Ofiarowanie siebie św. Judzie Tadeuszowi

(do odmawiania codziennie przed wizerunkiem świętego)

Oto stoimy przed tobą, chwalebny apostole, Święty Judo, by złożyć ci ofiarę naszej czci i naszej miłości.

Ty z miłością dajesz odczuć swoją skuteczną pomoc i opiekę wszystkim tym, którzy do ciebie wołają, i pozwalasz nam zrozumieć, że ufność w dobroć twojego serca nie pozostaje bezowocna. Ofiarujemy ci więc dar naszej czci, pamiętając o już otrzymanych łaskach i pełni wdzięczności za udzieloną opiekę. Jednocześnie chcemy prosić cię, by twoja pomoc i opieka nigdy nie ustawały.

Ty, którego z Boskim Odkupicielem, Jezusem, źródłem wszelkiego dobra, łączyły więzy pokrewieństwa, uzyskaj dla nas łaski potrzebne do tego, byśmy mogli prowadzić święte życie, i wybłagaj nam te błogosławieństwa, które są znakiem Bożej przychylności.

Prosimy cię, o drogi, święty apostole, by za twoim wstawiennictwem Bóg błogosławił tym, którzy cię czczą i szerzą twój kult, a także wszystkim, którzy za twoim przykładem pracują dla chwały i dobra dusz.

Spraw, by ci, którzy się do ciebie modlą, a wśród nich i ja, odczuli w swoim sercu, że zostali wysłuchani. Dopomóż, by Boża łaska spłynęła na wszystkich ludzi, umacniając ich w słabości i sprawiając, by przez miłość i służąc nieskończonemu majestatowi i Boskiej dobroci mogli uzyskać życie wieczne. Amen.

Ojcze nasz - Zdrowaś Maryjo - Chwała Ojcu

6 komentarzy:

  1. Anonimowy14.5.23

    Św Judo proszę o dobre wyniki badań dla mojej mamy Barbary. Błagam. Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy i dobre wyniki biopsji; o to,żeby moja mama nie musiała iść do szpitala. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13.6.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i bardzo dobre wyniki; Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4.8.23

    Św. Tadeuszu Judo proszę Cię pomóż mi w tej trudnej sytuacji w jakiej się znalazłem, wysłuchaj moich modlitwy, dopomóż mi. Maciek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy7.8.23

    Św. Tadeuszu Judo proszę Cię o opiekę nad naszą całą rodziną, abyśmy odczuli Twoją pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Święty Judo Tadeuszu proszę Cię weź mnie pod swoją opiekę. Wybłagaj u Pana Jezusa i Matki Bożej łaskę uzdrowienia z chorób, na które choruję. Proszę Cię też abyś wspomógł w zdrowiu mojego tatę. Proszę o to aby długo żył w zdrowiu.

    OdpowiedzUsuń