Św. Juda ... naprawdę wysłuchuje naszych modlitw do niego

Chciałem wszystkim czytającym te wpisy i modlącym się do Świętego Judy Tadeusza oznajmić, że naprawdę wysłuchuje naszych modlitw do niego, doznałem tego osobiście, na razie nie rozwiązały się moje problemy, ale otrzymałem coś lepszego, otrzymałem tak myślę i czuje nowe życie, ponieważ nie zadręczam się swoimi kłopotami jak wcześniej, moje serce i dusza nie boją się tak jak przedtem, i zobaczyłem pokazaną mi drogę do Jezusa, wiarę, ufność i nadzieję że wszystko się ułoży, że nie jesteśmy sami tylko zawsze jest z nami Jezus i przede wszystkim trzeba mu ZAUFAĆ, a wszystko to dzięki modlitwie i wskazaniu mi przez PANA, Świętego Judę Tadeusza, którego obrałem sobie za patrona i orędownika, spokój jaki otrzymałem jest dzięki wstawiennictwu Św. Judy Tadeusza o łaskę do Pana Naszego Jezusa Chrystusa miałbym do napisania dużo co się wydarzyło w moim życiu, powiem tylko że moje życie zmienia się od wewnątrz i to jest piękne uczucie. E.T.A.

(13.06.2014) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz