Prośby o pomoc i opiekę w potrzebach

I

O Święty Judo Tadeuszu, mój patronie i orędowniku, proszę cię, byś przyszedł mi z pomocą w mojej potrzebie, a przede wszystkim byś wyprosił u Boga przebaczenie moich win, za które muszę odbywać te kary doczesne. Proś Boga, by uwolnił mnie od mego udręczenia i niepokoju, tak by nic nie zagrażało mojemu zbawieniu.

Proszę cię, o Święty Judo Tadeuszu, byś czuwał nad moim ciałem i moja duszą, aby zło i przemoc diabła nie mogły mi zaszkodzić oraz by krzyż i przeciwieństwa nie oddalały mnie od Boga, a raczej stały się dla mnie pomocą w osiągnięciu pewnego dnia wiecznego szczęścia w niebie. Amen.

II

O Święty Tadeuszu, krewny naszego Pana Jezusa Chrystusa, apostole i męczenniku, wspaniały ze względu na cnoty i cuda, wierny orędowniku wszystkich, którzy darzą cię czcią i szczególny patronie w sprawach beznadziejnych, zwracam się do ciebie pełen ufności. Ponieważ posiadasz ten przywilej, że możesz przyjść z pomocą tym, którzy stracili już niemal całą nadzieję, pomóż i mnie w mojej potrzebie, gdyż sam nie potrafię sobie poradzić. Obiecuję Ci, o Święty Judo Tadeuszu, że przez całe życie nie zapomnę o twoich przysługach, że będę czcił cię zawsze jako mojego szczególnego patrona oraz że będę niósł świadectwo o twojej skutecznej pomocy w nawet najpoważniejszych trudnościach. Amen.

III

Chwalebny apostole i męczenniku za Ewangelię, mój drogi i potężny Święty Judo Tadeuszu, raduję się chwałą, jaką cieszysz się w niebie, będącą zapłatą za twoje wielkie zasługi, za twoje apostolskie trudy i heroiczne dzieła pełnione do ostatniej kropli krwi z wiarą w Chrystusa, którą szerzyłeś pośród tak wielu ludów. Dziękuję Przenajświętszej Trójcy i błogosławię Jej za to, że sprawiła, że jesteś wielki w niebie i pełen mocy na ziemi; dlatego też, pokornie i z czcią, ośmielam się klękać przed tobą.

O najukochańszy Święty, pewna podporo mojej ufności, weź sobie do serca moje zbawienie, przyjdź mi z pomocą w mojej nędzy i życiowych udrękach, i uzyskaj dla mnie od Pana łaskę prawdziwego żalu za moje grzechy.

Daj mi pomoc i ukojenie w najtrudniejszych i najbardziej beznadziejnych sprawach; udziel mi bystrości i zapału w głoszeniu twojej wielkości, twoich wybitnych zasług i twojego tak skutecznego wstawiennictwa u Boga we wszystkich potrzebach mojego życia, tak bym i ja, dzięki tarczy twojej opieki, dzięki obronie w chwilach trudnych prób, dzięki pocieszeniu i pomocy w godzinie śmierci, mógł cieszyć się tą chwałą, którą ty przeżywasz przez całą wieczność. Amen.

Módl się za nami, Święty Judo Tadeuszu,
abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.

Módlmy się: O Boże, który poprzez Twojego świętego apostoła Judę Tadeusza dałeś nam poznać Twoje Imię, spraw, byśmy darząc go odpowiednią czcią, korzystali z jego pomocy z pożytkiem dla naszych dusz. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

Źródło: Joanna Ganobis, Święty Juda Tadeusz. Patron od spraw beznadziejnych, Wyd. Esprit, Kraków 2018.

19 komentarzy:

  1. Anonimowy5.7.22

    Błagam o gorący szturm do nieba , o zdrowie córki Marty i jej dzieciątka, aby nie zaraziła się i nie zachorowała na covid, od chorej siostry. Mateńko Błagam o ich zdrowie! Jezu ratuj! Ty się tym zajmij!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1.9.22

    Wielki Judo Tadeuszu, uczyń cud w sprawie mojego syna, która wydaje się być beznadziejną. Ale Ty przecież dajesz radę, Ty zmieniasz bieg spraw, pomóż i teraz. Będę Cię sławić zawsze i wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14.10.22

    Błagam Cię Święty Tadeuszu Judo, orędowniku w sprawach nadziejnych, trudnych i w cierpieniu o modlitwę błagalną do Pana Boga o zdrowie dla Dominiki naszego dziecka, Justynki moje żony i mnie o łaskę zdrowia. Błagam klęcząc przed Tobą o Święty Tadeuszu Judo patronie, wybłagaj za nas łaskę zdrowia i odpuszczenia moich grzechów. Będę zawsze wdzięczny Tobie i cześć Ci oddawał. Bóg zapłać, z serca dziękuję. Amen

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy25.10.22

    Proszę o łaskę zdrowia dla męża

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy9.11.22

    Proszę o rozwiązanie trudnej sprawy Henryka w/g woli Bożej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22.4.23

    Święty Judo Tadeuszu proszę o pomoc dla Konrada.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy4.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i dobre wyniki biopsji 17 maja; o to,żeby moja mama nie musiała mieć zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy12.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i dobre wyniki biopsji 17 maja; o to,żeby moja mama nie musiała mieć zabiegu. Proszę z całego serca o pomoc i opiekę

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej babci. Proszę z całego serca o pomoc, wytrwałość i opiekę. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy14.5.23

    Św Judo proszę o dobre wyniki badań dla mojej mamy Barbary. Błagam. Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy i dobre wyniki biopsji; o to,żeby moja mama nie musiała iść do szpitala. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy30.5.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i szczęśliwy przebieg operacji 6 czerwca. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy1.6.23

    Św. Judo Tadeuszu pomóż mamie i mnie. PROSZĘ Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy4.6.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę Cię o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i szczęśliwy przebieg operacji 6 czerwca. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy13.6.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary i bardzo dobre wyniki; Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy22.7.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę o dar zdrowia dla mojej mamy Barbary

    OdpowiedzUsuń
  17. Święty Judo Tadeuszu patronie w sprawach szczególnie trudnych i beznadziejnych, proszę Cię wybłagaj u Pana Jezusa, jeśli tylko jest taka Jego wola, łaskę uzdrowienia z chorób na które choruję. Bardzo o to proszę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Święty Judo Tadeuszu proszę Cię módl się do Pana Jezusa o zdrowie i długie życie mojego taty, oraz o to aby mój syn odnalazł swoją drogę życia i żeby był szczęśliwy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy18.9.23

    Św. Judo Tadeuszu proszę o dar zdrowia dla mnie Marka pecherza moczowegoi bardzo dobre wyniki; Klaudia

    OdpowiedzUsuń