Modlitwa do św. Judy Tadeusza

Św. Judo Tadeuszu, spokrewniony z Jezusem Chrystusem i Matką Najświętszą, wybrany do godności apostolskiej, proszę cię przez te przywileje i przez chwałę Twoją, jaką otrzymałeś za trudy apostolskie i męczeństwa, uproś mi u Boga łaskę, której tak gorąco pragnę. Tobie Bóg oddaje w opiekę wszystkich zostających w beznadziejnym położeniu, abyś im przez swe orędownictwo przychodził z pomocą. Wejrzyj przeto i na mnie, uproś mi zmiłowanie Boże, bym wielbił zawsze miłosierdzie Pańskie nade mną, bym w swej nadziei nie był zawstydzony.
 
P. Św. Judo Tadeuszu, orędowniku w sprawach beznadziejnych.
W. Uproś mi zmiłowanie Boże. Amen.

4 komentarze:

  1. Święty Judo Tadeuszu dziękuję Ci , że wstawiasz się za mną do Pana Jezusa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Święty Judo Tadeuszu proszę wstaw się do Pana Jezusa o długie życie i dobre zdrowie dla mojego taty. Proszę też o opiekę nad moim synem Miłoszem, dopomóż mu w odnalezieniu swojej tożsamości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Święty Judo Tadeuszu proszę Cię wyproś u Pana Jezusa, jeśli jest taka Jego wola, długie życie mojego taty. Oby żył w zdrowiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy5.8.23

    Św. Tadeuszu Judo proszę pomóż mi w tej trudnej sytuacji w jakiej się znalazłem.

    OdpowiedzUsuń