NOWENNA: DZIEŃ TRZECI

Św. Judo Tadeuszu - chwalebny Apostole! Jakaś przedziwna moc serce moje ogarnia, gdy myśli moje szukają Ciebie i znajdą się przy Tobie, mój Orędowniku. Doznaję wtedy cudnego uczucia wiary, iż jesteś przy mnie, czuwasz nade mną, gasząc moją trwogę przed grożącym mi niebezpieczeństwem.
Daj mi o św. Tadeuszu, łaskę, by ta serdeczna ufność moja, jaką żywię do Ciebie, nigdy nie wygasła, by mi za życia mego była tarczą obronną i doprowadziła po śmierci duszę moją - ku Twej świetlanej postaci, a dzięki Tobie przed Najświętsze Oblicze Jezusa Chrystusa, Zbawiciela naszego. Amen.

Ojcze nasz... Zdrowaś... Chwała Ojcu...

18 komentarzy:

  1. Anonimowy8.10.22

    Sw. Judo, proszę o łaskę zdrowia dla mojej rodziny. Weź w szczególną opiekę mojego syna, aby za Twoją pomocą wrócił do Boga .

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21.10.22

    Proszę o uzdrowienie mojej wnuczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21.10.22

    ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22.10.22

    Proszę o łaskę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22.10.22

    Św Judo proszę o łaskę zdrowia dla meza i rodziny oraz nawrócenie i uwolnienie z nałogów dzieci

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy23.10.22

    ŚWIĘTY JUDO TADEUSZU PROSZE O ZATRZYMANIE CHOROBY U Edwarda o dobrych lekarzy i drogę możliwa do leczenia. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy23.10.22

    Proszę o pomoc w sprawie Wiadomej

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy28.10.22

    Proszę bo o laskę uzdrowienia słuchu

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy28.4.23

    Święty Judo proszę Cię wyproś cud uzdrowienia i uwolnienia dla Pawła i Błogosławieństwo dla jego małżeństwa i rodziny. Przyjdź nam z pomocą. Amen

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy29.4.23

    Św Tadeuszu Judo proszę Cię o pomoc z wyjścia z trudnej sytuacji finansowej oraz o zdrowie dla mojej córki i męża🙏🏼

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy8.7.23

    Sw Judo proszę o nawrocenoa w mojej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy8.7.23

    Proszę o nawrocenia w mojej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy13.8.23

    Święty Judo Tadeuszu dopomóż mi i pomóż w rozwiązaniu trudnej sprawy w pracy i w finansach.Daj nam wszystkim zdrowia i błogosławieństwa.Bóg zapłać 🙏

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy8.9.23

    Proszę o zgodę i miłość w rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy4.10.23

    Sw.Judo Tadeuszu proszę o łaskę uzdrowienia mojego syna i córki z chorób nieuleczalnych przez medycynę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy12.10.23

    ŚW. Judo proszę o to, aby Tymek był zdrowy fizycznie i psychicznie. Aby wyszedł z tego obronną ręką. Proszę Cię, aby moja siostra skończyła że swoimi nałogami i już nigdy do nich nie wróciła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy15.12.23

    Św.Judo wyproś łaskę u Najwyższego Boga o cud uzdrowienia syna Łukasza, .Panie Boże, niech się stanie wola Twoja.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy24.2.24

    Katarzyna .Św. Judo proszę o łaskę abym wyzdrowiała. Proszę również o zdrowie dla całej mojej rodziny i spraw abym mogła zostać babcią .

    OdpowiedzUsuń