Dziękuję za dotychczasowe wstawiennictwo

Święty Judo dziekuję Tobie za dotychczasowe wstawiennictwo i wszelkie łaski jakie mi wyjednałeś, dziękuję, za wsparcie w każdych ciężkich chwilach, proszę Ciebie wspomagaj mnie dalej, pomóż w pokonywaniu problemów i kłopotów, proszę daj mi siłę do rozwiązania trapiących mnie problemów. Proszę Ciebie modląc się do Ciebie o to by moje finansowe trudności wreszcie znalazły swój kres, pozytywne rozwiązanie, abym wreszcie znalazła dobrą i godziwą pracę, abym mogła spłacić swoje długi. Proszę Ciebie bądź przy mnie, dawaj mi wskazówki bo jestem grzesznikiem i popełniam błędy. Przepraszam za nie z całego serca i staram się czynić dobrze. Dzięki Twojemu wstawiennictwu i pomocy jest mi lżej i mam nadzieję, że kiedyś mój los się odmieni na lepsze. Proszę pomóż mi Święty Judo Tadeuszu patronie spraw beznadziejnych bo ja właśnie od dłuższego czasu jestem w takiej sytuacji. Dziękuję za wysłuchanie i za wszystko. Bóg zapłać. Marzena

(11.05.2013)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz