Modlitwa w chorobie psychicznej

Pełen współczucia święty Judo Tadeuszu, który mocą Bożą przywróciłeś tak wielu ludziom zdrowie i jasność umysłu, wejrzyj na mnie (lub wymień imię osoby chorej psychicznie, za którą się modlisz) w wielkim cierpieniu. Ufny w Twoje potężne wstawiennictwo, błagam Cię, byś prosił Jezusa, miłosiernego Uzdrowiciela chorych, o uzdrowienie mnie (lub wymień imię chorej osoby). Spraw, by(m) (lub wymień imię chorej osoby) podźwignięty(a) Jego miłością, otrzymał(a) wielką łaskę zdrowia psychicznego. Amen.

61 komentarzy:

  1. Anonimowy19.7.22

    Św. Judo Tadeuszu błagam Cię o uzdrowienie mojej siostry z choroby, która ją męczy już tyle lat. Pomóż jej, błagam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21.7.22

    Święty Judo Tadeuszu proszę przywróc jasność umysłu mojemu bratu Patrykowi niech będzie taki jak kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2.8.22

    Święty Judo Tadeuszu pomóż mojemu synowi Michałowi odzyskać zdrowie i radość życia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4.8.22

    Święty Judo Tadeuszu proszę o uzdrowienie meza z choroby , żeby wrocil do rodziny. Błagam wysłuchaj mojej prośby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18.8.22

    Błagam św Judo Tadeuszu o cud uzdrowienia mojej kochanej córki 🙏

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19.8.22

    Błagam
    Św Józefa o uzdrowienie mojego syna 🙏

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19.8.22

    Błagam o uzdrowienie mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22.8.22

    Św Judo Tadeuszu błagam o cud uzdrowienia z wszystkich chorób dla mojej córki ktore tak bardzo niszczą jej życie.wiem że zawsze mogę liczyć na Ciebie zawsze wierzę w Twoją pomoc🙏

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy4.9.22

    sw Judo Tadeuszu blagam o zdrowie psychiczne jasnosc umyslu dla mojego brata pozwol doznac mu laski zdrowia umyslu aby mogl skontakowac sie z chorym tata

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy1.10.22

    Św.Judo błagam o pomoc dla syna w wyjściu z uzależnienia błagam bo nie widzę innego ratunku

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy8.10.22

    Święty Tadeuszu Judo , proszę o zdrowie psychiczne dla mojego syna Michała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Św Judo Tadeuszu błagam o cud uzdrowienia z wszystkich chorób jakie mam

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy17.10.22

    Święty Judo wyproś mi Łaskę uzdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Św Józefa o uzdrowienie /mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy19.10.22

    Sw.Judo PROSZĘ O CUD UZDROWIENIA MOICH DZIECI z chorób niewyleczalnych.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy22.10.22

    Sw. Judo prosze wylecz moja nastoletnia Corke z depresji i uzaleznienia od lekow. Bardzo goraco prosze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy23.10.22

    Święty Judo. Proszę Cię by mój syn odnalazł się w życiu. By depresja która niszczy jego życie odpuściła. By poczuł że warto żyć. Bardzo gorąco proszę o łaskę uzdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy24.10.22

    Błagam o szybki powrót do zdrowia i rodziny mojego taty

    OdpowiedzUsuń
  19. Teresa7.11.22

    Święty Judo Tadeuszu, tak bardzo w pokorze Cię proszę, uzdrów mego syna Mariusza z CHAD-u i lęków. Niech Dobry Bóg będzie uwielbiony w Twoim działaniu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy8.11.22

    Święty Judo Tadeuszu, proszę Cię w pokorze abyś uwolnił mego syna Mariusza od CHAD-u i lęków. Niech Dobry Bóg będzie uwielbiony W Twoim działaniu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy12.11.22

    Swiety Judo Tadeuszu błagam o zdrowie psychiczne dla mojej córki żeby mogła normalnie żyć i cieszyc się rodzina.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy21.11.22

    Święty Judo proszę Cię o łaskę i jasność umysłu, przepraszam że byłem grzeszny. Dawid

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy8.4.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę o zdrowie mojego syna MJG

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy9.4.23

    Św Judo Tadeuszu błagam Cię o uzdrowienie mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy9.4.23

    Św. Judo Tadeuszu zabierz lęki, myśli natrętne i czynności natrętne od mojego syna. Błagam o uzdrowienie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy10.4.23

    Święty Judo Tadeuszu proszę o uzdrowienie mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy14.4.23

    Święty Judo Tadeuszu proszę o wstawiennictwo za uzdrowienie z choroby psychicznej mojego brata Radka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy29.4.23

    ŚW. JUDO TADEUSZU PROSZĘ CIĘ O TO,ŻEBYM MIAŁA LEPSZE MYŚLI.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy14.5.23

    Św Judo proszę o dobre i racjonalne myśli dla mnie i zdrowie. Błagam. Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy16.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mnie. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy13.6.23

    Św Judo Tadeuszu błagam o uzdrowienie mojego Syna .

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy16.6.23

    Święty Judo błagam Cię o uzdrowienie psychiczne mojej mamy Ani.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy26.6.23

    Błagam o uzdrowienie mojego brata Przemka

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy3.7.23

    Błagam o uzdrowienie mojej wnuczki z choroby psychicznej

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy3.7.23

    Błagam o uzdrowienie mojej wnuczki z choroby psychicznej

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy16.7.23

    Błagam Cię św Judo o uzdrowienie z choroby psychicznej mojego Syna.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy23.7.23

    Błagam Cię św Judo o uzdrowienie mojego Syna z choroby psychicznej.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy29.7.23

    Św.Judo ratuj moja rodzinę, uzdrow brata, niech zrozumie, że musi się leczyć. Przywróć dawny spokój w domu. Daj siły mamie by dala radę trwać i wierzyć w lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy14.8.23

    Świety Judo Tadeuszu,proszę Cię o uzdrowienie mojego zaburzenia psychicznego,przez które nie potrafię żyć normalnie i cieszyć się z życia. Proszę bym była radosna jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy15.8.23

    Że.Judo uzdrow moją corke

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy26.8.23

    Święty Judo Tadeuszu proszę błagam o uzdrowienie mojego Syna z choroby psychicznej oby ta choroba ustąpiła i mógł żyć normalnie i wychowywać swoje dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy17.9.23

    Święty Tadeuszu Judo, który nie raz mi już " tyłek " uratowałeś bardzo Cię proszę uzdrów mnie na duszy i na ciele. Michał.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy2.10.23

    Św. Judo proszę Cię o zdrowie psychiczne oraz łaskę wiary dla mojego wnuczka. Bardzo Cię o to proszę.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy18.10.23

    Święty Tadeuszu Judo błagam o pomoc dla mojej kochanej córki Oliwki. Jest jeszcze dzieckiem i nie powinna borykać się problemami a żyć jak normalna nastolatka. Proszę Cię o pomoc. Mama Oliwki

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy20.10.23

    Błagam wyzdrowienie mojej choroby psychicznej abym wyzdrowienie ADHD proszę ciebie boże nie wsparł w chorobie psychicznej

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy8.11.23

    Sw.Judo proszę Cię o uzdrowienie mojej corki

    OdpowiedzUsuń
  47. Szczęść Boże Wszystkim . Pragnę podzielić się moim świadectwem Jestem Bardzo Wdzięczny Świętemu Tadeuszowi Judzie za Wstawiennictwo u Pana Boga .Od wielu lat Choruję Umysłowo niedawno stan Mojej Psychiki Bardzo się pogorszył koszmarne samozadręczajace myśli strach przed przyszłością koszmarne wyobrażenia tego co może się stać leżenie w łóżku brak sił brak apetytu mała ilość przyjmowanych pokarmów szukanie ukojenia w paleniu papierosów i piciu kawy które nic nie dawały wtedy Zacząłem więc Odmawiać Nowennę Do Św Judy Tadeusza już siódmego dnia nowenny nastąpiła poprawa mojego stanu poczułem nawet radość .Modliłem się w tym czasie również Różańcem i Koronką Do miłosierdzia Bożego a także Koronką Do Krwawych Łez Matki Bożej. Wszystkim chorym z całego serca polecam te modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  48. Szczęść Boże Wszystkim .Jestem bardzo Wdzięczny Św Tadeuszowi Judzie za Wstawiennnictwo Przed Panem Bogiem .Pragnę podzielić się Moim świadectwem .od wielu lat choruję umysłowo niedawno mój stan Bardzo się pogorszył myśli samozadręczajace brak sił leżenie w łóżku w ciągu dnia. brak apetytu mała ilość przyjmowanych pokarmów. strach przed przyszłością .szukanie ukojenia w paleniu papierosów i piciu kawy które nic nie dawały .W tedy to zacząłem odmawiać Nowennę do Św Judy Tadeusza już siódmego dnia nowenny poczułem się lepiej i nawet Radość odczułem w tym czasie również odmawiałem Różaniec Koronkę Do Miłosierdzia Bożego i Koronkę Do Krwawych Łez Maryji .Wszystkim Chorym serdecznie Te Modlitwy Polecam

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy17.11.23

    Szczęść Boże. Pragnę podzielić się Moim Świadectwem Jestem Bardzo Wdzięczny Św Tadeuszowi Judzie za wstawiennictwo u Pana Boga .Od wielu lat choruję umysłowo ostatnio mój stan się bardzo pogorszył samozadręczające myśli strach przed przyszłością brak apetytu leżenie w łóżku w ciągu dnia i szukanie ukojenia w paleniu papierosów i piciu kawy a to nic nie pomagało .W tedy zacząłem odmawiać Nowennę do Św judy Tadeusza już siódmego dnia nowenny poczułem się lepiej odczułem nawet radość również wtedy odmawiałem Różaniec i Koronkę Do Bożego Miłosierdzia i Koronkę do Krwawych Łez Maryji . Wszystkim chorym serdecznie polecam te Modlitwy ,Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy23.11.23

    Święty Judo Tadeuszu błagam Cię wstaw się za moim mężem i uproś Jezusa Miłosiernego Uzdrowiciela Chorych o uzdrowienie go z choroby psychicznej, żeby zgodził się na leczenie, błagam Cię

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy25.11.23

    Święty Tadeuszu Judo błagam Cię całym sercem o uzdrowienie z depresjii mojej kochanej córki Martyny i zabierz od niej myśli samobójcze abym nigdy jrj nie straciła… 🙏🏻

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy30.11.23

    Błagam Cię Święty Judo Tadeuszu o łaskę uzdrowienia mojej córki.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy6.12.23

    Błagam o pomoc i o uzdrowienie psychiczne dla mnie
    Bardzo proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy12.12.23

    Święty Tadeuszu, proszę o uzdrowienie mojego brata, który cierpi w psychozie paranoidalnej... Daj mu siłę oraz wiarę, że wyjdzie z tego. Chcę zobaczyć jak się uśmiecha i żyje pełnią życia jak do tej pory. Proszę wszystkich o modlitwę...

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy22.12.23

    Święty Judo Tadeuszu, błagam o uzdrowienie mojej kochanej żony. Niech wyjdzie z depresji, odzyska radość życia i wróci do mnie

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy1.1.24

    Św Tadeuszu Judo błagam wastaw się do Jezusa o uzdrowienie Adama z choroby i przemianę zachowania

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy20.1.24

    Sw Judo Tadeusz wypraszaj przed Jezusem uzdrowienie dla mnie że schizofrenii lęków natręctw i pustki emocjonalnej.Halinka

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy31.1.24

    Bardzo proszę Św.Tadeusza Jude o modlitwę za mnie, wybłaganie przed Bogiem ratunku w otrzymaniu zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy21.2.24

    Święty Judo Tadeuszu błagam Cię najusilniej wstaw się za mną u Pana, zabierz ta straszna chorobę te leki stres i obdarz zdrowiem psychicznym

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy22.2.24

    Proszę i błagam, ulecz mnie

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy3.3.24

    Święty Judo Tadeuszu proszę pomóż wrócić do zdrowia mojemu tacie Adamowi, który cierpi okrutne katusze. 🙏

    OdpowiedzUsuń