Dzień dziewiąty

W imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Symbol Apostolski

Wierzę w Boga, Ojca wszechmogącego, Stworzyciela nieba i ziemi. I w Jezusa Chrystusa, syna Jego Jedynego, Pana naszego, który się począł z Ducha Świętego, narodził się z Maryi Panny. Umęczon pod Ponckim Piłatem, ukrzyżowan, umarł i pogrzebion. Zstąpił do piekieł. Trzeciego dnia zmartwychwstał, wstąpił na niebiosa, siedzi po prawicy Boga, Ojca wszechmogącego. Stamtąd przyjdzie sądzić żywych i umarłych. Wierzę w Ducha Świętego, świętych Kościół powszechny, świętych obcowanie, grzechów odpuszczenie, ciała zmartwychwstanie, żywot wieczny. Amen.

O święty apostole i wierny uczniu Jezusa Chrystusa, Święty Judo Tadeuszu, odnawiam teraz i zobowiązuję się odnawiać w każdej chwili mojego życia obietnicę, jaką złożyłem ci pierwszego dnia tej nowenny, gdy wybrałem cię jako mojego możnego orędownika, chcąc chronić się już zawsze pod twoją najdoskonalszą opiekę.
Obiecuję ci ponadto, że zrobię wszystko, co w mojej mocy, by szerzyć twój kult.
Mój ukochany i potężny patronie, tak jak z niestrudzoną gorliwością spieszyłeś, by przez nauczanie i cuda uwolnić z ciemności błędów tak wielu niewiernych, zanurzonych w pogaństwie, proszę cię, wstawiaj się u Boga za mną, nędznym grzesznikiem, abym dzięki twoim zasługom mógł uniknąć wszelkiej niewierności Bożej łasce i by moja dusza została uwolniona od wszelkich złych nawyków i nigdy już nie popadła w grzech.

Czuje, że opanowuje mnie niepokój z powodu przeciwności, jakie napotykam [przedstaw swoje problemy], bądź tak dobry, by wstawiać się za mną u Najwyższego, abym szybko został od nich uwolniony, a moje serce napełniło się radością duchową, tak abym z radością i pokojem mógł służyć naszemu Bogu, idąc po twoich chwalebnych śladach.

Święty apostole Judo Tadeuszu, pokładam całkowitą ufność w twojej skutecznej ochronie; nie odrzucaj moich żarliwych modlitw i wytrwałego wołania, lecz przyjmij je łaskawie i wysłuchaj ich.

Ty, który jesteś ojcem utrapionych i pocieszycielem porzuconych, przyjdź mi z pomocą, obroń mnie, pomóż mi teraz i w chwili mojej śmierci, abym mógł żyć w świętości i przez całą wieczność kochać i błogosławić razem z tobą naszego nieskończenie dobrego Boga. Amen.

Ojcze nasz - Zdrowaś Maryjo
3 razy Chwała Ojcu ku czci Trójcy Przenajświętszej

(Dziękczynienie za dary i przywileje udzielone za życia i po śmierci apostołowi św. Judzie oraz za chwałę, jakiej dostępuje w niebie).

Módlmy się: Boże, którego dobroć i miłosierdzie nie mają granic, wysłuchaj łaskawie modlitw Twoich dzieci i spraw, by ci wszyscy, którzy czczą Cię pobożnie w twoim apostole Judzie Tadeuszu, za przyczyną jego zasług dostąpili wysłuchania swoich modlitw. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.
Błogosławny Panu,
Bogu niech będą dzięki.
A dusze wiernych zmarłych przez miłosierdzie Boże nich odpoczywają w pokoju. Amen.

Dziękczynienie

O najjaśniejsza gwiazdo nieba, chwalebny Święty Judo Tadeuszu, wielbię Przenajświętszą Trójcę i składam Jej dzięki, że ubogaciła cię wieloma tak wspaniałymi darami i że wybrała cię spośród innych na obrońcę i orędownika w przeciwnościach i największych udrękach, a także że zechciała, by za twoim pośrednictwem udzielona została pomoc i zesłane zostały łaski, które pocieszają utrapionych, wspierają prześladowanych i podnoszą na duchu porzuconych.

O mój litościwy obrońco, uzyskaj dla mnie u Boskiej dobroci łaskę, o która cię proszę. Amen.


Modlitwa do św. Judy Tadeusza

Święty Judo, chwalebny apostole, wierny sługo, kuzynie i przyjacielu Jezusa! Imię zdrajcy to powód, dla którego wielu o tobie zapomniało, lecz Kościół czci cię i przyzywa jako orędownika w sprawach beznadziejnych, w sytuacjach bez wyjścia.

Módl się za mną, nędznikiem. Błagam cię, wykorzystaj ów szczególny przywilej, jakiego ci udzielono - niesienia skutecznej i rychłej pomocy tam, gdzie się jej desperacko wypatruje [pomyśl o szczególnej sprawie, którą nosisz w sercu].

Przyjdź mi z pomocą w tej wielkiej potrzebie, tak bym mógł uzyskać pocieszenie i ochronę nieba we wszystkich moich niedostatkach, udrękach i cierpieniach, a zwłaszcza uzyskaj dla mnie łaskę [przedstaw łaskę, której pragniesz], bym mógł błogosławić Bogu razem z tobą i wszystkimi wybranymi przez całą wieczność.

Obiecuję ci, o błogosławiony, Święty Judo, że będę ci zawsze wdzięczny za tę wielką przysługę i nie przestanę nigdy czcić cię jako mojego szczególnego i potężnego patrona oraz że zrobię wszystko, co w mojej mocy, by zachęcać i innych do kultu twojej osoby. Amen.

Ojcze nasz - Zdrowaś Maryjo - Chwała Ojcu

Potrzebując, jak nigdy dotąd, szczególnej pomocy, zwracam się do ciebie z ogromną ufnością, o Święty Judo Tadeuszu, apostole i kuzynie Pana. Świadomy łask, jakich udzielasz swoim wiernym, pokładam teraz w tobie całą nadzieję, gdyż potrzebuję twojego orędownictwa i twojej ochrony.
Wiem, że ze względu na moje grzechy i odrzucanie Bożych łask nie zasługuję na nic.
Prawdziwie skruszony, polecam się jednak tobie z całą gorliwością mojego serca.
Obiecuję unikać grzechu i żyć w coraz większej miłości Pana, teraz i przez całe życie.
O Święty Judo Tadeuszu, orędowniku w beznadziejnych przypadkach, pamiętaj o mnie!
Święty Judo, ty wiesz. Święty Judo, ty możesz. Święty Judo, ty widzisz. Święty Judo, zadziałaj.

Ojcze nasz - Zdrowaś Maryjo - Chwała Ojcu

za: Święty Juda Tadeusz. Patron od spraw beznadziejnych, Wyd. Esprit, Kraków 2018.

3 komentarze:

  1. Anonimowy15.8.22

    Sw.Judo Tadeuszu uratuj Pawła. Prosze o jego uzdrowieniew, zeby nie pił i prosze o miłość i zgode w jego rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚW JUDO TADEUSZU PROSZĘ O POMOC W SZUKANIU PRACY MOJEMU WNUCZKOWI

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy24.11.23

    Święty Tadeuszu, Ty zawsze pomożesz. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń