Modlitwa w problemach finansowych

Święty Judo Tadeuszu, przyjdź nam z pomocą w naszych obecnych problemach finansowych. Widzisz, że odkąd znaleźliśmy się w tym trudnym położeniu, przeżywamy wiele upokorzeń, nie mogąc sprostać naszym wydatkom i spłacić zaciągniętych długów. Święty Judo Tadeuszu, wiesz dobrze, że nie prosimy o bogactwo, jeśli jego posiadanie nie jest zgodne ze świętą wolą Boga wobec nas. Pragniemy jedynie, abyś wyprosił nam łaskę zaspokojenia naszych bieżących potrzeb i wywiązania się z przyjętych zobowiązań. Błagamy Cię, święty Judo Tadeuszu, uzyskaj dla nas wsparcie finansowe, którego tak pilnie potrzebujemy w naszych obecnych trudnościach finansowych. Amen.

582 komentarze:

  1. Anonimowy10.12.11

    św. Tadeuszu Judo przyjdź nam z pomocą w naszych problemach finansowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16.12.11

    św. Tadeuszu Judo pomóż nam w naszych wielkich problemach. W Tobie nasza nadzieja. Wsawiaj się za nami u Pana Jezusa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17.12.11

    Kochany św. Tadeuszu Judo pomóż nam. Wiesz z jakimi problemami borykami się. Przyjdź nam z pomocą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19.12.11

    św. Tadeuszu błagam Cię o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy23.12.11

    św. Tadeuszu Judo pomóż nam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy28.12.11

    św. Tadeuszu błagam pomóż nam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy29.12.11

    św. Tadeuszu proszę pomóż nam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy1.1.12

    św. Tadeuszu Judo błagam o cud dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy2.1.12

    Św. Judo Tadeuszu módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy2.1.12

    św. Tadeuszu Judo pomóż nam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy4.1.12

    św. Tadeuszu Judo pomóż nam w kłopotach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy5.1.12

    Kochany św. Tadeuszu przyjdź nam z pomocą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy7.1.12

    św. Tadeuszu opiekuj się nami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy10.1.12

    św. Tadeuszu w dniu urodzin proszę o pomoc i wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy13.2.12

    Św.Judo Tadeuszu Proszę Przyjdż nam z pomocą

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy3.3.12

    Św. Judo Tadeuszu proszę wstaw się za nami i pomóż nam w naszych problemach finansowych.Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy4.3.12

    Święty Judo, proszę Cię pomóż mnie i mojemu bratu w spłacie wszystkich długów i wyjść z problemów finansowych, pomóż mi znaleźć lepiej płatna i satysfakcjonującą pracę, pomóż nam sprzedać połowę domu odziedziczoną po naszej zmarłej mamie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy16.3.12

    Błagam Ciebie Święty Judo Tadeuszu o rozwiązanie problemów finansowych. Każdy dzień staram się wiązać z tym kolejnym. Mam świadomość moich błedów, ale zawsze starałem i staram się żyć uczciwie. Dziś już coraz mniej sił... Błagam i wierrze, że mnie nie zawiedziesz... To dzięki Tobie dane mi było zamieszkać, tu gzdie mieszkam... Błagam...
    Twój sługa...

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy27.3.12

    Dziękując za wszystkie otrzymane dotychczas łaski, proszę o modlitwę w intencjach wszystkich osób, które się przede mną i po mnie wpisały bądź wpiszą(o pomyślność dla nich) a także za mnie i moją rodzinę-o zdrowie, błogosławieństwo boże i wszystkie dary Ducha Świętego. Byśmy nie żyli cieleśnie lecz pragnęli chodzić w Duchu i pomnażać dobro. Proszę również we wszystkich tych intencjach, co do których „Biblia” nakazuje się modlić oraz, by moja wizja czynienia dobra była miła Bogu i zgodna z wolą niebios. Bóg zapłać!! Radosław

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy18.4.12

    Święty Tadeuszu Judo błagam i proszę o twoje wstawiennictwo dla mojej rodziny: dla rodziców i dla rodzeństwa oraz dla mojego męża, synka i dla mnie samej. Błagam wybłagaj łaskę u Pana Boga o wyjście z problemów finansowych. Proszę chroń moich bliskich przed wszelkim złem i wszystkimi, którzy chcą skrzywdzić moją rodzinę. Ochroń Nas przed utratą domu rodzinnego, firmy i dobytku. Nie proszę o bogactwo - przecież wiesz o tym - tylko o cud, który sprawi, że spłacimy długi i będziemy mogli żyć bez strachu i lęku. Wiesz, że ciężko pracujemy i robimy wszystko co można ale nie wiem dlaczego każda rzecz i sprawa za jaką się weźmiemy przynosi odwrotne skutki i poczucie, że nie ma dla Nas ratunku. Spraw by całe zło, zazdrość, mściwość i nienawiść, które ciągną się za Nami tak długo odeszły od Nas. Kieruj Naszymi czynami i myślami tak aby pomogły Nam wyjść z potwornych problemów i długów. Tylko cud i Twoje wstawiennictwo może Nas uratować. Błagam Pomóż i nie zostawiaj Nas samych w tych problemach. Proszę o modlitwę. Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu. Jak było na początku teraz zawsze i na wieki wieków Amen.Jezu Ufam Tobie, Jezu Ufam Tobie, Jezu Ufam Tobie. Renata

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy27.4.12

    św. Judo Tadeuszu, wysłuchaj próśb naszych! daj nam zdrowie, siłę i wiarę w lepsze jutro! postaw na naszej drodze ludzi, którzy pomogą nam wyjść z problemów finansowych! AiP

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy29.4.12

    św. Judo Tadeuszu! błagam, pomóż nam w potrzebie!!! wybłagaj łaskę u Pana Boga, aby pomógł nam wyjść z kłopotów finansowych na prostą... daj nam siłę, zdrowie i poczucie, że nad nami czuwasz i nie jesteśmy sami! nie prosimy o "miliony", chcemy po prostu zamknąć stare sprawy i żyć bez długów!!!! proszę Cię, św. judo Tadeuszu, nie opuszczaj nas w tych trudnych dla nas chwilach... AiP

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy13.5.12

    św Judo Tadeuszu, pomóż mi w odzyskaniu pieniędzy. proszę o wstawiennictwo, żebym mogła zamknąć stary rozdział i bez strachu rozpocząć nowe życie. Proszę o wstawiennictwo i łaskę wyjścia z trudnej finansowo sytuacji. Przyjdź mi z pomocą...proszę L

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy16.5.12

    św. potrzebuję Twojej pomocy w moich obecnych problemach

    OdpowiedzUsuń
  25. Św.Judo błagam wyjednaj mi łaskę spłaty długu w spółdzielni ,mam komornika i mogę stracić mieszkanie...z całego serca proszę pomóż....

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy22.5.12

    Św. Judo Tdeuszu proszę o pomoc w trudnej sytuacji finansowej, abym mogła wywiązywać się ze zobowiązań finansowych i abym moim dzieciom nigdy nie brakowało chleba. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy27.5.12

    Swiety Tadeuszu. prosze Cie o ppmoc w problemach finansowych przede wszystkim mojego brata. Tak bardzo sie o niego martwie tyle spraw wziol sobie teraz na glowe. Prosze cie pomoz mu zeby szybko rozwiazal swojw problemy i zeby wszystko udalo mu sie tak jak chce. Prosze tez o pomoc w moim problemie. Prosze o wdtawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy28.5.12

    Św. Judo Tadeuszu. Nie wiem jak to się dzieje w naszym kraju, ile by człowiek nie pracował,i choćby nie wiem jak bardzo się starał, uczciwie się niczego nie dorobi. Prawdą jest że człowiek chce żyć ponad stan jednak nie jest to niewiadomo jak wielki stan,a mimo to zawsze utworzą się zaległości, i nie zawsze wynika to z pychy czy zachcianek po prostu tak się dzieje. Od kilku lat próbuję wyjść na prostą,bez rezultatu. To samochód się zepsuje,to buty dzieciom trzeba, ubrania za małe, choroba i tak można w nieskończoność. Proszę Cię o mądrość umysłu,powodzenie w pracy,i możliwość godnych zarobków by moc w tym kraju godnie uczciwie i bez długów żyć. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy11.6.12

    Sw Judo Tadeuszu prose cie o laske zdrowia,i o laske rozwiazania problemow finansowych dla mnie i moich dzieci,prosze o wstawienictwo i wysluchanie moich prosb blagam miej nas w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy11.6.12

    Św.Judo Tadeuszu zanoszę do Ciebie błagalną prośbę , abyś wstawił się do Najukochańszej Niebieskiej Królowej i naszego Umiłowanego Miłosiernego Zbawiciela,o to, by problemy różnego rodzaju ,w tym finansowe, trudne do zniesienia ,rozwiały się jak zły sen ,aby moją rodzinę stać było przynajmniej na to co najniezbędniejsze do życia ,aby znalazła się praca jakakolwiek,ale płatna więcej niż 4,5 zł.za godz.Bardzo proszę pomóż mi ! Mam jeszcze jedną intencję.Niech ci ,którzy z moralnych względów powinni przybiec z pomocą a tego nie robią , wręcz napawają się tą sytuacją , przynajmiej byli uczciwi . Bardzo wierzę w to , że stanie się cud i zaczniemy godnie żyć .Drogi Święty proszę o pomoc z wielka pokorą i ufam , że nie odmówisz .

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy13.6.12

    Św Judo dziękuję za otrzymane łaski. Proszę raz jeszcze o pomoc w ostatecznym zakończeniu sprawy finansowej. Błagam.L.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy13.6.12

    Św. Judo Tadeuszu! Ratuj ! Potrzebujemy Twojej Pomocy. Ufamy, że wysłuchasz nas! Błagamy Cię Patronie Spraw Beznadziejnych o uratowanie domu! Przybądź nam z pomocą!

    OdpowiedzUsuń
  33. Błagam niech mi ktos pomoże w piatek licytuja mi mieszkanie,błagam Judo pomóz mi zdobyc 15tyś. bo nie chce mi sie juz zyć...........

    OdpowiedzUsuń
  34. Błagam niech mi ktos pomoże w piatek licytuja mi mieszkanie,błagam Judo pomóz mi zdobyc 15tyś. bo nie chce mi sie juz zyć...........

    OdpowiedzUsuń
  35. Błagam niech mi ktos pomoże w piatek licytuja mi mieszkanie,błagam Judo pomóz mi zdobyc 15tyś. bo nie chce mi sie juz zyć...........

    OdpowiedzUsuń
  36. błagam o pomoc pomóz mi zdobyc 15 tyś bo w piatek mi zlicytuja mieszkanie,błagam nie chce mi sie juz zyc co mam zrobic judo?????????

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy22.6.12

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię stań się moim i mojej rodziny Patronem, wstaw się za nami u Pana Boga naszego aby nasze sprawy udało się rozwiązać, aby pokój nastał w naszych sercach. dziękujemy ci za wstawiennictwo i prosimy o siłę w walce i pokonywaniu trudności, wybłagaj dla nas też poprawę finansów abyśmy mogli uregulować zaciągnięte długi i godnie żyć. stokrotne dzięki o św. nasz Patronie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy22.6.12

    Sw judo Tadeuszu jerzeli Piotrek jest przeznaczony dla mnie a nie chodzimy ze sobą to niech chociarz myśli o mnie lub wysyła sms i niech częściej się odzywa bo wiem ze i tak nie będziemy razem a jak to może kiedyś się sprawdzi to dziękóje ci z całego serca tylko wiem ze nie jesteśmy sobie pisani

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy25.6.12

    św Judo Tadeuszu, błagam o łaskę i pomoc w odzyskaniu pożyczonych pieniędzy. proszę z całego serca o wstawiennictwo za mnie i za całą moją rodzinę. L

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy2.7.12

    ŚW Judo Tadeuszu błagam o łaskę i wstawiennictwo za mną u Jezusa Pana Naszego, Maryi i Boga Wszechmogącego. O pomoc finansową dla mnie w celu pozpłacania wszystkich długów i nic więcej abym mógł odzyskać spokój i cieszyć się każdym dniem i aby osoby które mi pomagają w szczególności mama moja miała także spokój i nie martwiła się o mnie. Błagam pomóż mi w tym wszyskim i choć na to nie zasługuję bo długi powstały przez mnie to daj mi szansę abym to ja pomagał a nie mnie pomagano.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy5.7.12

    św Judo Tadeuszu, błagam o pomoc i wstawiennictwo dla mnie w celu odzyskania pieniędzy. z całego serca błagam wyzwól mnie od tego strachu i pozwól mi żyć spokojnie. L

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy8.7.12

    św.Tadeuszu Judo błagam Cię o pomoc w trudnej sytuacji finansowej i o to bym odzyskała swoje mieszkanie...

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy9.7.12

    św. Tadeuszu Judo, proszę o wstawiennictwo w sprawie odzyskania pieniędzy. z całego serca proszę o rozwiązanie tej sprawy.L

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy9.7.12

    Św. Judo Tadeuszu miej mnie w swojej opiece i pomóż mi w ciężkiej wręcz beznadziejnej sytuacji finansowej, abym odzyskała spokój, i mogła pomagać rodzicó, a także aby Oni już nigdy nie musieli się martwić z mojego powodu. Cokolwiek robię aby wyjść z długu nie daje rezulatatu. Na początku wydaje mi się, że juz stanę na nogi, będę mogła więcej czasu poświęcać dziecku niestety znów coś wypadnie. Pracuję obecnie na dwóch etatach i nie mogę pokryć długu. Wydawało mi się że teraz stanę na nogi niestety kredyt jaki podżerowałam w rodzinie stał się moja zmorą, Komornik położył rękę na mojej pensji a osoba która jest za to odpowiedzialna nic nie robi w kierunku naprawienia szkód jakie mi wyrządziła , Cieszy się że jakoś jej poprawia się sytuacja materialana i minął kryzys, bardzo dobrze niech wiedzie się jej lepiej ale nie kosztem mojej rodziny , mojego dziecka. Ty wiesz wszystko znasz moje potrzeby wstaw się za mną u Boga Naszego prosząc o łaskę dla mnie niegodnej służebnicy aby moje klłopoty finansowe nie spędzały snu z oczu moich rodziców, to ja powinnam im pomagac zapewnic im spokojną starość a nie Oni pomagają mi często kosztem swoich bardzo ważnych potrzeb, odmawiaja sobie wielu rzeczy dla mnie bardzo się źe z tym czyję dlatego też jeszcze raz błagam o pomoc i wtawiennictwo w mojej sprawie Amen

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy10.7.12

    św.Tadeuszu Judo błagam Cię o pomoc w trudnej sytuacji finansowej i abym odzyskała wiarę w siebie, błagam o pomoc i wstawiennictwo w mojej sprawie. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy12.7.12

    Proszę Cię Święty Judo Tadeuszu o pomoc w moich problemach finansowych, nie mogę spłacić zaciągniętych kredytów nie wiem już co mam robić ja sobie z tym nie poradzę , do tego dochodzą problemy finansowe moich dzieci proszę pomóż mi, błagam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy12.7.12

    Święty Judo Tadeuszu proszę Cię o pomoc w ogromnych problemach finansowych mojego przyjaciela. Spraw proszę, żeby nie musiał szukać pracy za granicą, żeby tu w Polsce znalazł sposób na wyjscie z tych kłopotów. Daj mu cierpliwość i nadzieję. Z całego serca błagam o pomoc...

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy17.7.12

    Święty Judo Tadeuszu! Błagam! Wstaw się za nami i jeśli taka jest Wola Boga, przez ofiarę Jezusa Chrystusa, wyproś nam pomoc w wyzwoleniu z długów i bezsilności,która przesłania to, co w życiu najważniejsze - Boga. Święty Judo Tadeuszu módl się za nami. Amen

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy1.8.12

    Dziękuję ci Święty Judo za opiekę, pomoc i ogromne dziękczynienie jakie złożyłeś Bogu za moje nawrócenie.

    Dziś proszę cię o pomoc w problemach mieszkaniowych proszę cię uproś Dom dla mojej rodzinny proszę spójrz na moje dzieci i wyproś dom dla nich abyśmy się już nie błąkali

    Dziękuję i ufam

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy1.8.12

    Sw Judo Tadeuszu prosze blagam pomoz mi wyjsc z dlugow aby stal sie cud nie mam juz sily kazdy dzien to walka i lek blagam z glebi serza o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy2.8.12

    Sw Judo Taeuszu blagam pomoz mi wyjsc z dlugow wtaw sie za mna u naszego Ojca w niebie nie mam juz sily jestem taka zmeczona boje sie kazdego nowego dnia otacza mnie lek i strach prosze nie opuszczaj mnie

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy3.8.12

    Sw Judo Tadeszu moj przyjacielu i powierniku prosze z calego serca pomoz mi wyjsc problemow finansowych juz duzej nie mam sily uratuj mnie i moje dzieci opiekuj sie nie daj zrobic krzywdy w Tobie moja nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy4.8.12

    Sw Judo Tadeuszu blagam pomoz mi wydostac sie z klopotow finansowch prosze o pomoc i ratunek

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy4.8.12

    Sw Judo Tadeuszu prosze i blagam pomoz mi dedostac sie z moich dlugow i je splacic wiem ze to w czesci moja wina trzeba sie do tego przyznac przepraszam za wzystko i prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy5.8.12

    Sw Judo Tadeuszu Prosze pomoz mi w trudnosciach finansowych

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy6.8.12

    św Judo Tadeuszu błagam z całego serca o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. proszę ten jeden raz o wstawiennictwo za mną u Pana Jezusa i Maryi i pomoc w tej trudnej sprawie. Błagam już nie mam sił, ze wszystkim sobie poradzę, ale ta jedna rzecz jest poza moim zasięgiem. Proszę pomóż!!!
    Proszę o modlitwę i modlę się za wszystkich wierzących w dobroć Judy. L

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy6.8.12

    Sw Judo Tadeuszu prosze o pomoc pomoz mi wyjsc z dlugw ktore nie daja zyc kazdy dzien to walka z lekiem czy dam rade zeby chociaz ten jeden dlug splacic on jest najwazniejszy prosze o pomoc z glebi mej duszy Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy8.8.12

    św Judo, błagam o pomoc, spraw proszę, żebym odzyskała pożyczone pieniądze. wstaw się za mną u Pana Jezusa, pomóż mi bo żyję w ciągłym strachu i niepewności. to ciągnie się tak długo, już nie chce mi się żyć. błagam o pomoc.L

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy9.8.12

    Sw Judo Tadeuszu prosze o pomoz mi splacic ten dlug ktory nie daje nomalnie zyc kazdego dnia sie boje ze cos sie stanie pomoz mi ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy11.8.12

    Sw Judo Tadeuszu moj powierniku prosze pomoz mi wyjsc z dlugow zeby udalo mi sie splacic ten jeden najwazniejszy jestem nerwowa boje sie kazdego dnia niewiem co mam robic Ty jestes moja nadzieja moim ratunkiem

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy11.8.12

    Sw Judo Tadeuszu proszei blagam pomoz mi splacic ten dlug on nie daje zyc tak sie boje ze stanie sie cos zlego uratuj mnie i moja rodzinke

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy12.8.12

    Sw Judo Tadeuszu blagam pomoz mi abym mogla splacic ten jeden dlug prosze jestem klebkiem nerwow kazdy dzien to strach i lek blagam pomoz mi

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy13.8.12

    Proszę o pomoc finansowa ......

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy13.8.12

    św Judo Tadeuszu, błagam z całego serca o pomoc w szybkim odzyskaniu pieniędzy. modlę się o wstawiennictwo do Pana Jezusa. Proszę wysłuchaj mnie.L

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy13.8.12

    Sw Judo Tadeuszu moj oredowniku wstaw sie za mna do naszego Ojca w niebie i pomoz miwydostac sie z dliugo zeby udalo mi sie splaciic aby ni stalo sie nic zlego prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy14.8.12

    Sw Judo Tadeuszu blagam pomoz mi splacic moje dlugi aby sie wydostala z tej petli ktora nie daje zyc

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy15.8.12

    Prosze o pomoc w klopotach finansowych i ratunek

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy16.8.12

    Prosze o pomoc w odnalezieniu urtaconych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy16.8.12

    Sw JUdo Tadeuszu proze o pomoc i ratunek

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy18.8.12

    Prosze o Sw Judo Tadeuszu o pomoc i ratunek w trudnej sytuacji finansowej w Tobie moja nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy18.8.12

    Prosze Sw Judo Tadeuszu o ratunek i pomoc w beznadzejnej sytuacji finansowej czy to sie skonczy czy uda mi sie wyjsc na prosta pomoz miblagam

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy19.8.12

    Sw Judo Tadeuszu wstaw sie za mna do naszego Ojca i upros mi laske o ktora prosze aby udalo mi sie wyjsc z dlugow ktore nie daja zyc badz moja nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy20.8.12

    Sw.Judo Tadeuszu błagam o wstawienie sie za nami do najwyzszego zebysmy mogli wyjsc z dlugow jakie nas drecza (mam jedno mazenie )w tobie jedyna nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy20.8.12

    Sw.Judo Tadeuszu blagam o wstawienie sie za nami do Sw.rodziny o pomoc finansowa ktora poglebia sie coraz bardziej, mam tylko jedno marzenie aby wygrac główna wygrana w multi multi . Wierze ze za twoim posrednictwem i wstawiennictwem a nasze zycie bedzie miało sens nie mowie tu o milionach .Prosze wysłuchaj mnie i wstaw sie za mna i moja rodzina . Amen.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy20.8.12

    ŚW. JUDO TADEUSZU BŁAGAM O POMOC. MÓDL SIĘ ZA NAMI.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy20.8.12

    SW Judo Tadeuszu dziekuje a zarazem prosze o pomoc by udalo si splacic moje dlugi

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy21.8.12

    SW.Judo Tadeuszu błagam o wstawiennictwo do Najswietszej Rodziny o pomoc zebysmy w jak nakrotszym czasie mogli wyjsc z długow ktore tak nas gnegią w tobie jedyna nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy21.8.12

    Błagam Święty Judo Tadeuszu o pomoc materialną, abyśmy nie stracili domu, który został nam dany przez rodziców. Zaufali nam a my zawiedliśmy ich zaufanie. Patronie potrzebujących wysłuchaj mojego błagania. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy21.8.12

    Błagam o pomoc w kłopotach finansowych

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy21.8.12

    SW Hudo Taduszu proszepomoz mi wstaw sie za mna dp Ojca w niebie niech wyslucha mojej prosby i pomoze wydostac sie z dlugow

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy21.8.12

    Błagam o pomoc w naszych ogromnych problemach finansowych, Pomóż nam Św. Judo Tadeuszu.

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy22.8.12

    Sw Judo Tadeuszu prosze pomoz mi wyjsc z dlugow abym z corka moga rozpoczac nowe zycia

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy22.8.12

    Św. Judo Tadeuszu proszę o pomoc w problemach finansowych abym mogła spłacić zaciągnięte długi i żyć spokojnie z dziećmi. Błagam o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy24.8.12

    Dziekuje Judo Tadeuszu za pomoc ktora otrymalam ale prosze pomagaj mi ichron przed pokusa

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy25.8.12

    Błagam Cię Święty Judo Tadeuszu wstaw się do Naszego Pana, Dobrego Boga aby nadeszła tak długo oczekiwana pomoc materialna. Ufam,że uprosisz nam tę łaskę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy26.8.12

    SW Judo Tadeuszu prosze pomoz mi by udalo mi sie splacic moje dlugi i bym zaznala spokoju finansowego i psychicznego

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy26.8.12

    PROSZE pomoz sw Judo Tadeuszu wyjsc mi z dlugow ktore nie daja zyc wtaw sie za mna do naszego Ojca w niebie

    OdpowiedzUsuń
  88. Przedstaw moje błagania naszemu Mistrzowi i Panu aby moi bliscy odzyskali spokój, proszę Cię Święty Judo Tadeuszu.

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy28.8.12

    Sw Judo Tadeuszu prosze pomoz mi bym nie zawiodla zaufania osoby ktora mi pomogla finansowo

    OdpowiedzUsuń
  90. Święty Judo Tadeuszu błagam Cię pośpiesz z pomocą mojemu małżonkowi aby odzyskał spokój podaj mu rękę w potrzebie.

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy29.8.12

    św. Judo jeszcze raz z całego serca błagam o wstawiennictwo u Pana Jezusa. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy i odzyskanie życia i spokoju. pomóż mi, w Tobie ostatnia nadzieja. L.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy30.8.12

    Sw Judo Tadeuszu prosze pomoz mi wyjsc z dlugow aby udalo mi sie je splacic i prosze strzez mnie przed pokusami

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy2.9.12

    Sw Judo Tadeuszu prosze pomoz mi w mych klopotach finansowych abym mogla zaznac spokoju

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy2.9.12

    św. Judo z całego serca proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. proszę o spokój i bezpieczeństwo, którego nie możemy zaznać. L

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy7.9.12

    O ŚWIĘTY JUDO TADEUSZU BŁAGAM CIĘ O POMOC MOJEMU MĘŻOWI W TRUDNEJ SYTUACJI FINANSOWEJ JEGO FIRMY. JA WIDZĘ ŻE JEST ON JUŻ NA SKRAJU ZAŁAMANIA! WYPROŚ MU ŁASKI OD BOGA ABY ZNALAZŁ SPOSÓB NA URATOWANIE NAS OD UPADKU NASZEJ FIRMY I ABY MÓGŁ ODZYSKAĆ WIARĘ W TO ŻE FIRMA STANIE NA NOGI A MY BĘDZIEMY MIELI ŚRODKI NA GODNE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy15.9.12

    św. Judo z całego serca proszę o pomoc,wysłuchaj mojej prośby,Mam problemy finansowe, nie chcę obarczać tą złą wiadomością moich bliskich. Potrzebne fundusze były mi potrzebne dla zaspokojenia normalnego życia w rodzinie, nikt mnie nie rozumiał,z całego serca proszę o rozwiązanie tej sprawy. S

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy16.9.12

    Św. Judo Tadeuszu ! Proszę Cię o wsparcie w naszych rodzinnych problemach finansowych [zaległe raty kredytów,piętrzące się niezapłacone rachunki z kilku miesięcy itp] , i żadnych widoków na wymierną pomoc nie ma .I pracy też nie ma i co dalej?Proszę Cię Kochany Święty usłysz nasze błaganie !

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy19.9.12

    św Tadeuszu Judo, błagam raz jeszcze z całego serca o rozwiązanie sprawy, która tra blisko dwa lata. proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy, o pomoc w odzyskaniu stabilizacji, na która czekam kilka już lat, o bezpieczeństwo moje i najbliższej mi osoby. zbłądziłam i popełniłam błąd, za który teraz płacę ja i moja rodzina. proszę o wsparcie, o modlitwę. wierze w pomyślność i szczęśliwe zakończenie tej sprawy. wiesz jak bardzo się boję i jak bardzo potrzebuje Twojej pomocy. L

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy20.9.12

    św.Tadeuszu Judo, błagam cie o pomoc,zebym dała sobie rade z problemami finansowymi.bardzo potrzebuje twojej pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy24.9.12

    święty błagam pomóż. nie zostawiaj mnie w potrzebie, błagam z całego serca.L

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy14.10.12

    Błagam Cię Święty Tadeuszu Jude o pomoc w oddłużeniu się, walcze z tym, ale samemu brakuje mi sił, wiem, że jest to możliwe, ale potrzebuję Twojego wsparcia. Błagam pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy16.10.12

    SW Judo Tadeuszu .pomoz nam w splacie zaciagnietych dlugow bankowo kredytowych ,bardzo potrzebujemy Twojej pomocy dopomoz , prosze o wsparcie ,spokoj , blogoslawienstwo i bezpieczenstwo w rodzinie .Nasza rodzina z powodu zaciagnietych kredytow rozpada sie ,prosze pomoz nam w ich splacie.

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy17.10.12

    Błagam Cię Św. Judo Tadeuszu o pomoc w problemach finansowych. Mamy trójkę dzieci, błagam abyśmy przez wzgląd na te małe dzieci nie utracili mieszkania, błagam aby komornik nie zabrał nam mieszkania. Boże wspomóż abyśmy mogli spłacić wszystkie zadłużenia.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy19.10.12

    św Judo błagam o wstawiennictwo, o ulitowanie się nade mną i pomoc w zakończeniu sprawy, która trwa już dwa lata. ze wszystkich sił i całego serca proszę Ciebie i Jezusa o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. tylko w tej jednej sprawie. proszę bo już nie starcza mi sił. L

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy26.10.12

    Św. Judo Tadeuszu, proszę Cię o rozwiązanie moich spraw finansowych, proszę o osobę, która dziś pożyczy mi okresloną sumę. Proszę o możliwość otrzymania pożyczki, Ty wiesz jaka kwota mnie interesuje, proszę o pracę, dobre zarobki, dzięki, którym będę mogła kupić mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy26.10.12

    Św. Judo Tadeuszu,daj mi prosze siłe do przetrwania moich problemówi finansowych oraz odrobine szczęścia w znalezieniu godnej pracy abym mógł o własnych siłach wybrnąć z moich problemów i zapewnić godne zycie mojemu dziecku i sobie.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy28.10.12

    Św. JUDO TADEUSZU chyba nie ma we mnie już wiary została tyko iskra nadzieji jezeli widzisz jaka jest moja dusza to sam ocenisz czy warto pomuc pisanie pozwala łatwiej sprecyzowac myśli modlitwe czy prośbę bo postów przecież nie czytasz tak więc jezeli jakś myśl moja czy kogoś kto przeczyta dotrze do ciebie i jezeli masz taka możliwość to pomóz przezwyciężyc te siły które chcą pozbawić mnie możliwości wyjścia z moich problemów przez co doprowadzić do ratowania sie w sposób który na zawsze zmieni6 23 moją duszę zostało już tak nieduzo20 czasu ciężko jest prosić komuś kto już dawno prawie całkiem zatracił wiarę bo to czysta hipokryzja lecz ta iskra nadzieji lub może 48swiadomość że sam sobie46 juz pewnie nie poradzę kiruje mimi palcami na klawioaturze 46ludzie któzy zyja wiarą i nadzieja44 lepiej niech tego nie czytają zeby nie zarazic sie zwątpieniem dla mnie ważne jest ze mogłem zrzucic to z siebie bo w realu nie był bym w stanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy30.11.12

      Wierz i módl się nasz Ojciec jest przy Tobie i na pewno Cię nie zostawi tylko pomorze.Módl się z wiarą i nie wątp w moc Boga

      Usuń
  108. Anonimowy4.11.12

    Św.JUDO TADEUSZU proszę o pomoc w rozwiązaniu moich problemów finansowych, znlezienie sposobu na wyjścia z pętli finansowej. W Tobie moja ostatnia nadzieja i wiara na lepsze jutro.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy11.11.12

    św Judo Tadeuszu, dziękuję Ci za otrzymane łaski. proszę Cię o modlitwę za mnie i o pomoc w odzyskaniu pieniędzy, co pozwoli mojej rodzinie żyć spokojnie i bezpiecznie. przez głupotę naraziłam siebie i rodzinę na strach. Ty wiesz jak bardzo żałuję, proszę o pomoc. proszę również o pomoc i modlitwę się za wszystkich, którzy poprzez ten blog modlą się i proszą o wsparcie. L

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy13.11.12

    Św. Judo Tadeuszu proszę o pomoc w problemach finansowych, abyśmy mogli spłacić długi i zamieszkać w swoim domu.

    OdpowiedzUsuń
  111. Sw.Judo Tadeuszu prosze o pomoc w problemach finansowych,abysmy mogli zyc nie myslec o problemach jesli Taka bedzie Twoja wola.Dla Boga nie ma rzeczy niemozliwych.Dziekuje !

    OdpowiedzUsuń
  112. Sw.Judo Tadeuszu prosze o pomoc w problemach finansowych,abysmy mogli zyc nie myslec o problemach jesli Taka bedzie Twoja wola.Dla Boga nie ma rzeczy niemozliwych.Dziekuje !

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy16.11.12

    sw.Judo Tadeuszu dopomóż mi bo grozi mi katastrofa finansowa i strata mieszkania

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy21.11.12

    sw Judo Tadeuszu pomóż mi w kłopotach finansowych, pragnę zaznać spokoju i bezpieczeństwa. tak długo czekam, nie mam już sił walczyć. wierze że Bóg nie odwróci się ode mnie. bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy26.11.12

    Sw. Tadeuszu z Judy wysłuchaj mojej modlitwy i nie odwracaj sie ode mnie, pomóż mi wyjść z kłopotów finansowych, żebym mogła żyć z nadzieja ale i radościa w sercu, zeby kazdy nowy dzień, telefon, list nie wywoływał we mnie panicznego leku przed bankructwem i utrata tego co posiadam

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy26.11.12

    Boże pomóż mi finansowo daj mi rozwiązanie wygranie z problemami finansowymi:)aby w mojej pracy przybywało zadowolonych duszyczek :)Bóg zapłać:)

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy27.11.12

    Sw.Tadeuszu Pomóż nam odzyskać nasze zarobione ciężko pieniądze Aby wyjść z długów i nie mieć lęku przed następnym dniem czy ktoś znów nie zapuka do drzwi po pieniądze! Chron nas od leku i kłopotów finansowych Błagamy cię!

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy30.11.12

    Św.Judo Tadeuszu błagam Cię wyproś nam u Boga pomoc o którą proszę. Abyśmy spłacili nasze długi i kredyty ,aby w naszej rodzinie zapanowała miłość radość i ofiarność.Św. Judo wierzę w moc Twoją i Św. Rity Wy jesteście partonami od spraw beznadziejnych a moja sprawa taką jest.Błagam wyproście u naszego Pana tę łaskę.AMEN

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy30.11.12

    Święty Judo Tadeuszu proszę Cię wstaw się za mną i uproś łaskę błogosławieństwa w spłacie długów moich.

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy2.12.12

    Święty Judo Tadeuszu Proszę Cię oręduj za mną i moim synem u Boga aby nie zabrakło nam na życie i pomóż mi abym mogła spłacić długi i żyć godniej z mojej pracy. Proszę Cię o cud aby ojciec mojego syna zwrócił nam długi i płacił alimenty.Proszę Cię Święty Judo abym mogła spłacić długi i abym nie popadała w kolejne.abym mogła sprostać potrzebom mojego syna i moim.jestem strasznie zmęczona latami życia na granicy biedy wiecznie zadłużona.i zmartwiona.i osamotniona z tymi problemami. to upokarzające gdy pracuję a nie mogę być spokojna o każdy kolejny dzień.......dziękuję Tobie przyjacielu Jezusa za pomoc i możliwość modlitwy za Twoim wstawiennictwem.

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy5.12.12

    Och Święty Judo...jak wiele ludzi w Polsce ma problemy finansowe . Długi, uniemożliwiają godne życie. Proszę Cię za te wszystkie osoby, które cierpią z powodu braku funduszy na życie. Ty wiesz że nawet z najgorszych sytuacji można wyjść cało,jeśli zawierzy się swoje życie Bogu. Ja sama mam problemy finansowe, ale wiem że z Bożą pomocą wyjdę z tego. W momencie kiedy mamy poczucie że wszystko się juz zawaliło, bóg stawia na naszej drodze anioła. Doświadczyłam już nieraz dobroci Pana. Wiem Święty Judo, że wymadlasz potrzebne łaski tym którzy Cię o to gorąco proszą. Dopomagaj na tyle ile jest to konieczne w przypadku każdej z tych proszących osób. Twoja czcicielka :-*

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy5.12.12

    Wielokrotnie prosząc Boga o pomoc w trudnych momentach naszego życia nie pamiętamy o naszych uczynkach wcześniej. Wydaje nam się że Bóg nie słucha naszych próśb a jedynie życie dokłada nowych problemów. Znalazłem tą modlitwę jak wielu innych szukających pomocy. Nie rozwiązały się moje problemy finansowe, ciągle szukam sposobu ale proszę Boga o wytrwałość w walce oraz o nie uleganie idiotycznym myślom. Ktoś powiedział mi kiedyś - umiesz liczyć licz na siebie.
    Dla osoby która straciła wszystko to jak gwóżdz w serce. Sam wiem najlepiej, że najtrudniej jest prosić o pomoc z obawy o nie powodzenie. Modlę się abyśmy wszyscy potrzebujący wsparcia, którzy borykamy sie z problemami finansowymi nie tracili wiary ponieważ to dzięki niej mamy siłę walczyć. Jednocześnie lekcję której jesteśmy uczestnikami zapamiętali na całe życie zwłaszcza wtedy kiedy uda nam się rozwiazać nasze problemy. Za wstawiennictwem św. Judy Tadeusza proszę Boga o okazanie łaski dla nas potrzebujących.

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy6.12.12

    Św. Judo Tadeuszu jest nas tak bardzo wielu potrzebujących Twojej pomocy. Proszę Ciebie w imieniu swoim, męża w imieniu naszej rodziny i wszystkich tutaj proszących. Wyproś u Pana Najwyższego łaskę błogosławieństwa finansowego. Proszę pomóż nam spłacić wszystkie długi. Pozwól nam spać bez lęku. Błagam Ciebie. Amen. Angela z rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  124. Św.Judo Tadeuszu wyproś u Pana Boga łaskę dla Mnie i Mojej rodziny o wyjście z długów stworzonych przez moją bezmyslność.Wspomóż mnie w tej ciężkiej chwili ale tez o pomyślnośc i szczęście które Nas opuściło.
    Błagam Cie o łaskę.

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy10.12.12

    Pomogłeś mi już Święty Judo Tadeuszu w innych sprawach, dlatego z ufnością zwracam się znów do Ciebie o wstawiennictwo i pomoc w rozwiązaniu problemów finansowych.Pomóż mi proszę spłacić zadłużenie i znaleźć środki na zaspokojenie podstawowych potrzeb mojej rodziny.
    Pomóż znaleźć właściwą drogę aby już się nie zadłużać i móc ze spokojem i ufnością patrzeć w przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy11.12.12

    Zwracam się Święty Judo Tadeuszu do Ciebie o wstawiennictwo i pomoc w rozwiązaniu problemów finansowych.Pomóż mi proszę spłacić zadłużenie i znaleźć środki na zaspokojenie podstawowych potrzeb mojej rodziny.
    Pomóż znaleźć właściwą drogę aby już się nie zadłużać i móc ze spokojem i ufnością patrzeć w przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy11.12.12

    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus.
    Proszę pokornie przez Twoje wstawiennictwo Św. Judo Tadeuszu , o pomoc w moich problemach finansowych . Potrzebuję bardzo Twego wsparcia .
    Bóg zapłać i szczęść Boże .

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy14.12.12

    Proszę Cię Św. Judo Tadeuszu o pomoc w problemach finansowych. Bardzo Cię proszę o wstawiennictwo i cud prawdziwy abyśmy mogli spłacić wszystkie długi i zobowiązania. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy17.12.12

    SW.JUDO TADEUSZU Z CAŁEGO SERCA PROSIMY O TWOJE WSTAWIENNICTWO U DOBREGO BOGA ZA NASZĄ RODZINA ABY POMÓGŁ NAM WYJŚĆ Z KŁOPOTÓW FINANSOWYCH W JAKICH ZNAJDUJEMY SIĘ. TYLKO W BOGU POKŁADAMY NADZIEJE . DAJ NAM ZDROWIE SIŁY I WYTRWAŁOŚĆ W POKONYWANIU CODZIENNYCH KŁOPOTÓW.OBDAŻ NAS DARAMI DUCHA ŚW. ABY POKIEROWAŁ NAMI ,JAK POSTĘPOWAĆ ABY ZASŁUŻYĆ NA LITOŚĆ BOGA.

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy19.12.12

    proszę o wstawiennictwo w sprawie kłopotów finansowych, proszę o wytrwałość i siłę, abym mogła pracując godnie zarobić na utrzymanie i godziwe życie dla mnie i mojej rodziny,mam ufność i nadzieję w Bogu i przyjmę z pokorą to czym mnie Bóg obdarzy

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy27.12.12

    SW. JUDO TYLE RAZY MI POMAGALES WIEC BLAGAM CIE I TERAZ PROSZE O ROZWIAZANIE PROBLEMOW FINANSOWYCH O UPRAGNIONE POTOMSTWO I O URATOWANIE MOJEGO MALZENSTWA
    DOMINIKA

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy27.12.12

    Sw.Judo,proszę o pomoc i wsparcie duchowe.

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy9.1.13

    ŚW .JUDO,bardzo proszę o wstawienictwo i modlitwę do BOGA ukochanego ojca o to obym mogła poradzić sobie z moimi problemami finasowymi i dziękuję za pomoc TY wiesz za co z całego serca małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy9.1.13

    Św. Judo Tadeuszu błągam o pomoc w naszych problemach. Dziękuję za otrzymane łaski

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy10.1.13

    Św.Judo Tadeuszu błagam cię o pomoc w sprawach finansowych mojego syna i jego rodziny.Pomóż mu w spłaceniu kredytu i innych zobowiązań,dopomóżżeby jego zakład dobrze funkcjonował przynosił zyski, żeby miał dużo klijentów i dużo roboty.Dopomóż również mojej synowej w jej trudnej sprawie.BARDZO proszę o wstawiennictwo do Pana Jezusa Miłosiernego i do Matuchny Najświętrzej.

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy10.1.13

    prosze o modlitwe i o pomoc w naszych klopotach finansowych

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy11.1.13

    Św Judo Tadeuszu proszę o prace dla Piotra aby mógł spłacić swoich wierzycieli i nie poszedł do więzienia za długi proszę również o pomoc dla mnie w sprawach finansowych abym mogła sprostać sprawom których się podjęłam

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy15.1.13

    Św Judo Tadeuszu proszę o zdrowie dla Dagmary i jej szczęśliwą operację

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy15.1.13

    Św Judo Tadeuszu proszę o zdrowie dla Dagmary i jej szczęśliwą operację.

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy16.1.13

    Św Judo Tadeuszu, proszę o mądry umysł i rozważne decyzje, o wskazanie drogi w rozwiązaniu problemów finansowych mojej rodziny - abyśmy mogli spokojnie funkcjonować oraz pospłacać wszelkie nasze długi.
    o mądrych ludzi decydujących o naszym i ludzi z nami pracujących losie. Amen m.r.

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy16.1.13

    Św Judo Tadeuszu prosze dla mojego syna Michała o pomoc w znalezieniu lepszej pracy aby lepiej zarabiał aby kupił mieszkanie dla swojej rodziny daj mu odwage i sile i odblokuj Go

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy16.1.13

    Św Judo Tadeuszu dopomóż mi w pracy aby klienci przybywali do mnie abym miała finanse na opłaty i normalne życie abym mogła wybudowac mały domek

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy22.1.13

    Święty Judo Tadeuszu, proszę Cię ponad wszystko z całych sił swoich o pomoc w wyjściu z problemów finansowych jakie nas dotknęły. Proszę Cię o pracę i możliwość zarabiania, tak abyśmy mogli spłacić nasze zobowiązania finansowe i aby nigdy nie zabrakło nam pieniędzy na życie. W wierze w Twoją pomoc i wstawiennictwo u Ojca w Niebie Pana Boga, przekazuję moją prośbę.

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy22.1.13

    Święty Judo Tadeuszu, wysłuchaj moich modlitw, wstawiaj się za mną do Najświętszej Maryi Panny i Pana Jezusa.
    Pokornie proszę, pomóż mi.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy27.1.13

    Święty Judo Tadeuszu módl sie za nami i wstawiaj u miłosiernego Pana,błagam o pomoc w rozwiazaniu problemów finansowych i spłaceniu zaciagnietych długów.Pokornie błagam wysłuchaj moich próśb i pomóz prosze.

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy1.2.13

    BŁAGAM POMÓŻ NAM ŚW. JUDO TADEUSZU BŁAGAM

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy1.2.13

    ŚW. JUDO TADEUSZU WSPOMÓZ NAS W NASZYCH PROBLEMACH FINANSOWYCH. NIE DAJEMY SOBIE RADY. MOŻEMY STRACIC WSZYSTKO. WYSLUCHAJ NAS. PROSIMY CIĘ.

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy3.2.13

    Św. Judo Tadeuszu proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy7.2.13

    ŚW.Judo proszę cię o pomoc, wpadliśmy w długi nie mamy za co ich spłacić błagam Ćię o pomoc .uproś nam potrzebną łaskę .wskaż drogę wyjścia z naszej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy8.2.13

    Św,Judo proszę Cie pomóż nam rozwiązać nasze problemy finansowe

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy10.2.13

    BLAGAM O POMOC W WYJŚCIU Z TRUDNEJ SYTUACJI MOJEJ RODZINY

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy10.2.13

    Św. Judo Tadeuszu, pomóż mi wyjść z długów, wesprzyj mnie i uchroń od codziennego lęku. Tyle już straciłam, błagam pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy12.2.13

    Św Judo Tadeuszu chcę bardzo ci podziękować że pomogłeś mi w znalezieniu pracy i za wszystko co dla mnie i dla moich bliskich zrobiłeś. Proszę cię jeszcze raz o pomoc w spłaceniu moich długów jak najszybciej ,wiem że za twoim wstawiennictwem Bóg może mi pomóc .Proszę i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy14.2.13

    Dziękuję Ci Święty Tadeuszu za wszystkie łaski otrzymane od Boga za Twoim pośrednictwem, błagam Cię pomóż mi wyjść z moich problemów materialnych ja już nie wiem co mam robić, pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy15.2.13

    Św.Tadeuszu blagam o pomoc w mojej beznadziejnej sytuacji,dlugi i komornik na karku,moge stracic wszystko. Czesc wynikajaca z potrzeb a czesc z wlasnej glupoty. Prosze o wstawiennictwo i pomoc,juz nie daje rady,jestem na skraju ........

    OdpowiedzUsuń
  156. Grzesiek15.2.13

    Świety Judo Tadeuszu pomóż nam w tej trudnej sytuacji finansowej modl sie z nami do Pana naszego Jezusa Chrystusa aby poblogoslawil prace ktora wykonuje abysmy splacili dlugi i abym zarabial tyle zebysmy nie musieli martwic sie nigdy wiecej o pieniadze

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy15.2.13

    Swiety Judo Tadeuszu pomöz mir blagam Cie, pomöz mi znalezc mieszkanie. RATUJ MNIE.

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy16.2.13

    Święty Judo Tadeuszu, wyproś nam łaskę poprawy sytuacji finansowej, żebyśmy nie musieli liczyć, czy starczy... na chleb... o zlecenia dla męża, o cud..

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy17.2.13

    Swiety Judo Tadeuszu blagam Cie bardzo wstaw sie zamna do Kochanego Jesusa Chrystusa i wypros mir laske Pomocy znalezienia mieszkania. Ja Cie kocham i Ufam Tobie bezgranicznie.

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy17.2.13

    Święty Judo Tadeuszu pomóż mojemu ukochanemu spłacić kredyt, nie pozwól, aby banki odebrały mu mieszkanie i firmę. K.

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy17.2.13

    Święty Judo Tadeuszu, proszę pokornie o pomoc. Ratuj nas. Dziękuję z całego serca za cud.

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy20.2.13

    Sw. Judo Tadeuszu proszę o pomoc finansową, na pokrycie wszystkich długów.Firma męża zbankrutowała w tych trudnych czasach,a my borykamy się z zaciągniętymi pożyczkami. Czcicielka.

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy20.2.13

    Święty Judo Tadeuszu, proszę, pomóż mi i mojej rodzinie. Pomóż mi znaleźć pracę... Czy naprawdę muszę wyjechać za granicę? Czy w Polsce nic nie znajdę? Kocham ten kraj, nie chcę Go opuszczać.
    Pomóż!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy20.2.13

    Święty Judo ratuj mnie w rozpaczliwej sytuacji finansowej . Tylko cud może mnie już uratować. Ciebie wybieram sobie jako orędownika w niebie w tym rozpaczliym położeniu . Błagam ratuj mnie!Jestem już wykończona psychicznie.Basia

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy21.2.13

    Swiety Judo Tadeuszu - prosze Cie bardzo pomöz mi przy moich Problemach - jestem bez Dochodöw finansowych i mieszkam w ciezkiej Sytuacji. Jest mi źle dotego jak mam znaleźc mieszkanie. Blagam Cie o Cud - daj mi Pomoc aby stanęla na wlasne nogi. Wszyscy wysmiewaja sie ze mnie - z mojego Niedoradzctwa. Nie odwracaj sie odemnie Swiety Tadeuszu i wypros blagam Cie potrzebna Pomoc dla mnie. Jestem samotna z moimi Trudnosciami. Dzisiaj otrzymalam List z Urzedu - balam sie go otworzyc - modlilam sie do Ciebie zeby nic nie bylo niedobrego. Dzieki Ci za wysluchanie mojej Prosby.
    Swiety Judo Tadeuszu prosze pomöz mojemu Synowi, ktöry ma bardzo duze Klopoty. Ty znasz go i wiesz, ze on ma nie lekko, ale ma bardzo dobre Serce i pomaga innym. Pomö mu Swiety Tadeuszu, pomöz nam. Wstaw sie zanami do Jesusa Chrystusa i Pona Boga o Laski dla nas.
    Ja Ci jestem juz i tak bardzo wdzieczna za wszystkie Wspomagania.

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy25.2.13

    Swięty Judo!prosze Cie wypraszaj u Boga laske wyjscia z problemow finansowych dla tych wszystkich ludzi ktorzy tutaj Ciebie blagaja kiedy zawodzi czlowiek tylko w Tobie Sw Tadeuszu oraz Sw Ricie nadzieja.Jestem w takiej samej sytuacji jak pozostali i tylko wiara pozwala przetrwac,strach niepewne jutro.Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy26.2.13

    o Święty Judo Tadeuszu pomóż nam już od dziś wyjść z problemów finansowych

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy26.2.13

    Święty Judo Tadeuszu proszę o pomoc i wstawiennictwo za mną i Andrzejem by siła i moc Pana Najwyższego pomogła nam w trudnościach finansowych. Aby Andrzej spłacił długi i zaległe faktury , miał pracę siły i zdrowie do pracy.Proszę by uwolnił mnie od strachu. Amen

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy28.2.13

    św,judo tadeuszu błagam cię pomóż mi i jackowi w naszych ciężkich sytuacjach finansowych.mnie w spłacie kredytów i innych zobowiązań.spraw żebym zawsze miała co dać jeść dziecku bo różnie z tym bywało imiała pieniadze na spłate rat.jackowi pomóż w spłacie tego zadłużenia za które grozi mu więzienie spraw żeby znalazły sie te pieniądze na spłate tego zadłużenia albo żeby wierzyciel zgodził się żeby spłacał w ratach.św judo tadeuszu w tobie pokładam całą nadzieje prosze pomóż nam.ja już jestem u kresu wytrzymałości i wiem że jedyna nadzieja w tobie,błagam wysłuchaj moich próżb.

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy1.3.13

    Swiety Judo Tadeuszu ja wiem, ze Ty nikomu swojej omocy nie odmöwisz.
    Prosze o Modlitwe.

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy2.3.13

    SW JUDO BŁAGAM CIE O POMOC MAMBARDZO DUZE KŁOPOTY FINANSOWE BOJE SIE DŁUGI NAS PRZEROSLY PROSZE CIEWSTAW SI ZA NAMI DO BOGA O ŁASKI DLA NAS.

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy3.3.13

    Błągam Cię o pomoc Swięty Judo...juz mi została tylko wiara.Tracę siły, nadzieję, nie mam już ochoty na życie.
    Czuję się jak ludzki śmieć...
    Błagam Cię Judo pomóż mi w moich finansowych problemach.

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy4.3.13

    św.Judo Tadeuszu blagam Cie, aby przyjaciolka,ktora mnie podstepnie oszukala oddala mojej rodzinie duza sume pieniedzy.

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy5.3.13

    Święty Judo Tadeuszu proszę o wstawiennictwo się za nas u Pana Boga o pomoc w tych trudnych chwilach związanych z finansami jest ciężko ale nie proszę o bogactwa proszę o pomoc w przeżyciu każdego dnia w spokoju o byt rodziny proszę o to dla moich dzieci i chorego męża .Amen

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy5.3.13

    Swięty Judo proszę i błagam jednocześnie: zanieś do Boga moje prośby , aby mój mąz znalazł wreszcie odpowiednią dla siebie pracę z godziwą za nią zapłatą. Proszę wybłagaj dla nas zwrot zaległych pieniedzy z byłej pracy męza. Spraw abysmy uregulowali wszystkie zobowiazania finansowe oraz abyśmy spokojnie mogli żyć nie martwiąc się ,ze znów nie mamy pieniedzy na bieżace wydatki. Dziekuje już za wysłuchanie . ponieważ za Twą sprawą Sw.Judo już dostaliśmy część zaległych pieniedzy.Dziękuje i oddaje się Twojemy pośrednictwu u Boga...

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy9.3.13

    ŚWIĘTY JUDO TADEUSZU
    TY MNIE NIGDY NIE ZAWIODŁES, PROSZĘ CIĘ OTERAZ O ŁASKĘ DLA DAWIDA POMÓZ MU WYJŚĆ Z DŁUGÓW I STANĄĆ FINANSOWO NA NOGI.
    ODDAJEMY SIĘ TWOJEMU POŚREDNICTWU PRZED BOGIEM

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy11.3.13

    Św. Judo Tadeuszu błagam o pomoc w naszych trudnościach finansowych.Spraw , aby nasze zadłużenia można było szybko spłacić. PrzYślij nam kupca na działkę oraz , aby mąż dostał zlecenia na pracę.

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy11.3.13

    długi brak pracy komornik kobieta odeszła wszystko naraz jak sobie pomoc kiedy za chwile strace mieszkanie samochod chciałbym tylko uniknac tych kłopotów proszę o pomoc wsparcie

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy11.3.13

    O co może Ciebie prosić taki głupiec jak ja, pełen pogardy, pyszny i naiwny głupiec św Tadeuszu Judo?. Proszę o wsparcie w modlitwie i prośbie u naszego laskawego Pana Boga o pokorę, Dar mądrości, a finanse z ufnością Bogu zawierzam, bo łaska jego mi pomóc tylko może. Mirek

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy12.3.13

    Święty Judo Tadeuszu proszę Ciebie wyjednaj dla mojej rodziny u Boga łaskę pracy dla mojego ojca i dla mnie.
    Boże przyjdź nam z pomocą.

    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  181. Anonimowy13.3.13

    SWIETY JUDO TADEUSZU BLAGAM WSTAW SIE ZA MNA I MOJA RODZINA U OJCA NASZEGO, KTORY JEST W NIEBIE....ABYSMY MIELI PIENIADZE NA JEDZENIE, SPLATE KREDYTOW I BIEZACE RACHUNKI. ABYSMY MIELI PRACE CHOCIAZ JAKAKOLWIEK KTORA POZWOLI NAM PRZEZYC...POMOZ BLAGAM

    OdpowiedzUsuń
  182. Anonimowy16.3.13

    Św Tadeuszu,ja nie proszę o swoje bezpieczeństwo,ale za moimi dziećmi które z mojego powodu,głupoty,pewności siebie i pychy są zagrożeni bezdomnością.Pozwól spłacić zaciągnięty dług.Ja już nie mam pomysłu i zdaję się wyłącznie pod Twoją opiekę że Ty wskażesz tą drogę wyjścia.Dla mnie wystarczy tylko BÓG.

    OdpowiedzUsuń
  183. Anonimowy18.3.13

    Sw Judo Tadeuszu proszę cię z całego serca módl się za nami. Abyśmy mogli wyjść wreszcie z długów. Abyśmy nie musieli bać każdego kolejnego dnia. Proszę wstaw się za nami u Ojca Naszego. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  184. Anonimowy19.3.13

    Św, Judo Tadeuszu wiem, że popełniłam w życiu wiele grzechów i proszę o wybaczenie i łaskę u Pana Boga by dał mi jeszcze jedną szanse i pomógł żyć spokojnie i godnie, bez stresu, długów i samotności. Aby moje i Andrzeja problemy finansowo, urzędowo, sądowe rozwiązały się pozytywnie abyśmy mieli zdrowie i siłę żyć abyśmy mieli pracę i mogli normalnie funkcjonować.Amen

    OdpowiedzUsuń
  185. Anonimowy20.3.13

    Sw. Judo Tadeuszu pomoz mojej rodzinie.Daj mam sile, aby zawsze byc razem, cokolwiek sie stanie.Daj mam fisnnsowe wsparcie , milosc I uwolnij nas od wplywow zlych duchow , szatana I ludzi

    OdpowiedzUsuń
  186. Anonimowy21.3.13

    Pomocy,,,błagam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  187. Anonimowy26.3.13

    Św. Judo Tadeuszu proszę o pomoc w naszych problemach finansowych abyśmy mogli z Andrzejem spłacić długi, proszę wstaw się za nami u Pana najwyższego i wyjednaj nam wsparcie, Amen

    OdpowiedzUsuń
  188. Anonimowy27.3.13

    Św. Judo Tadeuszu mamy długi i nie potrafimy sami sobie poradzić prosimy Cię o wstawiennictwo do Pana Najwyższego tylko On może sprawić byśmy mogli wyjść z tego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  189. Anonimowy28.3.13

    Św. Tadeuszu - proszę o wstawiennictwo za mną i moja rodziną. Pomóz mi wyjść z długów, odzyskać równowagę w finansach, żebym nie zbankrutowała. Otocz mnie swoją opieką i pomóż mi proszę stworzyć bezpieczny dom dla moich bliskich. Ulituj się nade mną bo już nie daję rady

    OdpowiedzUsuń
  190. Anonimowy29.3.13

    SW.TADEUSZU PROSZE O MODLITWE ZA WSTAWIENNICTWEM TWOIM PROSZE POMOZ MI I MOJEMU NARZECZONEMU WYJSC Z TEGO KRYZYSU FINANSOWEGO Z KTOREGO PROBUJEMY SIE UPORAC BOJE SIE ZE ZA CHWILE ZOSTANIEMY BEZ DACHU NAD GLOWA...

    OdpowiedzUsuń
  191. O mądrość i wytrwałość w zarzadzaniu. firmą. prosze. bym nie tylko swojej rodzinie i rodzinom moich wspósprawników na chleb powszedni nie brakowało

    OdpowiedzUsuń
  192. Chleba. naszego powszedniego by nam nie zabrakło

    OdpowiedzUsuń
  193. O mądrość i wytrwałość w zarzadzaniu. firmą. prosze. bym nie tylko swojej rodzinie i rodzinom moich wspósprawników na chleb powszedni nie brakowało

    OdpowiedzUsuń
  194. O mądrość i wytrwałość w zarzadzaniu. firmą. prosze. bym nie tylko swojej rodzinie i rodzinom moich wspósprawników na chleb powszedni nie brakowało

    OdpowiedzUsuń
  195. Anonimowy2.4.13

    Św. Judo Tadeuszu proszę o pomoc i wsparcie dla mnie i Andrzeja oraz mojego Brata i Bogusi abyśmy mogli spłacić długi i żyć normalnie , aby zdrowie nam dopisywało i abyśmy mieli pracę .Amen

    OdpowiedzUsuń
  196. Anonimowy2.4.13

    Chleba mi trzeba

    OdpowiedzUsuń
  197. Anonimowy3.4.13

    Święty Judo Tadeuszu bardzo proszę cię o pomoc w spłacaniu długów jakie mamy wraz z mężem

    OdpowiedzUsuń
  198. Anonimowy6.4.13

    Święty Judo Tadeuszu patronie od sprawa beznadziejnych proszę Cię wysłuchaj moich próśb,opuszcza mnie już jakakolwiek nadzieja,najgorsza jest ta samotność proszę spraw żebym zdobyła pomoc finansową,żebym mogła zacząć budowę domu i zaczęła wszystko od nowa,ulituj się nad moim mężem,który sie pogubił i zostawił kiedy go bardzo potrzebowałam,błogosław mojemu nienarodzonemu jeszcze dziecku,Twoja służebnica

    OdpowiedzUsuń
  199. Święty Judo Tadeuszu proszę dopomóż mi wstawiennictwem u Jezusa Chrystusa, tak abym w drodze do rozwiązania swoich problemów finansowych i nie działał uchybiająco Bożej Miłości, której Świadectwo dał Jezus Chrystus. Amen.

    OdpowiedzUsuń