Dziękuję za łaskę uzdrowienia

Św. Judo Tadeuszu, z całego serca dziękuję za Twoje wstawiennictwo i łaskę uzdrowienia, jaką dla mnie wyprosiłeś. Doświadczyłam szczególnej opieki Świętego dwukrotnie. Pierwszy raz, gdy zerwałam więzadła w stawie skokowym i przez długi czas kontuzja się nie goiła, nie mogłam chodzić, lekarze sugerowali operację. Modliłam się do Św. Judy Tadeusza z ufnością i On wyprosił dla mnie łaskę zdrowia- wróciłam do sprawności, operacja nie była konieczna. Drugi raz, gdy zachorowałam na zapalenie krtani i nie mogłam mówić. Prosiłam usilnie Boga za przyczyną Św. Judy Tadeusza o zdrowie, aby przywrócił mi głos. Po odprawieniu 9-cio dniowej nowenny do Świętego, zostałam uzdrowiona, głos wrócił. Zachęcam wszystkich znajdujących się w trudnych i beznadziejnych sytuacjach do modlitwy za wstawiennictwem Św. Judy Tadeusza. UFNA modlitwa zostanie wysłuchana. Pozdrawiam :)

(6.04.2014)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz