Dziękuję za pomyślny lot

Święty Tadeuszu Judo! Dziękuję Ci za wszystkie łaski jakimi obdarzasz mnie i moją rodzinę, dziękuję za pomyślny lot, za ułożenie wszystkich ważnych spraw przed wyjazdem, dziękuję za każdy dzień, w którym dajesz mi nadzieję na lepsze jutro, dziękuję, że na mojej drodze stawiasz dobrych, życzliwych ludzi. W tym miesiącu moją nowennę dedykuję mojej mamie ale również mnie samej. Proszę Cię o dalszą opiekę nad moją mamą, proszę pomóż jej rozwiązać problemy z pracą- albo niech się coś zmieni albo pojawi się jakaś nowa oferta, która da jej poczucie zadowolenia i satysfakcji, ona już tyle przeszła w swoim życiu, chroń ją od złych doświadczeń, oddal problemy. Daj jej siłę w przezwyciężaniu kłopotów i szukaniu konstruktywnych rozwiązań. A przede wszystkim daj jej zdrowie, aby umiała radzić sobie z nawrotami choroby i aby dotrzymała swojego postanowienia. Wspieraj ją na każdym kroku w tym i daj nadzieję. Jeśli chodzi o mnie to wiesz, że ja jestem silna i stawiam czoła przeciwnościom losu, nie boję się nowego, jednakże otocz mnie opieką, obdarz determinacją i pomóż znaleźć pracę w nowym kraju. Bardzo bym chciała aby ktoś mnie docenił i dał szansę. Jeszcze raz dziękuję Ci za Twoją cudowną moc Święty Tadeuszu Judo. Proszę wysłuchaj moich próśb. Amen.

(1.10.2014)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz