Dziękuję Ci za to, że jestem tym, kim jestem i przede wszystkim tu, gdzie jestem

Święty Judo - dziękuję Ci za to że jestem tym kim jestem i przede wszystkim tu gdzie jestem. Pamiętam siebie rok temu, kiedy płacząc i błagając Cię o wstawiennictwo u Pana Naszego codziennie prawie modliłam się do Ciebie całą sobą. Dziękuję Ci o Wielki Judo o tę moc i wiarę, którą mi dałeś aby odejść od siedliska zła i odciąć się od człowieka, który próbował mnie zniweczyć jako człowieka. Udało się. Jestem wolna i spokojna. Wierzę głęboko, że głównie dzięki Tobie. Dzisiaj chcę Cię prosić o wsparcie finansowe, nie bogactwo i zbytek, ale spokój codziennych wydatków i mądre zarządzanie pieniędzmi. Proszę Cię o płynność finansową i godne , spokojne życie, bez strachu i braku pieniędzy na podstawowe zakupy. Wstaw się za mną u Boga Wszechmocnego i pomóż mi.

(16.07.2014) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz