Dzień pierwszy

W imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Symbol Apostolski

Wierzę w Boga, Ojca wszechmogącego, Stworzyciela nieba i ziemi. I w Jezusa Chrystusa, syna Jego Jedynego, Pana naszego, który się począł z Ducha Świętego, narodził się z Maryi Panny. Umęczon pod Ponckim Piłatem, ukrzyżowan, umarł i pogrzebion. Zstąpił do piekieł. Trzeciego dnia zmartwychwstał, wstąpił na niebiosa, siedzi po prawicy Boga, Ojca wszechmogącego. Stamtąd przyjdzie sądzić żywych i umarłych. Wierzę w Ducha Świętego, świętych Kościół powszechny, świętych obcowanie, grzechów odpuszczenie, ciała zmartwychwstanie, żywot wieczny. Amen.

Ukochany apostole Jezusa Chrystusa, Święty Judo Tadeuszu, ponieważ Bóg pokazuje, że podoba mu się, by twoje potężne imię było przywoływane dla pocieszenia nas, biednych dzieci Adama i Ewy, czczę cię całym sercem i proszę cię, byś zechciał przyjąć mnie, biednego grzesznika, który ofiarowuję ci tę drobną pobożną praktykę, jako twojego sługę. Zechciej, o ukochany Święty, przyjąć moją ofiarę. Jednocześnie dziękuję Bogu za wszystkie dary, których ci udzielił, i obiecuję ci, że będę cię zawsze kochał, wybierając cię na mojego szczególnego patrona i orędownika u Najwyższego, gdyż wiem dobrze, jak skuteczna jest twoja opieka.
Spraw, o mój wielki obrońco, by moje udręczone serce wkrótce zostało pocieszone.
Wyproś dla mnie dokładne rozeznanie moich grzechów, bym je znienawidził, i spraw, by zostały mi przebaczone i nie stały na przeszkodzie otrzymania tej szczególnej łaski, o którą z żywą wiarą cię proszę. Uzyskaj dla mnie łaskę [przedstaw łaskę, której pragniesz]. Amen.

Ojcze nasz - Zdrowaś Maryjo
3 razy Chwała Ojcu ku czci Trójcy Przenajświętszej

(Dziękczynienie za dary i przywileje udzielone za życia i po śmierci apostołowi św. Judzie oraz za chwałę, jakiej dostępuje w niebie).

Módlmy się: Boże, którego dobroć i miłosierdzie nie mają granic, wysłuchaj łaskawie modlitw Twoich dzieci i spraw, by ci wszyscy, którzy czczą Cię pobożnie w twoim apostole Judzie Tadeuszu, za przyczyną jego zasług dostąpili wysłuchania swoich modlitw. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.
Błogosławny Panu,
Bogu niech będą dzięki.
A dusze wiernych zmarłych przez miłosierdzie Boże nich odpoczywają w pokoju. Amen.

Dziękczynienie

O najjaśniejsza gwiazdo nieba, chwalebny Święty Judo Tadeuszu, wielbię Przenajświętszą Trójcę i składam Jej dzięki, że ubogaciła cię wieloma tak wspaniałymi darami i że wybrała cię spośród innych na obrońcę i orędownika w przeciwnościach i największych udrękach, a także że zechciała, by za twoim pośrednictwem udzielona została pomoc i zesłane zostały łaski, które pocieszają utrapionych, wspierają prześladowanych i podnoszą na duchu porzuconych.

O mój litościwy obrońco, uzyskaj dla mnie u Boskiej dobroci łaskę, o która cię proszę. Amen.

za: Święty Juda Tadeusz. Patron od spraw beznadziejnych, Wyd. Esprit, Kraków 2018.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz