Modlitwa do św. Judy Tadeusza

Św. Judo Tadeuszu, spokrewniony z Jezusem Chrystusem i Matką Najświętszą, wybrany do godności apostolskiej, proszę cię przez te przywileje i przez chwałę Twoją, jaką otrzymałeś za trudy apostolskie i męczeństwa, uproś mi u Boga łaskę, której tak gorąco pragnę. Tobie Bóg oddaje w opiekę wszystkich zostających w beznadziejnym położeniu, abyś im przez swe orędownictwo przychodził z pomocą. Wejrzyj przeto i na mnie, uproś mi zmiłowanie Boże, bym wielbił zawsze miłosierdzie Pańskie nade mną, bym w swej nadziei nie był zawstydzony.
 
P. Św. Judo Tadeuszu, orędowniku w sprawach beznadziejnych.
W. Uproś mi zmiłowanie Boże. Amen.

63 komentarze:

  1. Anonimowy1.9.12

    Św. Judo Tadeuszu orędowniku w sprawach trudnych, proszę Cię o pomyślny przebieg ważnego dla mnie spotkania. Proszę aby Damian zrozumiał jak piękna i czysta jest ta miłość która nas łączy i że należy o nią walczyć niezależnie od tego wszystkiego co się wydarzyło. Błagam pomóż nam znowu być razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6.12.12

    Swiety Judo Tadeuszu, blagam Cie o wstawiennictwo u Pana Jezusa w moje uwolnienienie i uzdrowienie ciala i duszy z bulimii, o wybaczenie wszystkich czynow przeciwko pierwszemu przykazaniu jakie popelnilam nieswiadomie i swiadomie, o niedopuszczanie zlych duchow do mojego serca i laske przebudzenia do prawdziwego zycia do ktorego Pan mnie powolal

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13.1.13

    sw Tadeuszu Judo , moj umilowany Patronie, blagam Ciebie o wstawiennictwo do naszego
    Pana Jezusa Chrystusa o uzdrowienie mnie z choroby ktora bardzo mnie dokucza i brak mam juz sil a mam dwoje uczacych sie dzuieci
    dla ktorych takze prosze o laske wiary, milosci do Boga jak i zycia wedlug Bozych przykazan.Boze daj im sily anby mogli skonczys studia i daj im wiele wiary , aby jej nigdy nie stracili.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13.1.13

    Moj umilowany Patronie sw.Tadeuszu JUdo
    prosze pomóż!wyjas mnie z mojej obecnej choroby.Nie mam juz sil a do tego mam zle krazenie.
    Tylko Ty moj sw Patronie mozesz mnie pomoc ,
    o co blagam Ciebie calym moim sercem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy26.1.13

    Modlitwa do Świętego Judy Tadeusza: Św. Judo Tadeuszu, spokrewniony z Jezusem Chrystusem i Matką Najświętszą, wybrany do godności apostolskiej, proszę cię przez te przywileje i przez chwałę Twoją, jaką otrzymałeś za trudy apostolskie i męczeńskie, uprś mi u BOga łaskę, której tak gorąco pragnę: Proszę Cię abym dobre miała wyniki w nauce .

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy27.1.13

    Upros mi Sw Judo umowe o prace i kochanego meza zdrowie dla mamy jak najdluzej

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy5.2.13

    Święty Judo Tadeuszu uproś dla mnie łaskę u Boga, proszę Cię o dar uzdrowienia dla mojego jeszcze nienarodzonego dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21.2.13

    Swiety Judo Tadeuszu - prosze Cie bardzo pomöz mi przy moich Problemach - jestem bez Dochodöw finansowych i mieszkam w ciezkiej Sytuacji. Jest mi źle dotego jak mam znaleźc mieszkanie. Blagam Cie o Cud - daj mi Pomoc aby stanęla na wlasne nogi. Wszyscy wysmiewaja sie ze mnie - z mojego Niedoradzctwa. Nie odwracaj sie odemnie Swiety Tadeuszu i wypros blagam Cie potrzebna Pomoc dla mnie. Jestem samotna z moimi Trudnosciami. Dzisiaj otrzymalam List z Urzedu - balam sie go otworzyc - modlilam sie do Ciebie zeby nic nie bylo niedobrego. Dzieki Ci za wysluchanie mojej Prosby.
    Swiety Judo Tadeuszu prosze pomöż mojemu Synowi, ktöry ma bardzo duze Klopoty. Ty znasz go i wiesz, ze nie mial i nie ma lekko - Pan Bög dal mu bardzo dobre Serce - on pomaga innym. Pomöz mu Swiety Tadeuszu, pomöz nam. Wstaw sie zanami do Jesusa Chrystusa i Pona Boga o Laski dla nas.
    Ja Ci jestem juz i tak bardzo wdzięczna za wszystkie Wspomagania.
    Ja ufam Tobie i chwalę Twoja Wielka Milość

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy24.2.13

    O Serdeczny Patronie Swięty Judo Tadeuszu pomöż nam Bardz proszę Cię - wstaw się za nami do Jesusa Chrystusa i wyjednaj dla nas potrzebne Laski. Abym ja znalazla jak naszybciej mieszkanie i żeby Syna niezwykle trudna Sytuacja na dobre się rozwiazala. Daj nam szanse napoprawę warunköw zyciowych. Ja się juz rozchorowalam przez te duze Problemy. Nie wiem do kogo mam juz się udac w mojej niedoli. Przez tyle lat odczuwam tylko Pogarde i zle reakcje o Ludzi, ktörzy mnie za niedorajdę mają i też mną poniewierają Pomöz mi i mojemu Synowi nasz Ratowniku Swiety Judo Tadeuszu. Bez Twojej Pomocy zginę. JA UFAM W CIEBIE BEZ KONCA i kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy25.2.13

    Święty Judo Tadeuszu blagam Ciebie o Pomoc dla mojego Syna. To on może tylo za Twoją Ofiarną Przyczyną wyjśċ z tej cieżkiej Sytuacji.
    Ja wiem, że Ty nikomu nie odmówisz Pomocy- zlituj się nad nami zlituj się.
    Pochylami nasze Glowy nisko przed Twoją Wielką Dobrotliwością dla każdego kto u Ciebie Ratunku i Rady szuka. Kieruj moim Synem, jego myślami i czuwaj nam nim. Ja Ci powierzam moje Dziecko w Twoją – tak lepiej wiem,
    że wszystko się korzystnie uloży.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy26.2.13

    Święty Judo Tadeuszu Dobry Apostole proszę wyprośċ u Pana Najwyższego i Kochanego Jezusa Chrystusa potrzebne mi Dary i bądź szczególnie teraz - dzisiaj przy mnie. Wtedy będę spokojniejszy i napewno pomyśnie napisaċ moj Egzamin (dzisiaj o 9 godzinie)) . Pomóż mi pomóż…. Dziekuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy26.3.13

    Święty Tadeuszu Judo wstaw się u Boga Ojca naszego, Jezusa Chrystusa i Marii za Dorotą B. o wybudzenie ze śpiączki i wyzdrowienie. W Tobie wiara w pomoc w tej ciężkiej sytuacji. Najbliżsi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy8.4.13

    ŚW Tadeuszu dziękuje Ci za odebrane łaski i cudu proszę żeby córka porzuciła grzeszne życie i nawruciła sie do Pana Boga

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy13.4.13


    Święty Judo Tadeuszu Dobry Apostole proszę wyprośċ u Pana Najwyższego i Kochanego Jezusa Chrystusa potrzebę
    zrozumienia dla mnie i żony jak piękna i czysta może być miłość która nas łączy niech jedno serce drugie zrozumie że należy o nią walczyć niezależnie od tego wszystkiego co się wydarzyło. Błagam pomóż nam znowu być razem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy25.6.13

    Św. Judo Tadeuszu, orędowniku w sprawach beznadziejnych.Wesprzyj mnie w mojej trudnej sytuacji finansowej, wspomóż abym mogła wyjść z długów. Uproś mi zmiłowanie Boże.Św. Judo Tadeuszu, spokrewniony z Jezusem Chrystusem i Matką Najświętszą, wybrany do godności apostolskiej, proszę cię przez te przywileje i przez chwałę Twoją, jaką otrzymałeś za trudy apostolskie i męczeństwa, uproś mi u Boga łaskę, której tak gorąco pragnę. Tobie Bóg oddaje w opiekę wszystkich zostających w beznadziejnym położeniu, abyś im przez swe orędownictwo przychodził z pomocą. Wejrzyj przeto i na mnie, uproś mi zmiłowanie Boże, bym wielbił zawsze miłosierdzie Pańskie nade mną, bym w swej nadziei nie był zawstydzony.
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy5.7.13

    Święty Judo Tadeuszu, znajduję się w beznadziejnej po ludzku bez wyjścia sytuacji.Błagam Cię Orędowniku tych, którzy stracili nadzieję ratunku pomóż mi.W Twoje ręce oddaję mój ból i rozpacz. Błagam pokornie o wstawiennictwo do Boga,bo tylko Pan Bóg może mi pomóc w moim strapieniu. Błagam uproś dla mnie miłosierdzie Boże.Ufam , że przez Twoje wstawiennictwo Pan Bóg uczyni cud w moim życiu i uratuje mnie.
    Błagam nie zostawiaj mnie samej i pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy10.7.13

    Święty Judo dziękuję Ci za opiekę,dziękuję Ci za to, że czuwasz nade mną.Każdego dnia modlę się do Ciebie z nadzieją i pokorą. Proszę Cię wysluchaj moich modlitw i przytul mnie do serca, by wyleczyć mój niepokój.
    Daj mi siłę do walki z codziennymi problemami i spraw bym nie straciła wiary w ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy17.7.13

    Święty Judo Tadeuszu wołam już do Ciebie proszę o pomoc, jasność umysłu dla mnie i dla Adasia...Chłopak jest zagubiony, wyproś u Boga łaski dla niego, pomóż mu podjąć właściwe decyzje, poukładać mu mocno pokręcone życie...ja czasem już opadam z siła,ale następnego dnia dostaje od was owych by go wspomagać,ale czasem jest ciężko daj jemu siły i modre rozwiązania
    Teraz jego sytuacja jeszcze bardziej się skomplikowała bo się zakochał a życie jego jest trudne i on chciałby się zmienić,ale to raczej nieodwzajemnione uczucie a on się chce zmienić dla tej osoby...Proszę niech się zmieni dla siebie dajcie mu siły niech wyjdzie z tego jego trudnego życia

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy1.8.13

    SWIETY JUDA TADEUSZU PATRONIE W SPRAWACH BEZNADZIEJNYCH PROSZE O POMOC W RATOWANIU MALZENSTWA MOJEJ CORKI ANNY Z PHILIPEM. O RATOWANIE RODZINY KTORA JEST NAD PRZEPASCIA,.
    OBYDWOJE NIE CHCA ZGODAY, NIE CHCA ZADNEJ POMOCY.
    OPETANI PRZEZ SZATANA KROCZA W KIERUNKU ZNISZCZENIA TEGO CO BUDOWALI 14 LAT.
    MALE DZIECI GABRIEL 5 LAT I KRZYSIU 3 LATA, SA W MOMECIE GDZIE DLA RODZICOW ZLOSC I ICH DAZENIE DO ROZWODU, JEST MOZE WAZNIEJSZA NIZ DOBRO DZIECI.
    BLAGAM CIE NIE ZOSTAWIAJ ICH I POMOZ IN DOJSC DO ZGODY I ODBUDOWAC TO MALZENSTWO.
    DAJ IM SWIATLO W TYM CIEMNYM TUNELU, BY CHCELI ISC Z TYM SWIATLEM NADZIEI I MILOSCI.
    ZWROC IM ROZUM , KTORY W TYCH TRUDNYCH CHWILACH CHYBA STRACILI.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy6.8.13

    Święty Judo, uproś u Boga łaskę uzdrowienia dla mnie od zniewolenia, które mną zawładneło. Pozwól mi cieszyć się rodziną. Daj siłe by odpierać lęki i spw bym był zdrowy i mógł rozpocząc nowe, lepsze życie, pełne miłości dla Synka i Żony

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy19.8.13

    Święty Judo, wspomóż mnie w walce, daj mi wrócić do rodziny. Naucz mnie Ich mocniej kochać i wybacz mi wszystkie moje winy. Tak długo błądziłem, wbrew Twej woli. Daj mi szansę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy6.9.13

    SW.judo wspomoz mnie roze w mojej sprawie mieszkaniowej.Blagam Ciebie zlituj sie na demna.zeby to sie wyjasnilo zebym nie byla skrzywdzona ulituj sie nad grzesznikiem dziekuje z calego serca..


    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy6.9.13

    Sw.Judo spraw aby moja modlitwa moje blaganie bylo wysluchane zmiloj sie nademna wspomoz zeby sie to wyjasnilo serdecznie prosze umiloj sie nad ta mala grzesnica ....

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy9.9.13

    Św. Judo Tadeuszu,znasz bolączki moje;(wiesz ile łez wypłakałam,ile przeszłam w swoim życiu,ja i moje dzieci,błagam uproś mi łaskę u Boga,nie mam już sił dźwigać tych krzyżykow,które spadaja na moje barki,codzien to gorzej,modlę się do Ciebie Święty Judo od kąd usłyszałam o Twoim istnieniu,Błagam spojrzyj łaskawym okiem na mnie i moją rodzinę,bo jak już się człowiekowi nie chce wracać do swojego domu,to nie jest już dobrze,jestem już u kresu wytrzymałości,Boże daj jakies rozwiazanie niech się skończą już te wszystkie problemy.bo dłużej już tak nie potrafię żyć:(błagam pomóżą

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy10.9.13

    ŚW. JUDO TADEUSZU WSTAW SIĘ ZA MOIM SYNEM, BY POMYŚLNIE ZALICZYŁ EGZAMINY!

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy27.9.13

    Św.Judo Tadeuszu, błagam Cię o siłę psychiczną, o moc, o zdrowie, o bycie oparciem dla moich bliskich, o realizację zawodowych marzeń moich dzieci, o szczęście i błogosławieństwo w naszej rodzinie, o to żebyś nas wspierał i ukierunkowywał każdego dnia.Św. Judo wyproś łaski dla nas o które pokornie proszę - błagam Cię

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy18.10.13

    Święty Judo Tadeuszu, proszę Cię z całego serca o opiekę i pomoc w uproszeniu łask u Pana Boga Wszechmogącego: zdrowia, błogosławieństwa bożego, miłości, wszelkiej pomyślności i harmonii w życiu rodzinnym.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy20.10.13

    Święty Judo Tadeuszu, proszę Cię o pomoc w rozwiązaniu napięć i problemów w mojej rodzinie, aby wrócił spokój i zgoda

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy24.10.13

    Sw Judo Tadeuszu pomóż mojej rodzinie.Bym dała radę wychować syna w tym trudnym czsie w jakim jesteśmy .A mężowi żeby wrócił rozum,by zrozumiał ,że porzucając rodzinę dla dużo młodszej kobiety na dobre mu nie wyjdzie amen

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy28.10.13

    Modlitwa do Świętego Tadeusza Judy ma wielką moc. Prośba moja została wysłuchana. Moja skomplikowana sytuacja finansowa znalazła dobre rozwiązanie a równie dobrze mogła by skończyć się bankructwem. Jestem przekonany o wysłuchaniu mojej modlitwy i wstawiennictwie przed Panem Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy29.10.13

    Święty Judo Tadeuszu, znajduję się w beznadziejnej sytuacji.Błagam Cię Orędowniku tych, którzy stracili nadzieję ratunku pomóż mi i mojej rodzinie.W Twoje ręce oddaję mój ból i rozpacz. Błagam pokornie o wstawiennictwo do Boga,bo tylko Pan Bóg może mi pomóc w moim strapieniu. Błagam uproś dla mnie miłosierdzie Boże.Ufam , że przez Twoje wstawiennictwo Pan Bóg uczyni cud w moim życiu i uratuje moja i mojej rodzinie.
    Błagam nie zostawiaj mnie samej i pomóż nam przeżyć te ciężkie u trudne chwile.Renata z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy3.11.13

    Święty Judo Tadeuszu proszę pomóż znaleźć mojemu mężowi drogę do Boga i uwolnij go z choroby alkoholowej.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy11.11.13

    Święty Judo Tadeuszu proszę pomóż mi uwolnić się od długów,żeby my mogli żyć godnie.Żeby moim dzieciom niczego nie brakowało.I pomóż znaleść kupca na działkę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy13.11.13

    Święty Judo Tadeuszu , Błagam Cie spraw bym przestał czuć cierpienie które jest we mnie.Bym uwolnił się od złych duchów i był postrzegany przez ludzi w innych sposób.Nie chciałbym także czuć nienawiści do ludzi i dażyć ich miłoscią braterską.Dopomóż mi O Święty Tadeuszu..Wstaw się za mna do Pana Jezusa.Dziekuje za kazda wysłuchaną prośbe

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy20.11.13

    Święty Judo Ty wiesz, proszę pomóż. Już raz mi pomogłeś. Jest beznadziejnie. Błagam

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy22.11.13

    Św.JUDO Tadeuszu proszę Cię o pomyślne leczenie mojego męża,wspomóż lekarzy swoim wstawiennictwem.Błogosław nam.Proszę wyrwij z długiej śpiączki Olę córeczkę Pani Ewy.AMEN

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy25.11.13

    Sw. Judo Tadeuszu prosze Cie pomoz mi w mojej trudnej sytuacji, pomoz mi do mojego powrotu do domu uzbierac tyle pieniedzy zebym mogla godnie spedzic te swieta w gronie moich najblizszych i abym nie musiala sie martwic jak mam dalej zyc. Pomoz mi prosze Sw. Judo Tadeuszu w Tobie pokladam moje nadzieje

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy3.12.13

    Kochany Św. judo Tadeuszu Orędowniku spraw trudnych z całego serca proszę Cię o wstawiennictwo w intencji zdrowia mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy26.12.13

    NAJDROZSZY SW:JUDO TADEUSZU::CALYM SERCEM BLAGAM CIE ABY MOI SYNOWIE
    MNIE ZABRALI STAD GDZIE JESTEM I WIERZE
    ZE TAK SIE STANIE

    TWOJA WIERNA CZCICIELKA

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy4.1.14

    ŚWIĘTY TADEUSZU JUDO wyproś mi łaskę o którą tak gorąco Cibie proszę.Tak bardzo na Ciebie liczę.Wierzę,że nasz ukochany Pan Jezus Chrystus za Twoim pośrednictwem nas wysłucha.
    Gorąco na Ciebie liczę. D.O.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy13.1.14

    Święty Judo Tadeuszu. Proszę Cię o wstawiennictwo za mną w dniu jutrzejszym, żeby sytuacja, w jakiej się znalazłam, miała pomyślny dla mnie finał. Proszę, wesprzyj mnie swoją łaską w codzienności życia, daj mi siłę, żebym mogła jeszcze walczyć o godne życie dla siebie i swojego synka.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy31.1.14

    Św. Judo Tadeuszu proszę wysłuchaj mojej modlitwy i spraw aby została wysłuchana AMEN

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy31.1.14

    Św. Judo Tadeuszu proszę wysłuchaj mojej modlitwy i spraw aby została wysłuchana AMEN

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy13.2.14

    Św.Judo Tadeuszu uproś mi u Pana Boga łaskę i pomóż wyjść mojemu synowi Dawidowi z choroby alkoholowej.Modlę się nieustannie bo zagubił się i pogrąża .Popadł w długi,stracił rodzinę ,stał się agresywny i otępiały na moje słowa i rady.Pomóż mi ,błagam .Amen

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy25.2.14

    Święty Judo Tadeuszu moje intencje modlitwo prośby kieruję do Ciebie prosząc o wysłuchanie i spełnienie wysłuchaj i wspomóż uproś Boga by był nam łaskawy bardzo potrzebujemy zdrowia i sił by nam dopisywało radości w życiu i każdego dnia ochrony i bezpieczeństwa miłości uczciwych ludzi wobec nas dobroci i pieniążków pracodawców hojnych uczciwych i szanujących naszą pracę zgody i pokoju,mariuszowi dziesięciopaletówki potrzebna mu jest,hubertowi stałej pracy z umową i większej pensji by był zdolny samodzielnie się utrzymać,karolowi ukończenia szkoły zdaniu matury i możliwości studiowania mieszkania i pracy godziwych zarobków nam mieszkania trzy pokoje z windą bo wiesz że mamy niepełnosprawnego jemu też trzeba polepszyć ,dobrych związków szczęśliwych rodzin lekkości w życiu opieki i wsparcia aniołów, dopomóż Judo Tadeuszu wymódl spełnienie próśb intencji proszę ,dziękuję Ci o Święty Judo Taduszu za pomoc i wsparcie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy4.5.14

    Byłam dziś u Ciebie Święty Judo Tadeuszu.... Proszę Cię wstaw się u Pana Naszego w sprawach niezwykle trudnych dla mojej rodziny. Ty wiesz już wszystko, i Ty jeden możesz pomóc mnie i moim bliskim... Proszę, wysłuchaj moich próśb. Dzisiaj mój syn będzie zdawał maturę, proszę Cię o opiekę nad nim, aby egzaminy poszły pomyślnie, aby znał odpowiedzi na pytania, które otrzyma, aby jego myśli były jasne, a odpowiedzi prawidłowe oraz aby stres go omijał z daleka. Bardzo Cię o to proszę Święty Judo Tadeuszu mój orędowniku.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy6.5.14

    Święty Judo Tadeuszu, dziękuję Ci za dzisiejszy dzień i proszę o opiekę nad moim synem, proszę o pozytywny wynik jego egzaminu, wstaw się za nim u Pana Naszego. Nieustannie proszę Cię, abyś został naszym orędownikiem w naszej beznadziejnej sprawie, przez którą wszyscy cierpią. Proszę pomóż nam Święty Judo Tadeuszu, wysłuchaj mojej prośby i wstaw się za nas...

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy7.5.14

    Święty Judo, uproś u Pana Boga łaskę dla mnie i dla mojej rodziny, bardzo Cię o to proszę. Sprawy o które Cię proszę sprawiają, że ciężko mi żyć, smutne myśli związane z niepowodzeniem odbierają radość życia, zatruwają mnie i moją rodzinę. Bardzo Cię proszę wstaw się za nami i ocal nas.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy11.5.14

    Święty Judo proszę Cię o opiekę nade mną i moją rodziną, spraw proszę aby wszystkie beznadziejne sprawy znalazły szczęśliwy finał. Proszę wysłuchaj mnie...

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy15.5.14

    umilowany sw tadeuszu JUDO; CALYM SERCEM CHCE CIEBIE PROSIC PRZEZ WSTAWIENNICTWO DO mATENKI nAJSWIETRZEJ
    ABY GUZ KTORY MA W GLOWIE MOJ NAJMLODSZY SYN ZAGINOL I WIECEJ NIE WROCIL
    PROSZE ciebie tez o wstawiennicttwo aby moja choroba odeszla odemnie raz na zawsze bo nie mam sily. nie moge chodzic nawet sie schylic.wierze moj umilowany Patronie ze mnie nie opuscisz
    twoja wierna czcicielak Anna

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy15.5.14

    umilowany sw tadeuszu JUDO; CALYM SERCEM CHCE CIEBIE PROSIC PRZEZ WSTAWIENNICTWO DO mATENKI nAJSWIETRZEJ
    ABY GUZ KTORY MA W GLOWIE MOJ NAJMLODSZY SYN ZAGINOL I WIECEJ NIE WROCILPROSZE ciebie tez o wstawiennicttwo aby moja choroba odeszla odemnie raz na zawsze bo nie mam sily. nie moge chodzic nawet sie schylic.wierze moj umilowany Patronie ze mnie nie opuscisz
    twoja wierna czcicielak Anna

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy15.5.14

    umilowany sw tadeuszu JUDO; CALYM SERCEM CHCE CIEBIE PROSIC PRZEZ WSTAWIENNICTWO DO mATENKI nAJSWIETRZEJ
    ABY GUZ KTORY MA W GLOWIE MOJ NAJMLODSZY SYN ZAGINOL I WIECEJ NIE WROCIL
    PROSZE ciebie tez o wstawiennicttwo aby moja choroba odeszla odemnie raz na zawsze bo nie mam sily. nie moge chodzic nawet sie schylic.wierze moj umilowany Patronie ze mnie nie opuscisz
    twoja wierna czcicielak Anna

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy31.5.14

    Święty Judo, uproś u Pana Boga łaskę dla mnie i dla mojej rodziny, bardzo Cię o to proszę. Sprawy o które Cię proszę sprawiają, że ciężko mi żyć, smutne myśli związane z niepowodzeniem odbierają radość życia, zatruwają mnie i moją rodzinę. Aby wszystkie beznadziejne sprawy znalazły szczęśliwy finał. Proszę wysłuchaj mnie..Bardzo Cię proszę wstaw się za nami i ocal nas.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy5.6.14


    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o codzienna opiekę dla całej mojej rodziny, bron przed nałogami i pozwól odnaleźć własną drogę życiową. Broń przed bezrobociem.Paweł.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy7.6.14

    ŚW.Judo Tadeuszu proszę o łaskę i pomyślne rozwiązanie trudnych spraw od lat , które uwsteczniają moje życie i czynią je tak niestabilnym. Z nadzieją liczę na twoje wstawiennictwo, w moich prośbach.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy9.6.14

    Swiety Judo Tadeuszu polecam Tobie w opiece moich synow. Wstaw sie za nimi do Twojego Pana i Brata, Jezusa Chrystusa.
    Ojciec

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy13.6.14

    Dopomoz Swoja Modlitwa Swiety Judo Tadeuszu Bracie Chrystusowy moim synom.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy14.6.14

    Swiety Judo Tadeuszu miej w opiece moich synow.

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy21.6.14

    Swiety Judo Tadeuszu, blagam Cie wstaw sie do Twego Brata Jezusa Chrystusa by syn moj David byl zdrowy i wyszedl z tej beznadziejnej sytuacji finansowej i znalazl prace.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy30.6.14

    Swiety Judo Tadeuszu, blagam Cie wstaw sie do Twego Brata Jezusa Chrystusa by syn moj David byl zdrowy i wyszedl z tej beznadziejnej sytuacji finansowej i znalazl prace.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy1.7.14

    Święty Judo Tadeuszu Orędowniku sprawach trudnych proszę Cię o pomoc .Jestem w bardzo trudnej sytuacji wychowuje sama córeczkę ,która jest chora wstaw się do swojego brata Jezusa Chrystusa aby ją uzdrowił .oraz Judo Tadeuszu dopomóż i mnie . sama wychowuje córkę popadłam w potężne długi finansowe z ,którymi sobie nie radze przyznali mi komornika sądowego niestety nie mam z czego płacić ledwo wiąże koniec z końcem . Wstaw się również za mnie do Jezusa Chrystusa aby poprowadził mnie i pomógł mi wyjść z tej trudnej i beznadziejnej sytuacji finansowej Uproś u Boga który nas kocha i jest wszechmogący o łaskę dla nas oraz o pomoc ,którą tak gorąco pragnę z całego serduszka

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy5.7.14

    Swiety Judo Tadeuszu, blagam Cie wstaw sie do Twego Brata Jezusa Chrystusa by syn moj David byl zdrowy i wyszedl z tej beznadziejnej sytuacji finansowej i znalazl prace.

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy25.7.14

    Święty Judo Tadeuszu proszę wysłuchaj próśb zrozpaczonych matek i ojców

    OdpowiedzUsuń