Z "Księgi Łask" - Uniknął poważnych komplikacji

26 października, po dokładnej konsultacji medycznej, zostałem niezwłocznie przyjęty do szpitala św. Kamila w Rzymie. Diagnoza: niewydolność serca, obrzęki w całym ciele,  zaburzenia pracy dróg moczowych oraz zapalenie oskrzeli. Mój brat, kapłan, który przyjechał odwiedzić mnie wraz z moim proboszczem, uznał mój stan za tak poważny, że postanowił udzielić mi sakramentów świętych; przyjąłem je z czcią i radością. Mój stan był bardzo poważny, ale wiara w pomoc św. Judy Tadeusza, do którego zwróciłem się, by uzyskać od Boga uzdrowienie, była tak wielka, że dzięki wstawiennictwu świętego po czterdziestu siedmiu dniach mojego pobytu w szpitalu lekarze przekazali mi radosną informację, że zostałem wyleczony i mogę wrócić do domu. Z wiarą - (L.G.)

za: Święty Juda Tadeusz. Patron spraw beznadziejnych, Wyd. Esprit, Kraków 2018.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz