Dziękuję za czterokrotne uratowanie życia w wypadkach samochodowych

Dziekuje (...) za 4-krotne uratowanie zycia w wypadkach samochodowych,w tym 2 gdzie cala sila uderzenia szla na Dziecko. Dziekuje! i za te sytuacje o ktorych nawet nie wiem. (...) Dziekuje za uwolnienie mnie w przeszlosci z chorego zwiazku z alkoholikiem i za ta sprawe medyczna! Dziekuje! Boze! Dziekuje ze przez ten smutny kryzys w zwiazku dotknales mnie i przemieniles serce! i za to ze widze swoje wady i to co robie zle. Dziekuje! Maryjo Pompejanska Dziekuje,to od Ciebie wszystko sie zaczelo,moja przyjazn i pakt z Bogiem. i prosze URATUJ GO! BLAGAM O MODLITWE O URATOWANIE MOJEGO MALZENSTWA! DZIEJE SIE BARDZO ZLE! MAZ PORZUCIL MNIE I MALA CORKE DLA INNEJ KOBIETY. BLAGAM O CUD! NIECH PAN BOG WEJRZY NA NIEGO OTWORZY MU OCZY NA TO CO ZLE, NAPELNI BOZA MILOSCIA DO NAS, I NIECH GO POPROWADZI DO DOMU,GDZIE NA NIEGO CZEKAMY. SW.JOZEFIE POTRZASNIJ NIM!!! O MARYJO POMPEJANSKA RATUJ! RATUJ BO JA JUZ NIC NIE MOGE.... BLAGAM WSZYSTKICH O MODLITWE A CIEBIE SW.ANTONI O WYPROSZENIE TEGO CUDU! ODDAM CALA SIEBIE DLA TEJ MILOSCI! BOZE MOJ NIGDY CIE NIE ZAWIODE JAKO ZONA I MATKA!!!!! JEZU! TY SIE TYM MUSISZ ZAJAC,BLAGAM PANIE JEZU!

(30.06.2014)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz