Pobożne zawołania ku czci św. Judy Tadeusza

* Święty Judo, módl się za nas i za wszystkich, którzy wołają o Twoją pomoc.

* Święty Judo, pomocy tego, kto utracił nadzieję, pomóż mi w mojej udręce.

* Święty Judo, módl się za nami, abyśmy zostali włączeni w poczet błogosławionych i mogli cieszyć się obecnością Boga w wieczności.

* Błogosławiony apostole, z ufnością cię przyzywamy. [3 razy]

* Święty Judo, pomocy tego, kto utracił nadzieję, pomóż mi w moim niepokoju. [2 razy]

* Módl się za nami, Święty Judo, abyśmy przed śmiercią mogli ze szczerą skruchą odpokutować wszystkie nasze grzechy i godnie przyjąć sakramenty święte.

za: Święty Juda Tadeusz. Patron od spraw beznadziejnych, Wyd. Esprit, Kraków 2018.

3 komentarze:

  1. Anonimowy2.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę o uzdrowienie mojej mamy Barbary

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy i dobre wyniki biopsji; o to,żeby moja mama nie musiała mieć zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy4.6.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i szczęśliwy przebieg operacji 6 czerwca. Klaudia

    OdpowiedzUsuń