Dziękuję za... cuda czynione za Twoim pośrednictwem

Święty Judo Tadeuszu! Dziękuję Ci za Twoje wstawiennictwo i cuda czynione za Twoim pośrednictwem. Daje mi to nadzieję i siłę. Proszę Cię miej w mojej opiece moją mamę, która przechodzi terapię antyalkoholową. Proszę Cię o pomyślność tej terapii, o Łaskę Uzdrowienia dla mojej mamy, łaskę uzdrowienia głowy, ciała i duszy. Błagam daj jej siłę do walki z chorobą, wiedzę i mądrość aby umiała sobie radzić z nałogiem alkoholowym. Uzdrów ją z depresji, daj motywację do życia, pokaż kierunek nowego początku, usuń lęk i strach, troski i zmartwienia. Otocz moją mamę opieką aby odzyskała wewnętrzny spokój i harmonię. Wierzę w Twoje wstawiennictwo, nikt tak jak ty nie ratuje ludzi z kryzysowych sytuacji. Amen

(1.08.2014)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz