Dziękuję za wszystko, co dla mnie uczyniłeś

Święty Judo Tadeuszu, dziękuję Ci za wszystko co dla mnie uczyniłeś. Za te cuda które dokonałeś, za to że wstawiasz się za mną do Jezusa Chrystusa. Proszę Cię o wiarę, żeby była gorliwa, żebym nie wątpiła, o powrót do Jezusa. Proszę Cie o zdrowie dal mnie i mojej rodziny. Żebyśmy nie zachorowali na tego wirusa co teraz szaleje na Świecie i w Polsce - koronawirus. Proszę niech Jezus Chrystus zmiłuje się nad Światem i ta pandemia się skończy. Proszę Cie o wyjednanie również łaski dla mojej rodziny, żebyśmy wspólnie w zgodzie i porozumieniu wychowali dziecko, żeby nie było nerwowe i się nie bało i rosło zdrowe. Jeśli to możliwe scal moja rodzinę na nowo! Zabierz złość i gniew a przynieś pokój i miłość. Żeby Kamil i Edek przestali pić i zdrowie dla mojej mamy. Amen

(24.04.2020)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz