łaskę Bożą i poproś wybaczenie. Dziękuję Ci orędowniku w sprawach najtrudniejszych, będę zawsze wracał z modlitwą do Ciebie i czcił Twoją łaskę z wiarą, że mnie nie opuścisz w trudnych momentach.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy5.9.22

    Św.Judo proszę z całego serca za mojego partnera żeby się opamiętał Św.Juda wie proszę


    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy5.9.22

    Św.Judo Tadeusz bardzo Cię Proszę

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy6.9.22

    SW. Judo Tadeuszu proszę cię o zdrowie dla całej mojej rodziny . Pomoc w ciężkiej chorobie dla mnie żeby były dobre wyniki badań żeby rak nie powrócił . Proszę o pomoc w pracy .Zmień zachowanie ludzi szefa .

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy6.9.22

    Proszę o pomoc w wiadomej Tobie sprawie . Pomoc w pracy żeby zachowanie pewnych ludzi się zmieniło i szefa też .

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy7.9.22

    Błagam Cię Judo Tadeuszu o zgodę z mężem i pomoc w naprawie samochodu

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy7.9.22

    św. Judo Tadeuszu proszę o pojednanie rodziny

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy14.9.22

    O przemianę mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy16.9.22

    św. Judo Tadeuszu proszę o pojednanie i miłość w rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy17.9.22

    Święty Judo dziękuję Ci za to że mam stabilną pracę. Ale proszę Cię o to by:
    -problemy ze spadkiem zaczęły się regulować, pozytywnie dla mnie i mojej mamy,
    -spokój psychiczny i nerwowy,
    -sąsiad nam nie dokuczał złośliwie...
    Bardzo Cię proszę o pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy18.9.22

    Św Judo proszę wesprzyj mnie i moją rodzinę w tych trudnych chwilach i pozwól na podjęcie tylko dobrych decyzji

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy19.9.22

    Św. Tadeuszu Judo proszę Cię, aby moja partnerka Beata odrzuciła od siebie wszystkie negatywne myśli, które pojawiły się w Jej głowie i wróciła do mnie. Bardzo mocno Ją kocham.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy19.9.22

    św. Judo Tadeuszu, proszę o przemianę serca i łaskę pojednania w rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy20.9.22

    Św. Judo proszę Cię, aby osoba dla mnie bardzo ważna uzmysłowiła sobie, że względem mnie zachowuje się bardzo źle i chciała to naprawić. Jest to dla mnie bardzo ważna sprawa, przez którą całe moje życie się zatrzymało.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy21.9.22

    Sw Judo Tadeuszu bardzo Cie pokornie prosze o laske dla Elzbiety i Bartosza zostania rodzicami .

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy24.9.22

    Święty Judo Tadeuszu błagam o ratunek w cieżkiej chorobie nowotworowej ufam i wierzę.Danuta.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy24.9.22

    O zdrowie dla całej naszej rodziny, o wskazanie dobrej życiowej drogi.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy25.9.22

    O zdrowie dla córki, aby wynik rezonansu był dobry🙏

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy27.9.22

    Proszę o sile i wytrwanie

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy28.9.22

    Św Juda Tadeuszu dziękuję Ci za ocalenie i powiększenie mojej rodziny, za vudowne dzieci i męża. Teraz przychodzę i błagam o wstawiennictwo w tej trudnej wręcz bezbadziejnej dla mnie sytuacji, która rujnuje moje życie. Wierzę i ufam. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy28.9.22

    Święty Judo Tadeuszu, najmocniej dziękuję za radość i nadzieję. Bardzo proszę o zdrowie dla moich bliskich, szczególnie córki, rodziców, dla mnie. Żebyśmy jeszcze długo mogli się cieszyć wspólnie spędzonym czasem. Dziękuję za wszystko

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy30.9.22

    Proszę o modlitwę za bardzo bliską mi osobę, która odeszła z dnia na dzień nie podając żadnego powodu. Kocham Ją bardzo mocno i z tego tytułu strasznie cierpię wewnętrznie. Proszę, aby doszło to do Niej co zrobiła i spróbowała to wyjaśnić. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy2.10.22

    Święty Judo Tadeuszu pokornie proszę o łaskę daru macierzyństwa dla naszej corki Agnieszki Amen

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy2.10.22

    Św Judo proszę o zdrowie dla moich dzieci bardzo proszę zaopiekuj się moją Anią. Daj jej dużo pozytywnych znaków. Spraw aby moje dziecko znowu zaczęła myśleć pozytywnie. Amen ⁷.

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy3.10.22

    Matka
    Błagam Św. Judo Tadeuszu o pomoc w rozwiązaniu problemów z córką. Chcę ją odzyskać.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy5.10.22

    Święty Judo Tadeuszu , błagam Cię o opiekę nad moim synem, pomóż mu uwierzyć w to, że będzie lepiej, dodaj mu sił i wspomóż w zdrowiu, aby mógł podołać obowiązkom w pracy i troszczyć się o rodzinę. Proszę, daj łaskę, aby w modlitwie do Boga szukał pocieszenia i umocnienia.

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy9.10.22

    Sw ,Judo Tadeuszu proszę o zdrowie dla męża A ndrzeja

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy9.10.22

    Sw Judo Tadeuszu proszę o wyprosze nie daru macierzy nstwa dla mojej synowej

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy10.10.22

    Święty Judo pomóż mi w mojej sytuacji. Otwórz jej serce, abym mógł wpuścić miłość. Daj mi siłę i szczęście, abym mógł dać świadectwo.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy10.10.22

    proszę o rozwiązanie problemów w pracy

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy10.10.22

    Św.Judo Tadeuszu od lat noszę Cię przy sercu na medaliku. Błagam Ciebie spraw by mój mąż się opamiętał i zobaczył w końcu, że mnie traci tym jak się zachowuje. Chcę być z nim bo Go kocham ale nie za wszelką cenę.Pomóż mi odzyskać mojego dawnego męża.Pogubiłam się,tracę pewność siebie i spokój mojej duszy...daj zdrowie moim rodzicom i całej rodzinie i spraw bym mogła kupic wegiel na zimę i znaleźć dobra pracę.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy11.10.22

    O Święty Judo Tadeuszu, proszę o pomoc dla mojej rodziny, bardzo proszę, o miłość spokój i radość dla RIJR. Proszę z całego serca
    IK

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy12.10.22

    Kochany Judo błagam dzisiaj o cud poprawy mojej sytuacji finansowej . Prosze również o pozytywne rozwiązanie mojego problemu pomoz mi prosze i bądź przy mnie w tej beznadziejnej sytuacji . Dziekuje Ci za wszystkie otrzymane łaski

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy15.10.22

    Proszę o pomoc św Judo Tadeuszu żeby Tomek wyszedł z więzienia wcześniej żeby mogli spędzić świata razem i żeby przetrwał ten trudny czas w więzieniu 🙏

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy15.10.22

    Święty Judo Tadeuszu, proszę Cię o wsparcie. Proszę, byś w tej beznadziejnej sytuacji, pomógł mi wytrwać. Błagam by w końcu udało mi się zajść w ciąże i bym mogła ukochać swoje dziecko. Proszę, daj mi siłę.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy16.10.22

    Święty Judo Tadeuszu dziękuję za twoje wstawiennictwo i proszę o pomoc w sprawach finansowych, pracy oraz znanej Bogu relacji

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy17.10.22

    Św Judo Kochany błagam o cud i pomoc dzisiaj w mojej trudnej sytuacji finansowej . Pomoz mo orosze dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy23.10.22

    Św.Judo Tadeuszu błagam Cię uproś laskę zdrowia dla mojego syna,rozsądek dla lekarzy w podejmowaniu decyzji dotyczących jego leczenia,ulgę i pocieszenie w cierpieniu.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy23.10.22

    Święty Judo Tadeuszu dziękuję za twoje wstawiennictwo i proszę o pomoc w sprawach finansowych, pracy oraz znanej Bogu relacji

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy25.10.22

    Św. Tadeuszu wyproś łaski w pokonaniu mojej choroby żeby ta udręka odeszła i już nigdy nie wracała

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy26.10.22

    Proszę cie o łaskę dla całej rodziny ozdrowie dla bliskich i pokój na świecie dopomóż mi w sprawach finansowych dziękuję Ci Juda Tadeuszu bondz błogosławiony na ziemi i wieczności amen

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy26.10.22

    Sw. Judo Tadeuszu blagam upros cud uzdrowienia mojego syna ktory cierpi na schizofrenie, ataki staja sie silniejsze, spraw aby mozliwe bylo ulokowanie jego w szpitalu aby otrzymal konieczna opieke.
    Patronie spraw beznadziejnych prosze wysluchaj mojej prosby ! Dziekuje calym sercem!

    OdpowiedzUsuń
  81. Święty Judo Tadeuszu miej mnie i moią rodzi w oiece

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy28.10.22

    Błagam o pomoc w sorawach Bogu wiadomych

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy28.10.22

    Święty Judo Tadeuszu. Ty uczyniłeś już wiele cudów w moim życiu.Błagam Cię o nawrócenie mich dzieci,synowej i zięcia. Prowadź ich prostą drogą do nieba.

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy28.10.22

    Proszę gorąco o wstawiennictwo św. Judę Tadeusza za moim synem Albertem by powrócił do pełnej sprawności.

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy28.10.22

    Święty Judo Tadeuszy proszę pokornie o wstawiennictwo w intencji Szymona o światło Ducha Świętego, o łaskę wiary, zdrowie i opiekę Bożą dla niego i jego córeczki Wandusi. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy28.10.22

    Św.Judo Tadeuszu bądź pozdrowiony w dniu Twego święta. Błagamy o wstawiennictwo u Jezusa Miłosiernego o uzdrowienie naszej wnuczki Wiktorii.

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy29.10.22

    Święty Judo Tadeuszu , proszę Wstaw się za Mnie u Pana Naszego , Żebym doświadczył łaski powrotu Mojej żony do Mnie.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy30.10.22

    Św Tadeuszu z Judy proszę o przemianę serca mojego męża aby chciał stworzyć szczęśliwa ze mną rodzinę 🙏

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy5.11.22

    Proszę o pilna modlitwę o uwolnienie z toksycznego koleżeństwa.O zdrowie psychiczne i fizyczne dla osoby nękającej mnie.

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy7.11.22

    Święty Judo Tadeuszu wyproś mi u Boga łaskę o którą pokornie proszę i błagam

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy10.11.22

    Święty Judo, proszę Cię, błagam o zdrowie dla mnie, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy13.11.22

    SW.JUDO POMOZ MI W TRUDNEJ SPRAWIE

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy13.11.22

    Św.JudoTadeuszu prosze o pozytywnie zdany egzamin na uprawnienia dla mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy19.11.22

    Święty Judo proszę pomóż mi i mojemu mężowi w wyjściu z długów i powodzeniu nowego interesu żeby wszystko poszło po naszej myśli i o zdrowie dla naszych dzieci. Bardzo proszę bo już tracimy nadzieję ..

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy20.11.22

    Sw Tadeuszu błagam o załatwienie bardzo trudnej dla mnie sprawy
    Ty wiesz
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy22.11.22

    Święty Judo, proszę o pozytywne rozwiązanie spadkowe dla moich dzieci. Proszę o przedłużenie umowy o pracę dla m

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy22.11.22

    Dziękuję za opiekę Judo

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy27.11.22

    Św Tadeuszu proszę o uzdrowienie syna.

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy31.3.23

    Swiety Judo Tadeuszu blagam Cie upros uzdrowienie dla mojej mamy daj jej zdrowie sile i potrzebne laski...

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy7.4.23

    Święty Judo Tadeuszu proszę za Twoim wstawiennictwem o łaskę żbawienia dla zmarłego Sławomira i o błogosławieństwo dla jego rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  101. Tadeusz12.4.23

    Św.Tadeuszu Judo za Twoim wstawiennictwem u Pana Boga proszę Cię wyproszenie łaski naprawy relacji z moją żoną Krysią aby ustąpił zły duch który zakłócił nasze małżeństwo.Aby Krysia zrozumiała błąd popełniony i wrócila na łono rodziny . Proszę o rozjaśnienie umysłu aby odczytała prawidłową drogę w życiu małżeńskim .

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy14.4.23

    Sw Tadeuszu prosze o zdtowie dla moich rodzicow i syna o zdrowie pokoj i aby wyszedl z wszystkich nalohie.Prosze Cie rowniez zeby dzis przyszedl przelew na ktory tak czekam bardzo Cie o to prosze

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy16.4.23

    Witaj święty judo Tadeuszu
    Proszę o wybaganie zdrowia dla mojej żony Marty by skończyła się ta udręka migren boleści głowy boleści brzucha układu pokarmowego.
    Pomóż w tym by cieszyła się z częścią życia z nawrócenia w Bogu

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy20.4.23

    Swiety Judo Tadeuszu,
    prosze Cie o zdrowie dla calej mojej rodziny, zaufanie i pokoj. Prosze tez o to o co moi synkowie prosza: WZROST. Jezeli jestes najmniejszy i kazdy sie smieje boli cie to bardzo i zostawia w malym serduszku rany na pszyszlosc. Prosze wysluchaj prozby moje. Amen

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy21.4.23

    Święty Judo Tadeuszu, dziękuję za wszystkie łaski które otrzymałem. Proszę Cię o pomoc dla Wszystkich tych, którzy jej potrzebują.

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy26.4.23

    Święty Judo dziękuję za to że mam pracę i że zaczęłam nową relację z mężczyzną. Ale proszę Cię różnie o pomoc abym była dobrym kierowcą, żebym wyszła za mąż za Pawła, nastała sprawiedliwość w moim miejscu pracy i o to by sprawa spadku dobiegła końca.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy28.4.23

    Proszę aby dzisiejsza operacja mojej córki Agaty Jarzembińskiej była już tą ostatnią na głowie i udaną Żeby już wszystko wróciło do normy żeby była zdrowa i nic złego się nigdy nie działo żeby mogła wrócić że szpitala do domu w zupełnym zdrowiu i całkowitej sprawności

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy29.4.23

    Pod ciężarem bólu uciekam się do Ciebie Judo Tadeuszu o łaski o które Cię proszę, błogosławieństwo na każdy dzień dalszego życia, i o prośby Tobie wiadomej

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy30.4.23

    Święty Judo Tadeuszu wyproś u Boga Miłosiernego cud uzdrowienia z choroby nowotworowej dla syna Tomasza i dla Kuby. Wyproś nam pomoc duchową i materialną. Prosimy Cię wysłuchaj nas !

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy1.5.23

    Święty Judo Tadeuszu mniej w opiece mnie i moją rodzinę, aby udało mi się pokonać chorobę i nadal opiekować się moimi bliskimi. Proszę wysłuchaj mnie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy2.5.23

    Z całego serca proszę Święty Judo Tadeuszu o pomoc w moim życiu, który przez wiele lat jest horror! Zmagam się z depresją, strachem, lękiem, samotnością oraz z pustką, wstydzę się mojego życia .
    Cały czas mam pecha w miłości, pracy, spotykam na swojej drodze ludzi, którzy mnie wykorzystują! Nie chce już tak żyć w samotność! Proszę Ciebie mieć dobrą pracę, ktora będzie dawała mi szczęście, radość i stabilizację! Tak bardzo chcę być kochana i umieć kochać oraz ufać nie bać się miłości! Mieć jedynego przyjaciela na dobre i smutne dni życiu do ostatniego dnia mieć uśmiech na twarzy! Proszę

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy3.5.23

    Prosze ....uzdrow nasza Ewe

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy3.5.23

    Święty Judo , proszę o Twoje wstawiennictwo przed Panem Bogiem o wyzdrowienie mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy4.5.23

    Św Judo proszę o zdrowie dla córki, która doznała upadku.

    OdpowiedzUsuń
  115. Św. Judo Tadeuszu, wstawiaj się za nami!

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy7.5.23

    Św Judo proszę o wstawiennictwo przed Panem Bogiem o zdrowie dla całej naszej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy9.5.23

    Z całego serca proszę Św. Judo o wstawienictwo Przed Panem Bogiem o dobrą pracę zdrowie psychiczne i miłość dobrych i oddanych przyjaciół oraz radość, miłość w życiu, żeby na mojej twarzy był uśmiech. Proszę Ciebie, żeby wszystkie sprawy sądowe, urzędowe się poukładały prawidłowo ...

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy9.5.23

    ŚwJudo o opamiętanie dla męża.

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy13.5.23

    Sw. Judo Prosze wybłagaj mi powrót do zdrowia i życie.Dziekuje za wszystkie dotychczasowe wstawiennictwo i za wyproszone laski.

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy17.5.23

    Sw Tadeuszu dziekuje za wszystko i prosze o zdrowie psychiczne dla mojego syna i bardzo prosze zeby dzis przyszedl przelew bym mogla poplacic rachunki z calego serca za wszystko dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy19.5.23

    Św.Judo proszę wybłagaj spokoj, pozbycie się złości i
    arogancji u mojej synowej

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy19.5.23

    Sw Tadeuszu prosze by przyszedl mi dzis bardzo oczekiwany przelew z calego serca prosze ..I rowniez o zdrowie dla mojego syna kacpra i dziekuje Ci za wszystko

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy19.5.23

    O wyjście z nałogu męża.

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy19.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o opamiętanie dla męża. Dla mnie o mądrość i rozwagę. Dla syna o wewnętrzny spokoj. Proszę żeby ta kobieta która przyczynia sie do psucia mojego małżeństwa zrozumiała, że źle robi. Niech zostawi mojego męża w spokoju. Proszę o uratowanie mojego małżeństwa. Proszę o to żebyśmy byli szczęśliwą rodziną. Przepraszam, że czasami wątpię.

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy21.5.23

    Proszę o przemienienie dla mojego syna Tomasza

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy21.5.23

    Sw Judo Tadeuszu proszę o łaskę przemienienia dla mych synów

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy25.5.23

    Św. Judo spraw aby mój syn przestał nadużywać alkoholu.

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy27.5.23

    Św Judo proszę o łaskę uzdrowienia dla syna, łaskę naprawy zdrowia psychicznego dla mnie, o opamiętanie dla męża i wyjście z nałogu, żeby zrozumiał jaką robi krzywdę najbliższym i sobie , spokoju i zdrowia dla córki i wuja.Dziekuhe za dotychczasową opiekę.

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy27.5.23

    Święty Judo błagam pomóż...

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy28.5.23

    SW Judo Tadeuszu proszę o zdrowie dla mojego syna Mateusza który uległ ciężkiemu wypadkowi i proszę o szybki powrót do domu . Pokornie o to proszę

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy30.5.23

    Św. Judo Tadeusz proszę cię o wyproszenie laski zdrowia dla mojego cieżko chorego brata Tadeusza u naszego Pana .Zeslij łaskę uzdrowienia tak bardzo cię proszę nasz ukochany orędowniku.Nie opuszczaj wstaw się za nim.

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy1.6.23

    Św Judo proszę o pomoc- o wyjście z depresji, o wsparcie najbliższych, o zamknięcie pewnego rozdziału życia, bardzo bolesnego.

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy3.6.23

    Św. Judo Tadeuszu wypraszaj nam łaski zdrowia spokoju i rozwiązanie spraw trodnych. Wstaw się u Jezusa Chrystusa o uleczenie z chorób,aby wszystko dobrze się ułożyło. Weź pod opiekę syna,aby doznał uleczenia duszy i ciała wiarę w siebie.Sw. Judo Tadeuszu wstaw się z modlitwą u Jezusa Chrystusa i opiekę i uleczenie umysłu dla M-a. Jezu Ufam Tobie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy3.6.23

    Proszę o pomoc dla mojej córki po rozstaniu z chłopakiem. Proszę jeśli jest jej przeznaczony aby wrócił a jeśli nie aby znalazła rychło nową miłość i przestała cierpieć po rozstaniu.

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy14.6.23

    Sw.Judo Tadeuszu
    Proszę Cię o sile dla mnie i dla męża, żeby w końcu jego działania przyniosły pożądany rezultat zeby w naszym małżeństwie zapanował spokój. Proszę Cię żeby mąż zrozumiał że wiara daje siłę i żeby się nawrócił i tym samym dawał dobry orzyklad synom.
    Żeby nasze problemy finansowe zakończyły sie.
    Proszę Cię o wsparcie dla siebie względem małżeństwa żebym mogła wybaczyć i poczuć że jest sens trwania w tym związku.

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy14.6.23

    SW TADEUSZO JUDY BLAGAM O MODLITWE ZA MEZA LESZKA ZA MNIE MALGORZATE ZA SYNA I JEGO RODZINE POMOZ W SPRAWACH FINANSOWYCH MIESZKANIOWYCH ABYSMY WYSZLI Z DLUGOW WYPROS LASKI ZDROWIA SPOKOJU I ROZWIAZANIA WSZYSTKICH TRUDNYCH SPRAW

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy28.6.23

    Święty Judo, dlaczego nie chcesz mi pomóc?

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy1.7.23

    Święty Judo Tadeuszu spraw, aby samotni znaleźli swoją miłość. Proszę o przemianę życia Macieja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety niektörzy tak jak ja sa skatani na samotnosc .Ewa

      Usuń
  139. Anonimowy1.7.23

    Dziękuje♥️ Za to że zawsze mi pomagasz♥️

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy15.7.23

    Św Judo proszę o pomoc aby syn wyszedł z bardzo dużych długów

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy16.7.23

    Sw. Judo Tadeuszu proszę pomóż żeby mój syn się opamiętał . Żeby wrócił z tej złej drogi . Miej go w opiece ,żeby znalazł pracę , dziewczynę i normalnie żył .

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy16.7.23

    Sw. Judo Tadeuszu proszę pomóż w pracy . Zmień tych ludzi którzy tak zła atmosferę wprowadzają . Pomóż nam żebyśmy mogli pracować normalnie . Błagam

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy16.7.23

    Sw. Judo Tadeuszu proszę żeby mój syn wrócił do domu . Pomóż proszę bardzo ciężka sprawa . Żeby się opamiętał

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy20.7.23

    Sw Tadeuszu Judo, błagam Cię o pomoc w walce z nałogiem. Proszę bądź ze mną zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy24.7.23

    Św Judo Tadeuszu, Ty wiesz wszystko o moich kłopotach. Błagam Cię o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy4.8.23

    Proszę Cię o łaskę. Chcę być bliski Boga. Spowiadać się i cieszyć życiem. Błagam o łaskę św Judo. Ofiaruje siebie i moja codzienną modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy4.8.23

    Proszę o łaskę św Judo..

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy5.8.23

    Św. Judo Tadeuszu, proszę Cię o wysłuchanie moich próśb i wstawiennictwo u Boga. Błagam

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy6.8.23

    SW.Judo,proszę o łaskę wiary dla moich synów i córki.Jesli uzyskają łaskę wiary,wszystko inne znajdzie się na właściwym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy9.8.23

    Święty Judo błagam Cię wyproś dla mnie o dar macierzynstwa abym urodziła zdrowe dziecko i była szczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy9.8.23

    Święty Judo błagam Cię wyproś dla mnie o dar macierzynstwa abym urodziła zdrowe dziecko i była szczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy12.8.23

    Święty Judo proszę wysłuchaj moich próśb i wstaw się za mną Boga. Amen

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy21.8.23

    Święty Tadeuszu Judo, proszę Cię o wysłuchanie moich próśb i wstawiennictwo u Pana Boga, w Tobie nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy25.8.23

    Święty Judo Tadeuszu błagam Cię pomóż mi wyjść z bardzo trudnej sytuacji finansowej i spadkowej i rodzinnej z długów i z wszystkich moich problemów. Proszę też o zgodę i spokój w mojej rodzinie. Dobrej dziewczyny dla mojego syna. Proszę Cię o wysłuchanie wszystkich moich próśb i o wstawinictwo u Pana Boga, w Tobie jedyna nadzieja. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy26.8.23

    Chwała Bogu🙏🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy28.8.23

    Św.Tadeuszu Judo dopomóż Nikodemowi....

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy6.9.23

    Św j Judo błagam o uzdrowienie męża z raka i o dar rodzicielstwa dla moich dzieci

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy19.9.23

    Święty Judo proszę Cię uzdrów mnie z raka złośliwego pęcherza moczowego i wszystkich chorób. Spraw żebym miał dobre wyniki badań lekarskich. Proszę o cud w moich intencjach, które noszę w sercu. Święty Judo pomóż mi, Marek

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy21.9.23

    Sw Judo Tadeuszu nie tylko proszę ale błagam o szczesliwy dzien. Prosze

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy21.9.23

    Święty Judo Tadeuszu proszę cię o wyzdrowienie mojego meza z raka, proszę rowniez o zdrowie moich dzieci i moje. Wysłuchaj moich próśb.

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy22.9.23

    O swoich Tadeuszu dziękuję za wszystkie łaski i proszę nie opuszaj mnie daj szczęśliwy dzień, błagam

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy25.9.23

    Święty Judo Tadeuszu proszę Cię wyproś cud uzdrowienia z choroby nowotworowej dla naszego syna Tomasza.

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy25.9.23

    Mój obrońco opiekoj się mną i moją rodziną.Dziękuje za wszystkie łaski i za to że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy2.10.23

    Święty Judo Tadeuszu, zaopiekuj się Zosią, którą dzieci zostawiły same w chorobie nowotworowej.

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy3.10.23

    Św. Judo Tadeuszu błagam o modlitwę i Twoje wstawiennictwo. Otocz opieką moją rodzinę…

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy16.10.23

    Święty judo Tadeusz proszę Cię o łaskę dla mnie i mojej rodziny.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy16.10.23

    I otocz opiekę moją rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy22.10.23

    Święty Judo błagam Cię dopomóż aby nie było już Piotrusia ,żeby Janka nic już nie łączyło z kobietą z jego przeszłości żeby już go nie straszyła o pieniądze zabierz Piotrusia proszę

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy23.10.23

    Św Judo Tadeuszu wspomoz mnie jutro w pracy bym nie cierpiał Mariusza Tomka bymieli zrozumienie nie ponizali nie dociskali błagam bym myślał zaczął normalnie też już jestem zrezygnowano przemeczony o moje nadużycie byś mnie wspierał badzmi stróże pomocą błagamlomoz mi wierzę w ciebie

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy26.10.23

    Proszę o rozwiązanie wszystkich problemów Roberta, żeby powrócił do sakramentów świętych i znalazł pracę. Proszę też o nawrócenie Martynki i uzdrowienie ich z chorób psychicznych.

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy27.10.23

    Święty Judo Tadeuszu błagam pomóż mojej rodzinie pomóż proszę moim dzieciom żeby mieli kochających wyrozumiałych szanujących partnerów partnerki aby mój syn uwolnił się od złych ludzi którzy go otaczają teraz nie szanują nie kochają tylko wykorzystują on ma za dobre serce pomóż mu wyjść z depresji wstaw się również za mojego męża aby zszedł na dobrą drogę żeby wyszedł z nałogu picia pomóż nam wyjść z długów święty Tadeuszu błagam cię pomóż nam w tych trudnych chwilach nie pozwol aby moja rodzina się cierpiała pomóż nam abyśmy byli silnik i nie poddawali się i dalej walczyli o rodzinę miłością wstaw się za nami wierzę w twoja siłę i moc

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy28.10.23

    Święty Judo Tadeuszu uproś mi u Pana Jezusa powrót do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy2.11.23

    O Panie ,za pośrednictwem Judy Tadeusza pomóż nam!

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy5.11.23

    Proszę o wyjście z długów Janka i o to aby nie miał już nic wspólnego z kobietą z jego przeszłość, żeby odczepiła się od niego już raz na zawszę błagam Cię Święty Judo dopomóż

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy5.11.23

    Dopomóż aby znalazła dobrą pracę, zeby mi się tam dobrze pracowało jako pielegniarka. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  176. Święty Judo dopomóż aby Janek uwolnił się od kobiety z jego przeszłość Bugajskiej żeby nie miał z nią już nic wspólnego zabierzesz to zło Piotrusia . Dopomóż aby Janek uwolnił się od długów.Błagam dopomóż

    OdpowiedzUsuń