Modlitwa w chorobie

O chwalebny apostole, Święty Judo, zwracam się do ciebie z łoża moich boleści. Wysłuchaj mojej modlitwy. Jestem chory, potrzebuję twojej pomocy i twojej ochrony. Kiedy żyłeś na ziemi, dzięki cnocie i mocy Bożej wyleczyłeś tak wiele dolegliwości duszy i ciała.

Miej litość dla jednego z twoich czcicieli: pociesz mnie w moich cierpieniach, wspieraj mnie w moim bólu, uproś dla mnie pogodę ducha i cierpliwość, a jeśli taka jest wola Boża, wybłagaj dla mnie łaskę pełnego wyzdrowienia. O potężny cudotwórco, którego orędownictwu tak wiele osób zaufało, wstawiaj się za mną u Boga, spełnij moje nadzieje, wysłuchaj moich modlitw, a gdy uzyskam uzdrowienie, będę cię darzył nieustanną wdzięcznością. Amen.

Ojcze nasz - Zdrowaś Maryjo - Chwała Ojcu

za: Święty Juda Tadeusz. Patron od spraw beznadziejnych, Wyd. Esprit, Kraków 2018.

51 komentarzy:

  1. Anonimowy5.7.22

    Św Judo proszę Cię o dobre wyniki badań TK

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6.7.22

    Św Judo proszę o dobre wyniki badań

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12.7.22

    Św Judo proszę Cię o dobre prognozy leczenia dla mamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20.7.22

    Św Judo proszę Cię o uzdrowienie z choroby oraz zdrowie dla moich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22.7.22

    Św. Judo , proszę uproś dla mojej mamy Moniki ulgę w cierpieniu , w Tobie jest moja nadzieja . Amen

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy28.7.22

    Św Judo proszę o dobre wyniki badań oraz dalsze leczenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12.8.22

    Św Judo proszę o uzdrowienie z choroby oraz zdrowie dla moich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy16.8.22

    Św. Judo Tadeuszu, proszę o wstawiennictwo u Pana Boga za moje zdrowie, bardzo proszę. Jolanta

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy23.8.22

    Św Judo miej w opiece moją mamę

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy26.8.22

    Św. Judo błagam z szybkie uzdrowienie z choroby mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy6.9.22

    Św Judo proszę o uzdrowienie mojego przewodu pokarmowego

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy13.9.22

    O zdrowie i szczęśliwą operację dla siostry Barbary.Błagam Maria.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy17.9.22

    O zdrowie dla mnie! oraz o dobry wynik usg peirsi, żeby tam nic nie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19.9.22

    Proszę o dobre wyniki badań

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy25.9.22

    Proszę o zdrowie dla moich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy2.10.22

    Św Judo proszę o dobre wyniki badań

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy27.10.22

    Św Judo Proszę o dobre samopoczucie

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy2.11.22

    Sw Judo błagam Cię o moje uzdrowienie z choroby.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy2.11.22

    Proszę o utrzymanie w zdrowiu

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy11.11.22

    Błagam święty Tadeuszu Judo o szybie wyzdrowienie z moich ciężkich chorób wewnętrznych i zewnętrznych bodz wola twoja Jezu wysłuchaj mojego błagania za wstawiennictwo Tadeusza Judy

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy11.11.22

    Proszę o utrzymanie w zdrowiu

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy15.11.22

    Św Judo proszę o zdrowie dla Pawła

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy17.11.22

    Św Judo proszę o dobrą diagnozę

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy20.11.22

    Święty Judo Tadeuszu proszę o modlitwy i łaski zdrowia po operacji mojej i otuchę oraz zdrowie dla mojej żony w tym okresie. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy20.11.22

    Św Judo proszę o zdrowie dla Pawła i dobrą diagnozę

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy3.4.23

    Św Judo proszę o zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy10.4.23

    Św Judo proszę o zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy13.4.23

    Św Judo proszę o dobre wyniki badań oraz zdrowie dla moich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy14.4.23

    Św. Judo proszę Cię o łaskę zdrowia dla mojej mamy; o dobre wyniki z biopsji.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy14.4.23

    Św. Judo proszę Cię o łaskę zdrowia dla mojej mamy; o dobre wyniki z biopsji.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy21.4.23

    Św Judo proszę o dobre wyniki badań oraz zdrowie dla moich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy25.4.23

    Św Judo proszę o dobre wyniki badań oraz zdrowie dla moich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy29.4.23

    Św Judo proszę o zdrowie dla naszej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy2.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę o zdrowie dla mojej mamy Barbary i dobre wyniki z biopsji.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy14.5.23

    Św Judo proszę o dobre wyniki badań dla mojej mamy Barbary. Błagam. Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy16.5.23

    Św Judo proszę o zdrowie dla mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy18.5.23

    Św. Judo proszę Cię o łaskę zdrowia dla mojej mamy i szczęśliwy przebieg operacji oraz krótki pobyt w szpitalu. Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy18.5.23

    Św. Judo proszę Cię o łaskę zdrowia dla mnie i pomoc w trudnych sytuacjach. Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy23.5.23

    Św Judo proszę o zdrowie dla mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy1.6.23

    Św Judo proszę o zdrowie dla naszej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy1.6.23

    Św Judo proszę o zdrowie dla naszej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy9.6.23

    Św Judo proszę o zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy11.6.23

    Św Judo proszę o dobre wyniki badań

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy14.6.23

    Św Judo proszę o dobre wyniki badań moich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy18.6.23

    Św Judo proszę o zdrowie i dobre wyniki badań moich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy24.6.23

    Św Judo proszę o zdrowie dla siebie i moich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy27.6.23

    Św Judo proszę o zdrowie dla mnie i moich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  48. Święty Judo Tadeuszu proszę Cię, miej mnie pod swoją opieką. Wyproś u Pana Jezusa, jeśli taka jest Jego wola, zdrowie dla mnie i dla całej mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy18.9.23

    Błagam święty Tadeuszu Judo o szybie wyzdrowienie z moich ciężkich chorób wewnętrznych i zewnętrznych badz wola twoja Jezu wysłuchaj mojego błagania za wstawiennictwo Tadeusza Judy marek sz

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy19.9.23

    Święty Judo proszę Cię uzdrów mnie z raka złośliwego pęcherza moczowego i wszystkich chorób. Spraw żebym miał dobre wyniki badań lekarskich. Proszę o cud w moich intencjach, które noszę w sercu. Święty pomóż mi, Marek

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy16.11.23

    Swiety Judo prosze cie o dobry wynik badania

    OdpowiedzUsuń