Dziękuję Bogu, że mogłam poznać kolejnego, tak wspaniałego świętego...

Św Tadeuszu Judo, dziekuje Bogu,ze moglam poznac kolejnego tak wspanialego swietego, tak bliskiego ludziom, ich problemom i troskom. Przywiodly mnie do Ciebie swiadectwa ludzi, ktorym pomogles w najrozniejszych sytuacjach. Ja przychodze do Ciebie z prosba abys pomogl mi zmiewnic cos w moim zyciu, aby ten rok 2015 byl rokiem dobrym, pelnym milosci, pokoju, rokiem malzenstwa, zdrowia mojego dziecka, dobrej pracy i mieszkania. Abym znalazla dobra wspolnote w ktorej chc mnie miec Pan Bog. Abym poznala mezczyzne, ktory ma byc moim mezem, aby rozwiazaly sie zgodnie w wola Boza moje skomplikowane relacje z mezczyznami.Oddaje Twemu kierownictwu sprawe podjecia zaproponowanej mi pracy, jesli jest zgodna z wola Boza, prowadz mnie. J.

(5.01.2015)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz