Św. Juda jeśli to jest tylko możliwe zawsze pomoże

ŚWIĘTY JUDO TADEUSZU, Dziękuję Ci za wszelkie łaski i pomoc, którą od Ciebie otrzymałem. Jestem z zawodu analitykiem danych. Do czasu Pierwszej prośby o pracę, nie przypuszczałem, że Bóg ingeruje w nasze drobne ziemskie sprawy. Mam dwa świadectwa, że jest inaczej. Poprosiłem św Judę o pracę ok 10 lat temu. W ciągu miesiąca nastąpiły takie zbiegi okoliczności, że z punktu widzenia rachunku prawdopodobieństwa jest to niemożliwe. Znalazłem pracę. Po 4 latach poprosiłem Świętego Judę Tadeusza ponownie, o nawiązanie relacji z córką, która wyrządziła mi wiele krzywd. Nie miałem żadnego kontaktu z nią przez wiele lat. Proszę sobie wyobrazić, że nastąpił ponownie niesamowity zbieg przypadków i okoliczności i ponownie na kilka lat udało mi się nawiązać kontakt. Źli ludzie doprowadzili do zerwania tych kontaktów, ale daru (2 lata kontaktów z Córką) otrzymanego od Świętego Judy nigdy nie zapomnę i za te dary jestem mu głęboko wdzięczny. Jeszcze raz podkreślam nie byłem przekonany o ingerencji Boga w życie ludzi, teraz jestem a jestem analitykiem z zawodu. Święty Juda jeśli to jest tylko możliwe zawsze pomoże.

(13.05.2020)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz