Dziękuję, że przeżyłam wszystkie straszne stany nie zabijając się...

Św. Judo Tadeuszu, dziękuję Ci za wszystkie łaski, które już wyjednałeś dla mnie u Boga, za to, że przeżyłam te wszystkie straszne stany nie zabijając się, że nie musiałam leżeć w szpitalu psychiatrycznym, że mogę studiować, że uczę się kochać i przebaczać. Jezu, dziękuję Ci, że postawiłeś na mojej drodze wspaniałą panią psychiatrę, która dała mi nadzieję na przeżycie, że otrzymałam wspaniały DAR NAWRÓCENIA SIĘ do Ciebie, za wspaniałego egzorcystę ks. Hołuja i za wszystko inne co dla mnie robiłeś, a ja nawet nie zawsze zauważałam :) Ty wiesz, że nie wszystko jest jeszcze z moją głową w porządku. Ale nie martw się, będę Cię męczyć modlitwami, póki mnie nie wysłuchasz :) CHWAŁA PANU! 

(1.06.2013)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz