Modlitwa do patrona rzeczy najtrudniejszych

O św. Tadeuszu, który byłeś godzien zaliczać się do rodziny Zbawiciela, Najświętszej Panny i św. Józefa, pozdrawiam Cię przez Najświętsze Serce Jezusowe, przez to Najświętsze Serce chcę nieść chwałę Bogu i składać dzięki za łaski Tobie udzielone. Padłszy na kolana, proszę Cię pokornie przez to Najświętsze Serce, wejrzyj na mnie litościwie, nie gardź mą korną prośbą, a ufność moja niech nie będzie zawstydzoną. Tobie Bóg użyczył łaski, że swoją możną przyczyną przychodzisz ludziom z pomocą w beznadziejnych okolicznościach.
O przyjdź mi z pomocą, bym mógł zmiłowanie Pańskie uwielbiać na wieki. Całe życie moje wdzięcznym Ci będę i zostanę gorliwym Twoim czcicielem. Amen.

W: Ks. J. Pachucki TJ, Nowenna do św. Judy Tadeusza, Wrocław 2006.

16 komentarzy:

  1. Anonimowy8.8.22

    Święty Judo Tadeuszu uratuj moich najukochańszych - męża i syna. Błagam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2.5.23

    Św. Judo Tadeuszu z całego serca proszę o zdrowie dla mojej mamy Barbary i dobre wyniki z biopsji 4 maja

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy3.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy i dobre wyniki biopsji; o to,żeby moja mama nie musiała mieć zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy i babci. Proszę z całego serca o pomoc, wytrwałość i opiekę. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14.5.23

    Św Judo proszę o dobre wyniki badań dla mojej mamy Barbary. Błagam. Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14.5.23

    Św Judo proszę o dobre i racjonalne myśli dla mnie i zdrowie. Błagam. Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i szczęśliwy przebieg operacji. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mnie, dobre myśli i cierpliwość. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy4.6.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i szczęśliwy przebieg operacji 6 czerwca. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy13.6.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i bardzo dobre wyniki; Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy15.6.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i bardzo dobre wyniki z histopatologii.Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19.6.23

    Św. Judo Tadeuszu dziękuję za pomoc w trudnych sytuacjach i bardzo dobre wyniki mojej mamy Barbary. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy4.8.23

    Św. Tadeuszu Judo proszę Cię o pomoc w tej beznadziejnej sytuacji w jakiej jestem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy5.8.23

    Św. Tadeuszu Judo, czuję, że jesteś przymnie w tych trudnych dniach i nie opuszczasz mnie w potrzebie,

    OdpowiedzUsuń
  15. Święty Judo Tadeuszu dziękuję Ci, że pomagasz mi w zdrowiu. Proszę Cię wskaż mi drogę, jak mam postępować aby Pan Jezus przebaczył mi grzechy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy6.12.23

    Święty Judo Tadeuszu proszę Cię spraw aby Pan Jezus spojrzał w moim kierunku i w swej dobroci obdarował mnie łaską uzdrowienia z chorób, na które choruję.
    Krzysztof

    OdpowiedzUsuń