Dziękuję za to, że mama zacznie w tym miesiącu pracę... że obdarzasz nas zdrowiem

Święty Tadeuszu Judo, dziękuję za opiekę i codzienne Łaski, dziękuję za to, że mama zacznie w tym miesiącu pracę, że w mojej pracy sprawy trudne powoli się prostują, dziękuję za to, że obdarzasz nas zdrowiem. W tym miesiącu modlę się do Ciebie za rozwiązanie moich problemów w pracy, za to aby nowa praca mojej mamy okazała się dobrą posadą, która przyniesie jej radość, satysfakcje i nie przysporzy kłopotów. Proszę Cię również o zdrowie dla mnie i mojej mamy, uwolnij mnie od dręczących mnie migren a mojej mamie daj silną wolę w walce z jej własną chorobą. Opiekuj się nami i obdarz nas miłosierdziem. Dziękuję Ci za to, że jesteś przy mnie, za to, że zajmujesz się sprawami dla mnie trudnymi, które Ci powierzam. Amen.

(2.12.2014)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz