Dziękuję za ekspresową pomoc w rozwiązaniu problemów na studiach

Dziękuję Świętemu Tadeuszowi Judzie za ekspresową pomoc w rozwiązaniu problemów na studiach. Groziło mi niezaliczenie trzech przedmiotów, gdzie tylko z dwoch można mieć warunek. Wszystkie inne przedmioty zdałam bardzo dobrze, jednak trzy ostatnie, ze względu na dużo problemów osobistych, sprawiły mi trudność pod względem wyrobienia się na czas z zadanymi pracami. Wierzę, że modlitwa do Świętej Rity i Świętego Judy Tadeusza pomogła mi w zaliczeniu jednego z tych trzech przedmiotów, dzięki czemu z dwóch mogłam uzyskać zaliczenie warunkowe i nadrobić materiał w nadchodzącym semestrze, bez konieczności powtarzania całego semestru czy co gorsza skreślenia z listy studentów. Chwala Panu! Bardzo dziękuję, moi Święci :) (17.03.2024)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz