Modlitwa w chorobach i dolegliwościach

O miłosierny apostole Pański, który stałeś się narzędziem uzdrowienia, ponieważ czyniłeś cuda przynoszące ulgę biednym chorym i cierpiącym, zwracam się do ciebie w mojej chorobie [podaj rodzaj choroby], ufając, że dzięki twojemu orędownictwu otrzymam z łaski Pana uwolnienie, szczęście i zdrowie. Wdzięczny za pomoc, jaką mam nadzieję otrzymać za twoim wstawiennictwem, obiecuję, że będę starał się przeżywać wszystkie dni mojego życia w większej świętości, by uzyskać od Pana nagrodę, jaką daje On swoim dobrym i wiernym sługom.

Ojcze nasz - Zdrowaś Maryjo - Chwała Ojcu

za: Święty Juda Tadeusz. Patron od spraw beznadziejnych, Wyd. Esprit, Kraków 2018

119 komentarzy:

  1. Anonimowy1.7.22

    Święty Judo Tadeuszu proszę o opiekę i zdrowie dla całej rodziny a szczególnie proszę o zdrowie dla mnie i mojego męża Proszę wstaw się za nami do Pana Boga i Najświętszej Panienki

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5.7.22

    Błagam o gorący szturm do nieba , o zdrowie córki Marty i jej dzieciątka, aby nie zaraziła się i nie zachorowała na covid, od chorej siostry. Mateńko Błagam o ich zdrowie! Jezu ratuj! Ty się tym zajmij!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11.7.22

    O miłosierny apostole Pański, który stałeś się narzędziem uzdrowienia, ponieważ czyniłeś cuda przynoszące ulgę biednym chorym i cierpiącym, zwracam się do ciebie w chorobie Ojca [rak jelita grubego], ufając, że dzięki twojemu orędownictwu otrzyma On z łaski Pana uwolnienie, szczęście i zdrowie. Wdzięczny za pomoc, jaką mam nadzieję otrzyma za twoim wstawiennictwem, obiecuje, że będzie starał się przeżywać wszystkie dni swojego życia w większej świętości, by uzyskać od Pana nagrodę, jaką daje On swoim dobrym i wiernym sługom.

    Ojcze nasz - Zdrowaś Maryjo - Chwała Ojcu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy2.8.22

      Proszę o cud uzdrowienia z choroby i uniknięcia operacji dla siebie

      Usuń
    2. Anonimowy2.8.22

      Proszę o wyjście z nałogu dla Szwagra

      Usuń
    3. Anonimowy23.1.24

      Święty Judo Tadeuszu błagam o zdrowie dla syna dla córki wnuczka i mamy. Szczególnie syn potrzebuje pomocy. Błagam o uzdrowienie. Proszę Dobrych Ludzi o modlitwę za nas a ja za Was będę się modlić.

      Usuń
    4. Anonimowy13.2.24

      Św. Judo Tadeuszu błagam o zdrowie dla syna Wojtka. O rozwiązanie sprawy z neuroborelioza zeby wyzdrowiał ze wszystkich chorób. Amen. Jezu ufam Tobie

      Usuń
  4. Anonimowy14.7.22

    ŚWIĘTY JUDO TADEUSZU BLAGAM CIE O UZDROWIENIE MAMY I SIOSTRY.BLAGAM TEZ O UZDROWIENIE DUSZY I ROZUMU SIISTRZENCA I SZWAGRA

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15.7.22

    Św. Tadeuszu Judo, błagam o uzdrowienie i nawrócenie mojej córki Natalii. Proszę, spraw, by przestała krzywdzić siebie i mnie - jej kochającą mamę. Uczyń, proszę, by żyła w czystości i przestała spotykać się z nieodpowiednimi osobami. Wiem, że proszę o cud, ale wierzę, święty Judo, że za Twoim wstawiennictwem jest to możliwe. Bóg zapłać wszystkim, którzy pomodlą się w tej intencji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17.7.22

    Święty Judo Tadeuszu dopomóż Asi donosić zdrowe dzieciątko, wyproś też dla mnie i moich dzieci łaskę zdrowia i zdrowe dzieciątko u Marleny. Wielkie Bóg zapłać za to co wcześniej zrobiłeś dla nas wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy24.7.22

    Święty Judo Tadeiszu wybłajaj proszę Cię u Boga łaskę zdrowia dla mnie. Pomóż przetrwać ten ciężki czas dla mnie. BEATA

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy24.7.22

    Święty Judo Tadeuszu, błagam o uzdrowienie dla mojego syna Michała, pomóż mu w jego chorobie i cierpieniu z tego powodu, wierzę, że za Twoim wstawiennictwem tak się stanie, błagam nie opuszczaj go w tej beznadziejnej sytuacji. Pomóż rozwiązać jego trudne sprawy i komplikacje z dawnych lat.



    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy29.7.22

    Św Judo nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych błagam o uratowanie mojej nogi i o powrót do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy29.7.22

    Św Judo błagam o uzdrowienie mnie wierzę że za Twoim wstawienictwem skończy mi się problem zdrowotny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy31.7.22

    Święty Judo Tadeuszu błagam Cię o wstawiennictwo. Wyjednaj mi łaskę zdrowia. Ja nędzny proch i pył w całej pokorze błagam

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy9.8.22

    Swiety Judo uproś łaskę u Boga o uzdrowienie mojej córki Karoliny. Bóg zapłać🙏. Maria

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy11.8.22

    Święty Tadeuszu Judo, błagam Cię o wstawiennictwo i łaskę u Boga i jego syna Jezusa Chrystusa oraz Najświętszej Marii Panny o zdrowie dla moich bliskich, całej rodziny oraz dla mnie żeby przestało mnie boleć i żebym był zdrowy. Wiem, że bardzo zgrzeszyłem, że często błądzę, że wiele razy
    obiecywałem, a mimo to błądziłem. Błagam o wybaczenie i obiecuję poprawę oraz naprawienie moich grzechów. Bóg zapłać. Marcel

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy25.8.22

    Święty Judo Tadeuszu błagam Cię o wstawiennictwo u Matki Boskiej i Boga Ojca Wszechmogącego o zdrowie dla moich synów i wnuczki. Wiem że nie jestem idealnym dzieckiem bożym i wiele razy moje problemy odsuwały mnie od Boga. Ale postaram się zmienić swoje życie dla dobra mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy26.8.22

    Proszę o pomoc wiadomej Bogu sprawie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23.11.23

      Święty Judo Tadeuszu dziękuję za wszystkie łaski .Proszę o zdrowie dla całej w szegóności dla Ludzi Julii.

      Usuń
  16. Anonimowy26.8.22

    Proszę o zdrowie dla siebie wyleczenie z ciężkiej choroby . Zdrowie dla całej rodziny . Zdrowie dla członka rodziny . Dla syna o właściwą w życiu drogę wyjście z nałogu .

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy28.8.22

    O zdrowie dla wujka

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy29.8.22

    Proszę o miłosierdzie Boże dla Zofii z Florydy i jej ulżenie w chorobie .Święty Judo w Tobie nadzieja i w Bogu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy30.8.22

    Święty Judo, proszę wstaw się do Pana Naszego z prośbą o zdrowie, błogosławieństwo i miłosierdzie dla całej rodziny Kroik. Kto, jak nie Bóg nam pomoże. Amen

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy31.8.22

    Anonimowa 31.08.22.
    Święty Judo Tadeuszu, błagam o cudowne uzdrowienie dla mnie, mojego syna wyjścia z nałogu nawrócenie i o zdrowie dla córki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy16.9.22

    Święty Judo Tadeuszu proszę wstaw się za mną w mojej chorobie u Pana Boga i jego syna Jezusa Chrystusa oraz u Przenajświętszej Panny Maryi. Jezu ufam Tobie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy21.9.22

    Święty Judo, proszę o zdrowie i dobre samopoczucie, dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy21.9.22

    Sw.Judo Tadeuszu wstaw się do Boga Ojca o zdrowie dla mojej córki Eweliny którą jest w szpitalu Błagam o ratunek dla nie Amen

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy25.9.22

    Św Judo proszę cię o zdrowie mam mięśniaki macicy guz na jajniku i kamień w woreczku żółciowym

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy26.9.22

    Błagam o zdrowie dla mojego męża i córki.amen

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy9.10.22

    Sw Judo Tadeuszu proszę cię wypros łaskę zdrowia dla mojego meza Andrzeja

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy12.10.22

    Święty Judo Tadeuszu proszę o łaskę dla mamy aby się nie męczyła .Święty Judo Tadeuszu opiekuj się moją Mamą

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy15.10.22

    Święty Judo Tadeuszy, proszę Cię o wsparcie w wyjściu z choroby bezpłodności. Ześlij na mnie dar macierzyństwa. Błagam Cię, wesprzyj mnie i wyproś łaskę zdrowia i zajścia w ciąże.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy16.10.22

    Błagam wspaniały orędowniku w sprawach trudnych o zdrowie dla Dominiki, Justynki i swoje, żebyśmy byli zdrowi i cieszyli się długim życiem. Żebyśmy nie mieli żadnej poważnej i strasznej choroby, a wszelkie dolegliwości ustąpiły. Błagam Cię o wsparcie i modlitwę oraz wyproszenie łaski zdrowia i odpuszczenia moich grzechów u Pana Boga. Chcę Ci dziękować i obiecuję, że będę starał się z całych sił kroczyć drogą miłości do Pana Boga i dziękował Tobie za uproszenie moich prósb. Raz jeszcze Bóg zapłać.
    Bóg zapłać, Amen

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy18.10.22

    Święty Judo proszę Cię zaopiekuj się mną.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy18.10.22

    Święty Judo Tadeuszu uzdrów moje serce.Blagam wstaw się za mną do Matki Najświętszej i Jezusa .

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy18.10.22

    Wspaniały orędowniku Św. Tadeuszu Judo błagam o zdrowie dla mojego tatusia Czesława żeby badania wykazały nic groźnego i żeby był zdrowy i żył długo i szczęśliwie. Proszę o łaskę zdrowia dla taty i Dziekuje z serca Tobie Święty Judo w trudnych i beznadziejnych sytuacjach o wsparcie, pomoc i wstawiennictwo u Pana Boga. Bóg zapłać. Dziękujesz serca. Marcel

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy6.11.22

    Sw Judo błagam Cię o moje uzdrowienie z choroby

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy7.11.22

    Św.Judo Tadeuszu choroba mojej wnuczki Wiktorii mimo leczenia rozwija się. My i ona nie mamy już sił patrzeć na jej cierpienie.Blagamy Cię o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy9.11.22

    Święty Judo błagam cię o uzdrowienie mojej corki Laury z Neuralgii głowy i z wszelkich stanów lekowych

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy9.11.22

    Sw Judo proszę Cię wybłagaj u Boga moje uzdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy9.11.22

    Sw Tadueszu Judo ubłagaj proszę uzdrowienie dla mamy, wstaw się za nią, błagam ze wszelkich sił

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy18.11.22

    Święty Judo Tadeuszu błagam o cud uzdrowienia mnie z moich chorób , proszę wstaw się za mną do Pana,Jezu ufam tobie Ty się tym zajmij 🕊️😇🌹❤️🙏🏻

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy23.11.22

    Św.Judo Tadeuszu wyproś łaskę zdrowia dla mojego ciężko chorego brata Tadeusza. Proszę cię o dobre wyniki badań .Błagam cię wspaniały orędowniku o wsparcie i modlitwę dla niego i wszystkich cierpiacych. Jezu ufam tobie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy1.4.23

    Święty Judo Tadeuszu błagam Cię o uzdrowienie mojego syna z jego choroby, ciężkiej dolegliwości i pociesz go w tym utrapieniu i uwolnij

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy13.4.23

    Św. Tadeuszu Judo bardzo Cie proszę wstaw się za moją prośbą o uzdrowienie nog mojej Mamy u Boga Ojca Wszechmogacego. Syna jego Jezusa Chrystusa i Ducha Swietego.Nich dobry Bóg udzieli nam swojego miłosierdzia i wysłucha prośby moje.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy13.4.23

    SW. Judo Tadeuszu dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy13.4.23

    SW.Judo Tadeuszu proszę o zdrowie i pomoc dla mojego syna w rozwiązaniu pomyślnym trudnej sprawy .

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy13.4.23

    SW. Judo Tadeuszu proszę o pozytywne załatwienie sprawy dla mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy25.4.23

    Święty Tadeuszu Judo prosze Cię o łaskę uwolnienia od nałogu oraz o łaskę dla moich dzieci. Weź je pod swoje skrzydła.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy2.5.23

    Święty Tadeuszu Judo proszę Cię o łaskę zdrowia dla mojej córki aby mogła sama chodzići o zdrowie dla mojego syna proszę Cię o modlitwę i wstawiennictwo do Pana Boga aby wysłuchał moich próżb

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy2.5.23

    Święty Tadeuszu Judo błagam ocudowne uzdrowienie mojej córki

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy4.5.23

    Św.Tadeuszu Judo proszę o łaskę wyleczenia dolegliwości nóg bo bardzo cierpię a chce być sprawna dla mojego męża bo chóroba odbiera mu zdrowie i potrzebuje mojej opieki.PROSZE Z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy11.5.23

    Święty Judo Tadeuszu uzdròw mnie z moich chorób łuszczycy, niedoczynności tarczycy, Hashimoto, insulinooprnosci ,otyłości,błagam o cud 🕊️❤️😇🌹🙏🏻

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy14.5.23

    Święty Judo Tadeuszu,Ty wszystko wiesz błagam Cię o łaskę uzdrowienia z moich chorób .Jezu ufam tobie Ty się tym zajmij ,,kocham Cię Panie Królu mój.🕊️❤️🌹😇🙏🏻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy28.5.23

      SW.Judo Tadeuszu. błagam z całego serca o zdrowie dla mojej córki.Od 5 miesięcy żyje w potwornym bólu z powodu uszkodzenia nerwu trójdzielnego po usunięciu zęba
      ..Nie ma leków które uśmierzyłyby ból.Blaga cierpiąca razem z nią Matka

      Usuń
  51. Anonimowy27.5.23

    Sw.Judo Tadeuszu proszę o wstawiennictwo u Pana wszechmogącego o uzdrowienie mojego syna i córki .Jezu ufam Tobie Ty się Tym zajmnij.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy28.5.23

    SW.Judo Tadeuszu błagam o usunięcie bólu umojej córki Ani.Blaga Cię Matka

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy8.6.23

    SW. Judo Tadeuszu pomóż proszę o uzdrowienie mnie z choroby i dobre wyniki badań

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy8.6.23

    SW.Judo Tadeuszu proszę o zdrowie dla mojego syna , żeby wyszedł z tego nałogu , obrał odpowiednią właściwą drogę w życiu.Prosze pomóż .Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy8.6.23

    SW.Judo proszę o pomoc dla mojego syna , w wiadomej dla Boga sprawie . Dziękuję za dotychczasową pomoc .

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy14.6.23

    Święty Judo Tadeuszu, proszę o zdrowie dla mojej siostry Haliny, która cierpi z powodu ogromnego bólu nóg po udarze, zawrotów głowy, czerwienicy i nadciśnienia. Błagam o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy15.6.23

    SW. Judo Tadeuszu proszę cię o uzdrowienie . Dobre wyniki badania . Proszę też o zdrowie i szczęście dla dzieci i wnuków . Całej rodziny . Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy15.6.23

    SW. Judo Tadeuszu proszę o pomoc dla chorego wnuczka i zdrowie dla jego rodziców .

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy15.6.23

    SW. Judo Tadeuszu proszę o opiekę dla mojego syna żeby pomyślnie zdał egzaminy .

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy18.6.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i bardzo dobre wyniki z histopatologii.Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy25.6.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary .Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy28.6.23

    Święty Judo Tadeuszu,bardzo proszę o łaskę zdrowia dla siebie w chorobie białaczki,bardzo proszę, dziękując za wszystkie otrzymane laski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy9.7.23

      Sw. Judo Tadeuszu pomóż proszę przerwać w pracy gdzie atmosfera jest poprostu straszna . Pomóż bo psychika nie wytrzymuje

      Usuń
    2. Anonimowy9.7.23

      Sw. Judo Tadeuszu proszę o zdrowie dla mnie i całej rodziny .. Dla syna żeby skończył z tym towarzystwem obrał właściwą drogę .

      Usuń
  63. Anonimowy5.7.23

    Sw. Judo Tadeuszu proszę o zdrowie dla całej rodziny. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy5.7.23

    Sw. Judo Tadeuszu proszę o dobre relacje w pracy , pomóż proszę wiadomej ci sprawie .

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy5.7.23

    Sw. Judo Tadeuszu pomóż mi w ciężkiej chorobie , dobre wyniki badań . Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy17.7.23

    św. Judo Tadeuszu, proszę by moja przyjaciółka Marta była jutro odważna na pobieraniu biopsji i by biopsja nie wykazała żadnej choroby. I by potem Marta miała silną wolę wytrwać w zdrowiu do późnej starości

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy18.7.23

    Sw judo proszę cię o zdrowie dla taty bo jest w.bardzo złym stanie po operacjach

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy20.7.23

    Święty judo proszę cię po modlitwę uzdrowienia dla mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy20.7.23

    Proszę o cud uzdrowienia mojego taty bo jest po operacjach w ciężkim stanie

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy23.7.23

    Sw Judo Tadeuszu proszę o uzdrowienie , dobre samopoczucie żeby choroba nie wróciła . Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy23.7.23

    Sw. Judo Tadeuszu proszę o uzdrowienie nie pozwól żeby on powrócił , błagam

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy25.7.23

    Sw Judo proszę wybłagaj u Boga moje uzdrowienie. Proszę o dobre wyniki badań.

    OdpowiedzUsuń
  73. Święty Judo Tadeuszu dziękuję Ci, że mnie wspomagasz w moich chorobach. Nie opuszczaj mnie i proszę błagaj Pana Jezusa aby obdarzył mnie łaską uzdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy7.8.23

    Św Judo Tadeuszu ,wyłącz moją prawą rękę abym mógł bez lęku rozdawać to co nam najcenniejszego zostawił Nasz Pan Jezus Chrystus.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy5.9.23

    ŚWIĘTY TADEUSZU ratuj i uwolnij od choroby nowotworowej nie pozwól cierpieć a jeśli jest inna wola Pana Boga zabierz mnie w oblicze swojego królestwa Bożego

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy10.9.23

    Błagam o uzdrowienie mojego syna z choroby i zaburzenia psychicznego, błagam o przywrócenie mu w pełni zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy15.9.23

    Święty Judo Tadeuszu proszę Cię o zdrowie dla mojego synka Eryka, żeby odeszły wszystkie dolegliwości jego i cierpienia.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy18.9.23

    Św Judo błagam o uzdrowienie mnie z chorego pecherza moczowego , spraw zeby wyniki mial dobre ,wierzę że za Twoim wstawienictwem skończy mi się problem zdrowotny. Marek

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy18.9.23

    Sw Judo Tadeuszu proszę o uzdrowienie z raka pecherza moczowego i dobre wyniki , dobre samopoczucie żeby choroba nie wróciła . Jezu ufam Tobie. marek sz

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy20.9.23

    Święty Judo proszę Cię uzdrów mnie z raka złośliwego pęcherza moczowego i wszystkich chorób. Spraw żebym miał dobre wyniki badań lekarskich. Proszę o cud w moich intencjach, które noszę w sercu. Święty Judo pomóż mi, Marek

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy20.9.23

    O uzdrowienie z choroby nowotworowej , Jezu ty sìę tym zajmij. Amen, Iza

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy21.9.23

    Św Judo, proszę cię o uzdrowienie mojego meza z raka, modlę się za zdrowie moje i moich dzieci. Wysłuchaj moich modlitw

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy21.9.23

    Św Judo Tadeuszu proszę o pozytywne wyniki i zdrowie oraz siłę do walki o życie. Dziękuję za wstawienictwo. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy20.10.23

    Błagam Cię Święty Judo Tadeuszu o cud uzdrowienia mojej Mamusi . Błagam

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy31.10.23

    Dziękuję Ci sw.Judo Tadeuszu za wszystko co za Twoim wtawiennictwem Otrzymałam odPana

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy7.11.23

    Drogi św.Tadeuszu daj zdrowie mojemu szwagrowi bo ciężko zachorował. PROSZE O POMOC bo to bardzo dobry człowiek i.czyni dużo dobrego w życiu.Tobie ufam że wypowiedź łaskę zdrowia dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy26.11.23

    Święty Judo Tadeuszu proszę o uzdrowienie nerek i serce mojej babci Jadwigi.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy26.11.23

    Święty Judo Tadeuszu proszę o uzdrowienie mojej babci Jadwigi. Babcią ma chore nerki i serce.prosze o pomoc i modlitwe

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy30.11.23

    Dziękuję za wszelkie okazane łaski i proszę o dalszą opiekę nad moją rodziną

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy17.12.23

    Barbara..ŚwJudo Tadeuszu , proszę o uzdrowienie mojego męża Andrzeja z choroby nowotworowej ,o potrzebne dary Ducha Św.Daj mu łaskę zdrowia i siły,aby pokonał chorobę.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy17.12.23

    Św.Tadeuszu proszę o zdrowie dla mojego szwagra Petra który zmaga się z chorobą i potrzebuje Twojej modlitwy i wsparcia.Prosze Cię wyproś mu u Pana wyzdrowienie i nie zapomnij o moich prosbach o zdrowie mojej rodziny.Ufam Panu i Tobie św.Tadeuszu.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy21.12.23

    Proszę o zdrowie dla mnie i męża, abyśmy jutro wyzdrowieli.

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy28.12.23

    Święty Juda Tadeuszu proszę o twoją łaskę i twoje wstawiennictwo o uzdrowienie mojego szwagra Zdzisława z bardzo ciężkiej choroby i jej dolegliwości proszę cię aby ta choroba się nie rozszerzała aby wszystkie inne rzeczy które wynikają z badań były normalnymi chorobami do wyleczenia aby ten nowotwór zdiagnozowany dał się wyleczyć i nie był złośliwy proszę cię uzdrowiłeś tyle ludzi tylu osobom pomogłeś nawet ja jestem tobie wdzięczna za okazanie mi łaski i wysłuchanie mnie proszę pomóż mojemu szwagrowi zdzisławowi i mojej siostrze Dodaj zdrowia siły wytrwałości cierpliwości w tej bardzo kłopotliwej dla nich sytuacji

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy30.12.23

    Święty Judo Tadeuszu proszę o zdrowie dla ciężko chorej siostry Ani chorej Mamusi męża koleżanki
    Proszę wysłuchaj zmilun się nad nkmi i mnA
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy24.1.24

    Święty Judo proszę o zdrowie bardzo ciężko chorej babci , żeby wróciła do nas , żeby nie cierpiała

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy31.1.24

    Dziękuję Św.Tadeuszu za laski jakie otrzymuje dzieki Twemu wstawiennicteutwu i.proszę dalej upraszaj dla mojej rodziny zdrowie i wsparcie naszego najlepszego Pana.Jezu Tobie ufam z całego serca i polecam Twemu miłosierdziu .

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy5.2.24

    Święty Tadeuszu Judo, już raz udało Ci się uratować mnie. Uratuj teraz błagam mojego dziadka, który leży w szpitalu. Jest w stanie bardzo ciężkim. Wstaw się za nim w Niebie, pozwól mu zostać jeszcze z nami przez wiele lat. Jestem Wdzięczna za to, co dotychczas zrobiłeś na mojej rodziny. Uratuj go św Tadeuszu Judo, błagam…

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy5.2.24

    SW Judo Tadeuszu proszę o pomoc dla mojego syna pomóż mu rozwiązać jego problemy .

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy5.2.24

    Proszę o zdrowie i dobre wyniki badań żeby rak nie powrócił

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy5.2.24

    SW Judo Tadeuszu pomóż proszę , ty wiesz .Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy8.2.24

    św. Tadeuszu Judo , proszę Cię wysłuchaj moich modlitw uproś dla mnie u Pana naszego łaskę uzdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy19.2.24

    SW Judo Tadeuszu proszę o uzdrowienie chorej atmosfery w pracy .Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy19.2.24

    SW Judo Tadeuszu proszę o pomoc , ty wiesz . Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy19.2.24

    SW Judo Tadeuszu proszę o zdrowie dla mnie i całej rodziny . Opiekę dla mojego syna żeby obrał właściwą drogę .

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy19.2.24

    SW Judo Tadeuszu proszę o ta miłość .

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy24.2.24

    Święty Judo Tadeuszu błagam o uzdrowienie mojej córki Joanny

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy27.2.24

    >Swięty Judo Tadeuszu błagam o wstawiennictwo u Naszego Ojca prosząc o zdrowie dla mojej córki Joanny

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy14.3.24

    Św. Judo Tadeuszu bardzo proszę o wstawiennictwo u naszego Ojca o dobre wyniki badań mego schorowanego brata Pawła.
    Błagam aby nie było konieczności operacji, ponieważ brat jest poważnie naznaczony cierpieniem od wielu, wielu lat-opiekunka brata -siostra Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy28.3.24

    Święty Judo. Ty wspaniały patronie bałagam Cię o wstawiennictwo za Moim bardzo chorym szwagrem Dariuszem. Proszę Cię o uzdrowienie ale też o siłę dla całej rodziny żeby przetrwać ten bardzo trudny dla Naszej rodziny czas. Amen 🙏

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy3.4.24

    Blagam o wstawiennictwo do Boga Wszechmogacego o uzdrowienie naszej ukochanej córki Magdaleny.

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy21.4.24

    Święty Judo Tadeuszu, błagam o uzdrowienie dla mojego wnuczka Aleksa chorego na padaczkę, pomóż mu w jego wyzdrowieniu, wierzę, że za Twoim wstawiennictwem tak się stanie, błagam nie opuszczaj go w tej chorobie. Pomóż proszę jego mamie to przetrwać ona dopiero co straciła męża rozwiązać jej dolinę rozpaczy, pomóż nam dziadkom w sile naszego wsparcia.

    OdpowiedzUsuń