Ku czci św. Judy Tadeusza

Święty Judo Tadeuszu, ty, który byłeś krewnym i uczniem Chrystusa, ty, który zawsze sprzeciwiałeś się zdrajcy Jezusa. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, Święty od spraw beznadziejnych, wstawiaj się u Jezusa, aby udzielił mi łaski [przedstaw łaskę, której pragniesz].

Chwała Ojcu

O Święty od spraw beznadziejnych, rozlewaj przez Chrystusa, z Chrystusem i w Chrystusie wiarę, nadzieję i miłość na kapłanów, twoich współbraci, na chorych na duszy i ciele, na wszystkich twoich czcicieli i na mnie, który proszę o twoją pomoc w mojej potrzebie.

Chwała Ojcu

Święty Judo Tadeuszu, nie pozwól, by zło grzechu odnowiło cierpienie Chrystusa, lecz wstawiaj się u Jezusa, naszego Pana i Odkupiciela,  aby razem z Ojcem i Duchem Świętym udzielił ci tego, czego potrzebuję i o co proszę z wiarą, nadzieją i miłością.

Chwała Ojcu

A teraz niech spłynie na mnie, modlącego się i ufnego, twoje niebieskie błogosławieństwo, w imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.

za: Św. Juda Tadeusz. Patron od spraw beznadziejnych, Wyd. Esprit, Kraków 2018.

25 komentarzy:

  1. Anonimowy29.4.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy i dobre wyniki biopsji; o to,żeby moja mama nie musiała mieć zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy3.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i dobre wyniki biopsji; o to,żeby moja mama nie musiała mieć zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i dobre wyniki biopsji 17 maja; o to,żeby moja mama nie musiała mieć zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i dobre wyniki biopsji 17 maja; o to,żeby moja mama nie musiała mieć zabiegu. Proszę z całego serca o pomoc i opiekę

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14.5.23

    Św Judo proszę o dobre wyniki badań dla mojej mamy Barbary. Błagam. Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy i dobre wyniki biopsji; o to,żeby moja mama nie musiała iść do szpitala. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i szczęśliwy przebieg operacji. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mnie i pomoc, gdyż jestem niepełnosprawna, Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy30.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i szczęśliwy przebieg operacji 6 czerwca. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy1.6.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i szczęśliwy przebieg operacji 6.06. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy1.6.23

    Św. Judo Tadeuszu pomóż mamie i mnie. PROSZĘ Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy4.6.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i szczęśliwy przebieg operacji 6 czerwca. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy13.6.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i bardzo dobre wyniki; Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy15.6.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i bardzo dobre wyniki z histopatologii.Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy18.6.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i bardzo dobre wyniki z histopatologii.Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy6.7.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary. KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy6.7.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę o bezpieczną jazdę na wózku. KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy6.7.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę o wewnętrzny spokój KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy22.7.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy22.7.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę o dar zdrowia dla mojej babci i wujka

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy22.7.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę o dar zdrowia dla mojego brata Tomasza

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy22.7.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę o dar zdrowia dla mojego ojca

    OdpowiedzUsuń
  24. Święty Judo Tadeuszu proszę wspieraj mnie swoimi modlitwa u Pana Jezusa. Wybłagaj w moim imieniu łaskę uzdrowienia z chorób, na które choruję. Jest mi ciężko z nimi walczyć i Ciebie Święty Judo Tadeuszu proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy5.3.24

    Święty Judo Tadeuszu , módl się za moją żoną , która ma jutro operację . Wybłagaj u Pana Jezusa aby odsunął od niej tę chorobę .

    OdpowiedzUsuń