Święty Juda Tadeusz jako patron

Patron spraw trudnych i beznadziejnych, orędownik w rozpaczliwych sytuacjach

Reputacja św. Judy Tadeusza jako cudotwórcy ma bez wątpienia swoje źródło w przekazach o uzdrowieniu przez niego króla Edessy. Począwszy od przypadku Abgara, kapłaństwo Judy poświęcone było uzdrawianiu bardzo wielu chorych. Zanim Apostoł rozpoczął swą misje, ufna wiara władcy Edessy w Chrystusową moc została wystawiona na próbę. Po przekazaniu przez posłańca z Osroene prośby Abgara o przybycie, Jezus nie wyruszył, aby go uzdrowić. Pan pobłogosławił króla i polecił, aby oczekiwał przybycia Jego ucznia, który uleczy władcę i obdarzy go życiem. Czekającego na spełnienie Bożej obietnicy monarchę trąd wydawał się skazywać na powolną śmierć wśród cierpień, lecz on starał się nie tracić wiary.
Nadal wierzył, że wysłannik Chrystusa przybędzie, aby go uzdrowić. Juda Tadeusz przyszedł w samą porę. Płomyk nadziei wciąż jeszcze musiał tlić się w sercu Abgara, skoro na wieść o zjawieniu się w mieście potężnego mówcy z Judei posłał po niego natychmiast. Apostoł oznajmił królowi, że jeśli będzie wierzył, spełnią się życzenia jego serca, i uzdrowił go.

Święty Juda Tadeusz wyjaśnił na początku swej misji, że modlitwy spełniają się według naszej wiary. Duch zwątpienia usiłuje zwieść na manowce nawet najbardziej szczere prośby zanoszone do Boga. Apostoł dowiódł wiele razy, że nawet gdy nadzieja zaczyna gasnąć, od Boga zawsze może przyjść pomoc i ocalenie. Wielu ludziom dane było dostrzec promień Boskiej światłości, czyli doświadczyć łaski bądź cudu za wstawiennictwem Judy Apostoła.

On wciąż przybywa do nas. Jego misja trwa nadal. W sposób szczególny posłany jest do tych, którym demon zwątpienia stara się odebrać wszelką nadzieję. Wspomaga stojących na progu rozpaczy, doświadczających mroku oraz pustki.

Podczas Ostatniej Wieczerzy Juda Tadeusz wyraził pragnienie, aby Chrystus Pan objawił się wszystkim ludziom. W ten sposób przedstawił siebie jako świętego, do którego każdy może zwrócić się w nagłej potrzebie. Pan spełnił jego oczekiwania, otaczając chwałą imię swojego ucznia. Jaśniejąc mocą wypraszania nadzwyczajnych cudów, Juda Tadeusz jest naszym orędownikiem we wszystkich sprawach trudnych i rozpaczliwych sytuacjach, które z ludzkiego punktu widzenia uchodzą za beznadziejne.

U Boga nie ma spraw beznadziejnych i wszystko jest możliwe. Natomiast z ograniczonej perspektywy ludzkiej słabości pewne sytuacje życiowe wydają się być bez wyjścia. „Tyle jest problemów, wobec których człowiek staje bezradny i jeżeli nikt mu nie może pomóc, pozostaje zwrócić się do Boga za pośrednictwem Judy Tadeusza, który jako Apostoł, najbliższy współpracownik Chrystusa, po prostu zna się z Nim dobrze i (…) zlecone mu sprawy skutecznie załatwia”.

Juda Tadeusz jest możnym patronem na trudne czasy. „Jest rzeczą stwierdzoną, że kto się w najtrudniejszych okolicznościach życia do św. Judy Tadeusza z wiarą udaje, na pewno dozna pomocy. Jeśli nie otrzyma tej łaski, o którą prosi, to otrzyma z pewnością umocnienie na duszy, by krzyż swój z poddaniem się woli Bożej dźwigać.


Patron osób chorych, szpitali i pracowników służby zdrowia


Za sprawą licznych uzdrowień chorych ludzi św. Juda Tadeusz stał się patronem szpitali, w których kontynuowana jest jego praca. Apostoł nadal uzdrawia ze straszliwych chorób. Wiele szpitali nosi jego imię. Do najsłynniejszych należy Szpital Dziecięcy Świętego Judy w Memphis w Stanach Zjednoczonych. Od chwili założenia placówki w 1962 roku jej pracownicy pomogli wielu dzieciom, cierpiącym na nieuleczalne schorzenia, udzielając jednocześnie wsparcia ich rodzicom. Pod opieką Świętego Apostoła szpital w Memphis z powodzeniem prowadzi działalność badawczą w poszukiwaniu nowych lekarstw. Uratowano w nim już mnóstwo dzieci z pomocą św. Judy Tadeusza.
Pomoc Świętego jest nieodzowna dla chorych i dla leczących ich pracowników służby zdrowia. Juda Tadeusz czuwa nad pomyślnym przebiegiem wielu operacji i pomaga w postawieniu niejednej trafnej diagnozy.

Patron strażaków i policjantów


Święty Juda Tadeusz jest patronem osób pracujących w zawodach podwyższonego ryzyka, które szczególnie potrzebują nadprzyrodzonej opieki. Wzywany w nagłych potrzebach, przybywa, aby udzielać wsparcia w dramatycznych i groźnych sytuacjach strażakom oraz policjantom. Odważny Juda Tadeusz przychodzi na pomoc ludziom narażającym swe życie, aby ratować bliźnich. Naśladującym odwagę i męstwo swego patrona strażakom niesie ocalenie wśród żaru trawiących płomieni i w czasie klęsk żywiołowych. Chroni policjantów, by niedosięgła ich kula niosąca śmierć.
Kult św. Judy Tadeusza jako opiekuna strażaków i policjantów jest bardzo żywy w Stanach Zjednoczonych. Apostoł jest oficjalnym patronem Wydziału Policji w Chicago.

Patron mężczyzn noszących imię „Tadeusz”


Imię „Tadeusz” znaczy „odważny”. Pochodzi z języka aramejskiego, w którym słowo „thaddaj” oznaczało „człowieka odważnego”, „człowieka o szerokiej piersi”. Spotkać też można wyjaśnienie, że wywodzi się ono od hebrajskiego słowa „leb”, czyli „serce”. Święty Juda Tadeusz dowiódł niewątpliwie swojej odwagi i żarliwości w głoszeniu słowa Bożego. Miał odwagę głosić Ewangelię ludziom, którzy go nienawidzili. W obliczu ostatecznej próby nie wyparł się Chrystusa i oddał dla Niego swe życie.

Tadeusz, drugie imię Judy Apostoła dostało się do Polski z języka łacińskiego (Thaddaeus). Jest znane od schyłku średniowiecza i używane do dnia dzisiejszego. Jego popularność wzrosła w XVIII wieku w związku z szacunkiem, jakim darzono bohatera narodowego -  Tadeusza Kościuszkę. Występuje ono obecnie na terenie całej Polski. Stało się w języku polskim podstawą utworzenia wielu nazwisk (np. Tadaj, Tadajewski) oraz nazw miejscowości (np. Tadeuszowo, Tadzin). Wybitnymi postaciami historycznymi o tym imieniu byli również Rejtan i Czacki. Niemały wpływ na jego rozpowszechnienie wywarła epopeja Mickiewicza „Pan Tadeusz”. Od XVIII wieku zaczęto powszechnie używać w Polsce imienia Tadeusz jako chrzestnego. Jego popularność nie słabła w następnych wiekach. Są one „świadectwem kultu, którego doznawał i doznaje w narodzie Patron w sprawach trudnych i beznadziejnych” – św. Juda Tadeusz.
Mężczyźni noszący imię „Tadeusz” obchodzą imieniny 28 października – w dniu święta ich możnego Patrona. 

Opiekun i orędownik w nagłych i szczególnych potrzebach


Święty Juda Tadeusz przychodzi na pomoc w najtrudniejszych okolicznościach życia – nawet wówczas gdy wszelka pomoc wydaje się niemożliwa. Apostoł jest też orędownikiem życia małżeńskiego oraz rodzinnego. Zanoszone są do niego modlitwy o uzdrowienie relacji z osobą bliską, odnowienie więzi miłości łączącej dwoje ludzi, a także ocalenie rozpadającego się małżeństwa. Święty Juda Tadeusz stał się nieformalnym patronem niepłodnych małżeństw. Cierpiące z powodu bezdzietności pary, nierzadko bliskie rozpaczy, kierują do niego swe gorące prośby o poczęcie i przyjście na świat zdrowego maleństwa. Częstą odpowiedzią na owe modlitwy jest narodzenie dziecka po długim oczekiwaniu. Księża marianie, prowadzący w Warszawie duszpasterstwo dla niepłodnych małżeństw, polecają swoim podopiecznym zanosić modlitwy do św. Judy.
Wierny apostoł Juda Tadeusz stał się dla wielu symbolem nadziei. Śpieszy z pomocą duchową, pomnażając wiarę i chroniąc od wszelkich złych myśli. Modlitwa skierowana w zwątpieniu do Judy przywraca utraconą wiarę i nadzieję. Pozwala odzyskać Boskie, życiodajne cnoty i pomnaża ich moc w ludzkich sercach. Święty Tadeusz przybywa na ratunek ludziom doświadczającym nieszczęść oraz krzywd. Wierni proszą go między innymi o wsparcie w procesach sądowych, w których z powodu niesprawiedliwego oskarżenia narażono ich na utratę dobrego imienia. Święty Juda Tadeusz dobrze zna ich los, gdyż przez stulenia mylono go z Judaszem.
Apostoł jest naszym orędownikiem w zniewagach, uciskach i smutkach. Wstawia się za nami w najcięższych pokusach oraz w najbardziej zakorzenionych i zniewalających złych nałogach. Warto się uciekać do Judy Tadeusza we wszelkich potrzebach duchowych, jak i materialnych. Od wieków zaświadczają o tym rzesze jego czcicieli.

W: Paweł Pająk, Św. Juda Tadeusz. Nasz wielki patron, Wydawnictwo Rafael, Kraków 2011.

41 komentarzy:

  1. Anonimowy23.3.13

    Moja osobista Opinia :
    Uwarzam ze do Pomocy mamy danych czlowiekowi przez Boga Aniolow.Tak mowi Biblia.
    Wobec powyzszego zbyteczne jest nekanie prozbami Dusz ludzi zmarlych w zaswiatach.W Razie wszelkich problemow Bog dal ludziom Aniolow do Pomocy !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy23.3.13

    Ten czlowiek ktory cenzuruje opinie to powinien podac oficjalnie swoje imie I nazwisko I wyznanie oraz stopien orientacji praktyczny w Swiecie Duchowym.
    Czyli kto cenzuruje wpisy ? Prosze o podanie oficjalnego nazwiska na stronie w,w.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2.6.13

    Drogi Anonimowy,
    no właśnie - to jest Twoja osobista opinia nie mająca wiele wspólnego z Kościołem Katolickim, który wyznaje "świętych obcowanie". Proś Judę Tadeusza, by pomógł Ci się nawrócić. Jeśli nigdy jeszcze nie poczułeś świętych obcowania, to po prostu bardziej uwierz, przestań uważać, że Twój światopogląd stwarza świat i wszystko wokół jest dokładnie takie, jakie sobie wymyśliłeś... To nie Ty jesteś bogiem, zamieniłeś się miejscami, stąd Twoje wątpliwości. Spróbuj przez wstawiennictwo Świętych i Aniołów ustawić w Twoim życiu normalną, zdrową hierarchię. Zobaczysz, że to pomoże! Wszak Juda Tadeusz jest patronem spraw beznadziejnych :)
    Karina

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21.6.13

    Doswiadczylam pomocy sw. Judy Tadeusza za kazdym razem, gdy sie sie do niego zwrocilam. Bylo to przynajmniej trzy razy, z ktorych dwa przypadki byly naprawde ciezkie i wydawaly sie nie do "przeskoczenia" z ludzkiego punktu widzenia. On mi ppomogl i bede Go slawic doi konca moich dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20.8.13

    Św. Judo Tadeuszu, błagam Cię o uratowanie miłości mojej i Igora, o uzdrowienie relacji miedzy nami. Żeby nie zwyciężyło zło - głupota i tchórzostwo. Proszę też o zdrowie dla nas wszystkich. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy2.9.13

    Św.Judo Tadeuszu proszę pomóż znaleźć mi pracę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy4.10.13

    Sw. Judo Tadeuszu prosze pomoz mi odzyskac dobre imie i spedzic reszte zycia w godnosci bycia czlowiekiem. Prosze o to samo dla moich dzieci. Pomoz mi zaczac od nowa i zmienic miejsce zamieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy15.10.13

    Św. Judo Tadeuszuproszę pomóż wrócić do zdrowia mojemu synowi Tymonowi, który jest po operacji guza mózgu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy27.10.13

    Św. Judo Tadeuszu i Wszyscy Święci proszę o łaskę cudownego uzdrowienia z choroby nowotworowej dla mojego syna Łukaszem i opiekę nad nim

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy28.10.13

    Św Judo Tadeuszu błagam Cię o wstawiennictwo za mnie i moją rodzinę. Pomóż mi wybrnąć z sytuacji , która wydaje się beznadziejna , ale myśl o tym , że Ty mnie nie opuścisz trzyma mnie przy życiu.Pomóż mi błagam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Św. Judo Tadeuszu, proszę Cię o wstawiennictwo za mnie i moją rodzinę. Proszę o uzdrowienie relacji między moimi bliskimi, o powrót mojej córki i szczęsliwe życie wnuków. Proszę o zdrowie i szczęśliwe
    życie dla mojego syna. Pomóz mi znależć dobrą pracę i moje miejsce na ziemi. Proszę o zdrowie i siły do tego, abym mogła jak najdłużej i jak najwięcej dawać z siebie innym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy29.10.13

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię abyś wstawił się za moją chorą mamunią. Błagam o łaskę uzdrowienia z choroby nowotworowej mojej mamuni oraz przywrócenie jej wiary, siły i cierpliwości aby wytrwała w tym strasznym cierpieniu. Pomóż wrócić jej do zdrowia aby z nami mogła być jeszcze przez długi czas, błagam Cię o to Św. Judo Tadeuszu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy31.10.13

    Św. Judo Tadeuszu ... Z całego serca dziękuję Ci za pomoc, którą do tej pory otrzymywałam- zawsze gdy Cię o to prosiłam ... przez Ciebie dziękuję Bogu Ojcu za wszystkie otrzymane Łaski ... Teraz też BŁAGAM o pomoc ... Błagam wstaw się za mną o Łaskę zdrowia dla mojej ciężko chorej Teściowej, Łaskę zdrowia dla mnie w mojej trudnej i ciężkiej chorobie oraz pomoc w zdaniu przeze mnie egzaminu na rzeczoznawcę majątkowego ... Błagam o pomoc ... bo sama z tym wszystkim nie dam rady ... Ufam i wierzę ... i poczekam na Twoja pomoc ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Św.Juda Tadeusz pomógł wyjść kobiecie z mojej miejscowości z ciężkiej choroby miała sepsę po porodzie wykonano jej wiele operacji gdzie wszystkie organy przestały już pracować i biło tylko serce.Lekarze nie dawali Jej żadnych szans.A Jej mąż modlił się do papieża Jana Pawła 2 i do Sw.,Judy Tadeusza.I pomimo żadnych szans na życie żyje i jest zdrowa,a córeczka którą urodziła z cystą na mózgu i jednym pkt w skali Apgar też żyje i świetnie się rozwija pomimo,że lekarze też byli zrezygnowani.Wiara w Boga jest siłą,a modlitwa ma wielką moc uzdrawiania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20.11.13

    Św . Judo Tadeuszu proszę o wsparcie w mojej beznadziejnej sprawie dotyczącej mojego zdrowia jak również sytłacji w moim zyciu osobistym . modle się do Ciebie św .Judo o wsparcie

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy24.11.13

    Św.Judo Tadeuszu otwórz oczy ludziom którzy okradają i krzywdzą innych,spraw żeby zrozumieli swój grzech i przyznali się do swojego błędu i go naprawili, póki mają jeszcze dany czas.AMEN

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy26.11.13

    Sw Judo Tadeuszu prosze wstaw sie za mna i mezem u Pana Jezusa abysmy mogli zostac rodzicami. Prosze spojrz na nasza milosc i pomoz nam zeby przerodzila sie w najpiekniejszy jej owoc jak jest dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy30.11.13

    Sw. Judo Tadeuszu proszę o szczęście w miłości

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy21.1.14

    Kochany Św. Tadeuszu błagam o łaski, opiekę, zdrowie dla mojego syna w tak trudnych, beznadziejnych dla niego sprawach. Św. Tadeuszu proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Jezusa Miłosiernego i Matki Bożej żeby poradził sobie syn ze swoimi problemami. Odsuń od niego ludzi źle mu życzących. Chroń i broń mojego syna, pomóż mu aby wszystkie syna sprawy zakończyły się dla niego korzystnie.
    Najdroższy Święty Tadeuszu , pomóż synowi pozbyć się grzesznych myśli, lęków oraz udręki którą odczuwa , spraw aby kochał swoich bliźnich i czuł niespełnioną radość z obcowania ze swoimi dziećmi, zaprzestał złych rzeczy.
    Aby syn mógł sprawować władzę rodzicielska i nikt nie był w stanie ich rozdzielić.
    Bądź mu wsparciem i orędownikiem w jego sprawach w oczach Najwyższego.
    Proszę pochyl się nad Jego skromną osobą i nie zostawiaj Go w potrzebie.
    Uproś mi też siłę i mądrość żebym umiała go wspierać.
    Proszę
    Twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy9.2.14

    SW Judo Tadeuszu prosze cie za moje malzensto upros nam laske pojednania milosci spraw aby maz wrocil do mnie nie dopusc do rozpadkunaszego malzenstwa daj nam madrosc abysmy zlaczyli sie na nowo pochyl sie nad nami i poprowadz przez zycie jako malzenstwo

    OdpowiedzUsuń
  21. Swiety Judo Tadeuszu jak wielce blagam Cie o litosc nade mna,dlaczego tak ciezko zdac jest mi ten egzamin,dlaczego z mojego powodu cierpia i martwia sie inni,moi rodzice oraz moi najblizszi,o jak ciezko patrzec na czyjes lzy z zwlaszcza lzy Matki,blagam wlej we mnie wiare i ufnosc w Boze postepowanie,Blagam Cie wstaw sie za mna do Przenajswietszej Panki bo mi samej sil juz brak,upadam i gne sie pod krzyzem mym.oh jaki ciezki ten krzyz!Blagam CIE SW Judo przyjdz mi z pomoca!Ukuj serce moje oraz moich najblizszych.

    OdpowiedzUsuń
  22. Swiety Judo Tadeuszu jak wielce blagam Cie o litosc nade mna,dlaczego tak ciezko zdac jest mi ten egzamin,dlaczego z mojego powodu cierpia i martwia sie inni,moi rodzice oraz moi najblizszi,o jak ciezko patrzec na czyjes lzy z zwlaszcza lzy Matki,blagam wlej we mnie wiare i ufnosc w Boze postepowanie,Blagam Cie wstaw sie za mna do Przenajswietszej Panki bo mi samej sil juz brak,upadam i gne sie pod krzyzem mym.oh jaki ciezki ten krzyz!Blagam CIE SW Judo przyjdz mi z pomoca!Ukuj serce moje oraz moich najblizszych.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy12.2.14

    O św Judo prosze Cię o pozytywne rozstrzygnięcie sprawy spadkowej naszego domu rodzinnego aby zostal w naszych rękach .

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy17.2.14

    Świętu Tadeuszu Judo, bardzo Cię proszę o pomoc w znalezieniu jak najlepszej pracy dla mnie, poprawieniu się mojej sytuacji finansowej. Proszę o poczucie własnej wartości, które spadło... tak bardzo potrzebuję zrozumienia i miłości... spraw aby potrafiła z pomocą Bożą ułożyć sobie dobre i szczęśliwe życie, w zdrowiu... Proszę... bardzo... bardzo...
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy19.2.14

    O SWIETY JUDO WYPROS DLA MOJEGO SYNA JAKUBA ŁASKE OD BOGA ABY ZYSKAŁ PRZYJACIOŁ ,BYŁ LEPSZYM UCZNIEM ,ZDROWYM MADRYM CHŁOPCEM ABY CHULIGANI PRZESTALI MMU DOKUCZAC ...BŁAGAM ZTROSKANA MAMA.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy20.2.14

    Swiety Tadeuszu Judo , bardzo prosze pomoz mu wybaczyc, pomoz mu zapomniec, I daj znalesc milosc I stworzyc rodzine w ktorej bedzie mial oparcie. Daj mu nadzieje. Nie chce zeby byl nieszczesliwy. Prosze o to calym moim sercem

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy1.4.14

    Swiety Tadeuszu. Blagam pomoz mojemu synowi wyjsc z nalogow. Natchnij go dobrem, madroscia. Bardzo go kocham, ale nie wiem jak mu pomoc....

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy4.4.14

    Św Judo błagam Cię o pomoc bardzo proszę pozwól dalej rozwijać się miłości mojej i Krzysztofa bardzo go kocham wiem że popełniłam wiele błędów i dlatego mnie zostawił ale proszę o to żeby wrócił wiem że a może wierzę w to że mnie nadal kocha ale się boi ja też się boję ale wiem że nigdy więcej nie popełnie tych błędów co ostatnio i bardzo chcę go odzyskać i znowu być z nim szczęśliwa nie wyobrażam sobie życia bez niego jest mi tak strasznie ciężko nie umiem żyć bez niego a tracę jaką kolwiek nadzieję że on wróci więc bardzo proszę cię o to żebyśmy się znowu zeszli. Wierzę w twoją potęgę i moc

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy14.4.14

    św Judo bardzo proszę o jak najszybszy wyjazd za granicę do pracy razem z narzeczonym oraz żebyśmy dali radę sobie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy15.4.14

    Święty Tadeuszu Judo proszę o zdrowie dla mnie i mojej całej rodziny. Spraw aby badanie na które jestem zapisana nic złego nie stwierdziło.Uproś łaski u Boga dla mojego synka i męża.Przymnóż mi wiary i daj siłę i mądrość w podejmowaniu życiowych decyzji. BOŻE BŁOGOSŁAW NA KAŻDY DZIEŃ.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy23.4.14

    Św. Judo Tadeuszu, proszę cię o to, żeby moje życie wreszcie zmieniło się na lepsze, chcę znaleźć dobrą pracę lub samozatrudnienie, chcę wyremontować swoje mieszkanie, bo mieszkam od wielu lat jak żul na melinie, ponieważ nie stać mnie na jakikolwiek remont, proszę cię Św. Judo, abym oddał wszystkie swoje długi. Proszę cię Św. Judo o zdrowie dla siebie i swojej całej rodziny. Proszę cię abyś mi pomógł żebym był lepszym człowiekiem, odzyskał wiarę i siły, bo chce mieć tyle pieniędzy, aby pomagać innym ludziom. Błagam cię Św. Judo żebym wyremontował swoje mieszkanie, bo już w tych obskurnych ścianach wariuje, niemalże codziennie kłócę się ze swoją partnerką, a chce z nią żyć w zgodzie, bo nie cierpię się z nikim kłócić, błagam cię o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  32. Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o wstawiennictwo u naszego Pana Jezusa Chrystusa za moim przyjacielem, którym targają nalogi. Uproś i naszego Pana łaskę dla niego, aby miał siły i wiarę w to, że w swoim strapieniu zawsze wspiera go Pan Bóg, ponieważ go kocha. Proszę Cię Św. Judo Tadeuszu o wsparcie i wstawiennictwo u Pana w jego codziennej walce o siebie. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy14.6.14

    Kochany swiety judo blagam cie o nadzieje i i wyproszenie mojego blagania u jezusa chrystusa juz dalej nie moge nie mam sily cierpie i widze wszystko w ciemnych barwach. Jestes moja ostatnia nia nadzieja blagam

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy23.6.14

    Drogi Tadeuszu Judo dziękuję z całego serca za pomoc w znalezieniu pracy dla mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy30.6.14

    SWIETY JUDO TADEUSZU! zechciej i na mnie spojrzec,spojrz na moje serce... i ulituj sie. Zanies blagania do Pana i wstaw sie za mna! Pragne szczescia dla mojego Dziecka,pragne slubu,i za meza wlasnie Jego.BOZE PODARUJ MI GO JAKO DAR!

    Dziekuje Maryjo za 4 krotne uratowanie zycia w wypadkach samochodowych,w tym 2 gdzie cala sila uderzenia szla na Dziecko. Dziekuje! i za te sytuacje o ktorych nawet nie wiem. Sw.Rito dziekuje za uwolnienie mnie w przeszlosci z chorego zwiazku z alkoholikiem i za ta sprawe medyczna! Dziekuje! Boze! Dziekuje ze przez ten smutny kryzys w zwiazku dotknales mnie i przemieniles serce! i za to ze widze swoje wady i to co robie zle.Dziekuje! Maryjo Pompejanska Dziekuje,to od Ciebie wszystko sie zaczelo,moja przyjazn i pakt z Bogiem. i prosze URATUJ GO! BLAGAM O MODLITWE O URATOWANIE MOJEGO MALZENSTWA! DZIEJE SIE BARDZO ZLE! MAZ PORZUCIL MNIE I MALA CORKE DLA INNEJ KOBIETY. BLAGAM O CUD! NIECH PAN BOG WEJRZY NA NIEGO OTWORZY MU OCZY NA TO CO ZLE, NAPELNI BOZA MILOSCIA DO NAS, I NECH GO POPROWADZI DO DOMU,GDZIE NA NIEGO CZEKAMY. SW.JOZEFIE POTRZASNIJ NIM!!! O MARYJO POMPEJANSKA RATUJ! RATUJ BO JA JUZ NIC NIE MOGE.... BLAGAM WSZYSTKICH O MODLITWE A CIEBIE SW.ANTONI O WYPROSZENIE TEGO CUDU! ODDAM CALA SIEBIE DLA TEJ MILOSCI! BOZE MOJ NIGDY CIE NIE ZAWIODE JAKO ZONA I MATKA!!!!! JEZU! TY SIE TYM MUSISZ ZAJAC,BLAGAM PANIE JEZU!

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy30.6.14

    21:02
    Gość

    Dziekuje Maryjo za 4 krotne uratowanie zycia w wypadkach samochodowych,w tym 2 gdzie cala sila uderzenia szla na Dziecko. Dziekuje! i za te sytuacje o ktorych nawet nie wiem. Sw.Rito dziekuje za uwolnienie mnie w przeszlosci z chorego zwiazku z alkoholikiem i za ta sprawe medyczna! Dziekuje! Boze! Dziekuje ze przez ten smutny kryzys w zwiazku dotknales mnie i przemieniles serce! i za to ze widze swoje wady i to co robie zle.Dziekuje! Maryjo Pompejanska Dziekuje,to od Ciebie wszystko sie zaczelo,moja przyjazn i pakt z Bogiem. i prosze URATUJ GO! BLAGAM O MODLITWE O URATOWANIE MOJEGO MALZENSTWA! DZIEJE SIE BARDZO ZLE! MAZ PORZUCIL MNIE I MALA CORKE DLA INNEJ KOBIETY. BLAGAM O CUD! NIECH PAN BOG WEJRZY NA NIEGO OTWORZY MU OCZY NA TO CO ZLE, NAPELNI BOZA MILOSCIA DO NAS, I NECH GO POPROWADZI DO DOMU,GDZIE NA NIEGO CZEKAMY. SW.JOZEFIE POTRZASNIJ NIM!!! O MARYJO POMPEJANSKA RATUJ! RATUJ BO JA JUZ NIC NIE MOGE.... BLAGAM WSZYSTKICH O MODLITWE A CIEBIE SW.ANTONI O WYPROSZENIE TEGO CUDU! ODDAM CALA SIEBIE DLA TEJ MILOSCI! BOZE MOJ NIGDY CIE NIE ZAWIODE JAKO ZONA I MATKA!!!!! JEZU! TY SIE TYM MUSISZ ZAJAC,BLAGAM PANIE JEZU!

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy10.7.14

    Błagam Cie Święty Judo o łaskę uzdrowienia dla mojej Żanetki ktora leży w śpiączce po operacji mózgu. Ona jest wszystkim dla mnie i dla swojej Kasi. Proszę Cie jak tylko potrafię wysłuchaj mojej prośby amen.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy14.7.14

    Błagam Cię Święty Judo Tadeuszu odnów więź miłości między Ewą a Wojciechem. Teraz jestem pewna, że ja dużo zawiniłam w naszym związku małżeńskim, nie umiałam odejść z domu rodzinnego.Widziałam w moim mężu same negatywne aspekty, obwiniałam go za wszystko. Przebaczam, mu szczerze, że nie pomagał mi przy dziecku, że nie było go przy mnie przez tyle lat naszego związku małżeńskiego. Proszę Cię niech wróci do kochającej go żony i dziecka, żebyśmy byli razem rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy15.7.14

    Proszę Cię Święty Judo Tadeuszu, żeby mój mąż się nawrócił i żeby wrócił do swojej rodziny. Błagam Cie, żebyśmy umieli sobie wybaczyć i pojednać się na dobra naszego dziecka. Wysłuchaj mojej prośby. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy20.7.14

    Swiety Tadeuszu proszę Cię o łaskę szybkiego znalezienia jak najlepszej pracy dla mojego męża oraz o zdrowie dla naszego Malenstwa i szczęśliwy przebieg ciąży i porodu aby wszelkie zagrożenia minęły. Błagam Cię wstaw się za nami u Boga. Amen.
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy22.7.14

    Święty Judo nie zasługuję na twoją pomoc ale błagam o nią z z całego serca bo dłużej tak nie mogę. Błagam tylko ty możesz wybłagać moje błaganie.Błagam

    OdpowiedzUsuń