Pomogłeś mi już wcześniej w mojej sprawie..

Św. Judo pomogles mi juz wczesniej w mojej sprawie ,ja pomoglam finansowo dziewczynie z niemowleciem jakby czekajacej na mnie w kosciele gdy ja szlam tam podziekowac Tobie za wstawiennictwo. Te dane jej pieniadze nic dla mnie nie znaczyly, bo pracowalam w stanach,a jej niedowierzanie i usmiech,czy ja sie nie pomylilam i nie dalam jej za duzo, juz na zawsze pozostanie w moim sercu do konca moich lat.Ile to radosci dawac... Teraz jeszcze raz pokornie cie blagam o pomoc mojej corce w skonczeniu upragnionych studiow w stanach chce byc lekarzem patologiem. Zrobilam juz wszystko co moglam, teraz blagam ciebie o wstawiennnictwo do mojego Niebianskiego Taty. Mimo najlepszych stopni i checi jakas dziwna sila-moze czyjas zazdrosc niweluje jej wszelkie osiagniecia. Prosze i blagam rowniez tych co to czytaja by sie choc kruciutko pomodlili ze mna. W tej intencji .Bog zaplac wszystkim,napisze jak się to zmieni. Mary z Indiany.

(27.09.2013)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz