Dziękuję Ci za wsparcie jakie mamie udzieliłeś podczas terapii

Święty Tadeuszu Judo! Dziękuję Ci za wszystkie łaski i za opiekę jaką otaczasz mnie i moją rodzinę, w szczególności ukochaną mamę. Dziękuję Ci za wsparcie jakie jej udzieliłeś podczas terapii. Z pokorą zanoszę dziś do Ciebie moje modlitwy dziękczynne i proszę o dalsze miłosierdzie dla nas. Proszę Cię wspieraj w dalszym ciągu moją mamę, otocz ją radością życia, pomagaj w codziennym trzeźwym życiu, daj jej pogodę ducha, odsuń samotność i problemy, daj siłę i mądrość aby umiała radzić sobie ze swoją chorobą, aby wiedza jaką wyniosła z terapii towarzyszyła jej w każdym punkcie życia. Błagam Cię również o pomyślne rozwiązanie moich spraw związanych z wyjazdem, towarzysz mi na tej nowej drodze. Pokładam w Tobie całą moją nadzieję i głęboko wierzę, że wszystko się poukłada. Amen.

(21.09.2014)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz